- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Zometeen toch nog maar eens een zwembadje halen om d'r eens een hele tijd in te liggen. 
Want dit is geen doen zo.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pff dit weer is echt niet lang uit te houden en ook snachts koelt het maar weinig af.. lekker hoor Nederlandse zomers!
Lekker man, die zwoele zomeravondjes. Snachts lekker in je bed blijven draaien omdat alles 'plakt'
. Heerlijk man.
Binnen heb ik nergens last van eigenlijk. Heb jaren geleden zo'n ventilator (eigenlijk voor op de bouwplaats) gekocht van Sencys (tip!) en die koelt wel enorm goed. Ideaal!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat een gehuil alweer. En over twee of drie maanden weer collectief gehuil omdat het dan te warm is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Lekker man, die zwoele zomeravondjes. Snachts lekker in je bed blijven draaien omdat alles 'plakt'
. Heerlijk man.
Ik krijg altijd zo een vakantiegevoel dan, in eigen stad nog wel. Van die avonden die weigeren af te koelen. Heerlijk om lang buiten te zitten met een glas rosé of ijskoude pils, en je waant je in warme verre oorden
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, dat heb ik ook. Die warme avondjes dat je lekker tot half 12 buiten kan zitten, een windje op temperatuur, speciaalbiertje. Heerlijk.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3275 votes
Ja als de zon eenmaal onder is dan is het inderdaad weer aangenaam, dat is dan een positief punt met dit weer alleen het afzien op de dag zelf is dan weer wat minder.. 
En doordeweeks als je er vroeger uit moet is het nog wel eens een irritatie punt.. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Zo paar uur buiten gewerkt maar man, wat is het heet zeg.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3275 votes
Is ook geen weer om buiten te werken, je zou een hartaanval krijgen man! pfff
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Kom op, in steden als Jakarta, KL of Singapore is het elke dag zulk weer. Werkt men ook gewoon. Ik pak straks eens de racefiets denk ik, lekker.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Kom op, in steden als Jakarta, KL of Singapore is het elke dag zulk weer. Werkt men ook gewoon. Ik pak straks eens de racefiets denk ik, lekker.
Mooi voorbeeld:
In zuid Spanje waar ik in Oktober weer heen ga, als het daar 30 graden is (wat overigens beter te doen is daar) Lopen de toeristen met korte broek ect, en de Spanjaarden lopen dan met lange broek en bloes met mouwen ect. Dat geeft al aan dat het voor hun al niet meer warm is omdat ze het gewend zijn.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3275 votes
Zou me niks verbazen als de gemiddelde leeftijd daar niet zo hoog ligt dan
Maar inderdaad wat Martijn(606) al zegt zijn die mensen opgegroeid met extreme temperaturen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Nou, Singapore: List of countries by life expectancy - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
En die andere zijn natuurlijk niet te vergelijken
Overigens wen je daar zo aan, vijf daagjes max.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Zou me niks verbazen als de gemiddelde leeftijd daar niet zo hoog ligt dan
Maar inderdaad wat Martijn(606) al zegt zijn die mensen opgegroeid met extreme temperaturen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
36 graden vanmiddag @ het zwembad. Wederom flink op weg om een wandelende kreeft te worden..
Vanavond onweer?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mooi voorbeeld:
In zuid Spanje waar ik in Oktober weer heen ga, als het daar 30 graden is (wat overigens beter te doen is daar) Lopen de toeristen met korte broek ect, en de Spanjaarden lopen dan met lange broek en bloes met mouwen ect. Dat geeft al aan dat het voor hun al niet meer warm is omdat ze het gewend zijn.
Komt mij heel bekend voor. In Maart was het al lekker "korte broeken en t-shirten weer" in Spanje. De Spanjaarden zelf liepen met lange broeken en bodywarmers rond. Voor hun doende is nog te koud. Maar Zomers ook hoor, lopen veel rond met longsleeves en lange broeken. Wij Nederlanders lekker in hun blote barst of een halstershirtje.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
36 graden vanmiddag @ het zwembad. Wederom flink op weg om een wandelende kreeft te worden..
Vanavond onweer?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond het helemaal niet zo warm vandaag. Mag wel wat warmer.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Vond het helemaal niet zo warm vandaag. Mag wel wat warmer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het zal wel weer een kwestie zijn van aan de kust wonen. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Het zal wel weer een kwestie zijn van aan de kust wonen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
In de sportschool was het heerlijk koel anders vanmiddag.
En net nog een stuk gefietst, als je gewoon langzaam fietst (en een weg uitzoekt waar je half in de zon en half in de schaduw fietst) is het goed te doen. Maar met dit weer "lekker" in het zonnetje zitten? Mij niet gezien.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
En net nog een stuk gefietst, als je gewoon langzaam fietst (en een weg uitzoekt waar je half in de zon en half in de schaduw fietst) is het goed te doen. Maar met dit weer "lekker" in het zonnetje zitten? Mij niet gezien.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 messages
- 2795 votes
Hier binnen is het gelukkig iets koeler 

606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Het is nu nog steeds 31 graden buiten, wordt een hele zwoele nacht.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3275 votes
Hier binnen is het gelukkig iets koeler
Hier ook 30
en dat met alles potdicht..
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Met dit weer krijg je met de kleinste inspanningen nog koppijn.. pff ik weet precies wat je bedoelt!
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Net ook even een rondje gemaakt. Even de beentjes los, goede 25 km. Heb je net aan een uurtje kunnen trappen. Viel me alleszins mee de temperatuur, had het warmer verwacht. Alleen stilstaand bij een stoplicht voel je warmte even opkomen. Morgen ga ik weer in ieder geval, beviel me wel. Rustige fietspaden en slechts tweemaal bijna aangereden door niet oplettende automobilisten. Viel mee.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Als fietser moet je ook uit kijken he!
maar 25 graden valt mee ja!