• 179.448 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.342 actors
  • 9.402.460 votes
Profile

Weertopic

j0enne

• 9610 messages
  • 3787 votes

Zometeen toch nog maar eens een zwembadje halen om d'r eens een hele tijd in te liggen.

Want dit is geen doen zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

Pff dit weer is echt niet lang uit te houden en ook snachts koelt het maar weinig af.. lekker hoor Nederlandse zomers!

Lekker man, die zwoele zomeravondjes. Snachts lekker in je bed blijven draaien omdat alles 'plakt' . Heerlijk man.

Binnen heb ik nergens last van eigenlijk. Heb jaren geleden zo'n ventilator (eigenlijk voor op de bouwplaats) gekocht van Sencys (tip!) en die koelt wel enorm goed. Ideaal!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Wat een gehuil alweer. En over twee of drie maanden weer collectief gehuil omdat het dan te warm is.

Dit dus.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Lekker man, die zwoele zomeravondjes. Snachts lekker in je bed blijven draaien omdat alles 'plakt' . Heerlijk man.

Ik krijg altijd zo een vakantiegevoel dan, in eigen stad nog wel. Van die avonden die weigeren af te koelen. Heerlijk om lang buiten te zitten met een glas rosé of ijskoude pils, en je waant je in warme verre oorden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, dat heb ik ook. Die warme avondjes dat je lekker tot half 12 buiten kan zitten, een windje op temperatuur, speciaalbiertje. Heerlijk.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

Ja als de zon eenmaal onder is dan is het inderdaad weer aangenaam, dat is dan een positief punt met dit weer alleen het afzien op de dag zelf is dan weer wat minder..

En doordeweeks als je er vroeger uit moet is het nog wel eens een irritatie punt..

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Zo paar uur buiten gewerkt maar man, wat is het heet zeg.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

Is ook geen weer om buiten te werken, je zou een hartaanval krijgen man! pfff

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Kom op, in steden als Jakarta, KL of Singapore is het elke dag zulk weer. Werkt men ook gewoon. Ik pak straks eens de racefiets denk ik, lekker.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

mjk87 wrote:

Kom op, in steden als Jakarta, KL of Singapore is het elke dag zulk weer. Werkt men ook gewoon. Ik pak straks eens de racefiets denk ik, lekker.

Je kan ons niet vergelijken met die landen waar het constant heet is. Die zijn het gewend (wij niet) wij kunnen niet wennen dus is het ook niet te doen. Ik ben wel wat gewend maar heb nu toch ook koppijn omdat het buiten te heet is.

Mooi voorbeeld:

In zuid Spanje waar ik in Oktober weer heen ga, als het daar 30 graden is (wat overigens beter te doen is daar) Lopen de toeristen met korte broek ect, en de Spanjaarden lopen dan met lange broek en bloes met mouwen ect. Dat geeft al aan dat het voor hun al niet meer warm is omdat ze het gewend zijn.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

mjk87 wrote:

Zou me niks verbazen als de gemiddelde leeftijd daar niet zo hoog ligt dan Maar inderdaad wat Martijn(606) al zegt zijn die mensen opgegroeid met extreme temperaturen.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Nou, Singapore: List of countries by life expectancy - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

En die andere zijn natuurlijk niet te vergelijken Overigens wen je daar zo aan, vijf daagjes max.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mescaline wrote:

Zou me niks verbazen als de gemiddelde leeftijd daar niet zo hoog ligt dan Maar inderdaad wat Martijn(606) al zegt zijn die mensen opgegroeid met extreme temperaturen.

Dankje

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

36 graden vanmiddag @ het zwembad. Wederom flink op weg om een wandelende kreeft te worden..

Vanavond onweer?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

606 wrote:

Mooi voorbeeld:

In zuid Spanje waar ik in Oktober weer heen ga, als het daar 30 graden is (wat overigens beter te doen is daar) Lopen de toeristen met korte broek ect, en de Spanjaarden lopen dan met lange broek en bloes met mouwen ect. Dat geeft al aan dat het voor hun al niet meer warm is omdat ze het gewend zijn.

Komt mij heel bekend voor. In Maart was het al lekker "korte broeken en t-shirten weer" in Spanje. De Spanjaarden zelf liepen met lange broeken en bodywarmers rond. Voor hun doende is nog te koud. Maar Zomers ook hoor, lopen veel rond met longsleeves en lange broeken. Wij Nederlanders lekker in hun blote barst of een halstershirtje.

j0enne

• 9610 messages
  • 3787 votes

Elineloves wrote:

36 graden vanmiddag @ het zwembad. Wederom flink op weg om een wandelende kreeft te worden..

Vanavond onweer?

Om half 6 onweerde 't hier al en begon het een kwartiertje licht te regenen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vond het helemaal niet zo warm vandaag. Mag wel wat warmer.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Naomi Watts wrote:

Vond het helemaal niet zo warm vandaag. Mag wel wat warmer.

Goh, nou hier was het het warmste van heel NL, 34,5 graad. dat is echt niet prettig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het zal wel weer een kwestie zijn van aan de kust wonen.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Naomi Watts wrote:

Het zal wel weer een kwestie zijn van aan de kust wonen.

Dat denk ik ook, zeewind zou hier heel prettig zijn, morgen weer zo'n dag, pfff

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

In de sportschool was het heerlijk koel anders vanmiddag. En net nog een stuk gefietst, als je gewoon langzaam fietst (en een weg uitzoekt waar je half in de zon en half in de schaduw fietst) is het goed te doen. Maar met dit weer "lekker" in het zonnetje zitten? Mij niet gezien.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Lefgozer wrote:

In de sportschool was het heerlijk koel anders vanmiddag. En net nog een stuk gefietst, als je gewoon langzaam fietst (en een weg uitzoekt waar je half in de zon en half in de schaduw fietst) is het goed te doen. Maar met dit weer "lekker" in het zonnetje zitten? Mij niet gezien.

In de schaduw was het anders ook niet fijn, mijn flesje water was in no time lauw. Ik heb ook rustig gefietst maar toch kreeg ik koppijn.

jarno1975 (moderator series)

• 10974 messages
  • 2795 votes

Hier binnen is het gelukkig iets koeler

(afbeelding)

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

606 wrote:

maar toch kreeg ik koppijn.

Met dit weer krijg je met de kleinste inspanningen nog koppijn.. pff ik weet precies wat je bedoelt!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Het is nu nog steeds 31 graden buiten, wordt een hele zwoele nacht.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

jarno1975 wrote:

Hier binnen is het gelukkig iets koeler

Hier ook 30 en dat met alles potdicht..

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Met dit weer krijg je met de kleinste inspanningen nog koppijn.. pff ik weet precies wat je bedoelt!

ja en dan vooral met honden uitlaten en hokken schoonmaken binnen met 28 graden.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Lefgozer wrote:

Net ook even een rondje gemaakt. Even de beentjes los, goede 25 km. Heb je net aan een uurtje kunnen trappen. Viel me alleszins mee de temperatuur, had het warmer verwacht. Alleen stilstaand bij een stoplicht voel je warmte even opkomen. Morgen ga ik weer in ieder geval, beviel me wel. Rustige fietspaden en slechts tweemaal bijna aangereden door niet oplettende automobilisten. Viel mee.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3275 votes

Als fietser moet je ook uit kijken he!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mescaline wrote:

Als fietser moet je ook uit kijken he! maar 25 graden valt mee ja!

Hij bedoelde 25 kilometer

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.