- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Het mag wel wat regenen. (liefst s'nachts). Lange periodes van droogte zijn nooit echt goed.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Uitgerekend nu terrasweer, is iedereen op vakantie. En om nu in mijn eentje daar te gaan zitten.
Maar goed, wel heerlijk, lekker op blote voeten lopen hele tijd en op slippers naar de winkels. Heerlijk.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Uitgerekend nu terrasweer, is iedereen op vakantie. En om nu in mijn eentje daar te gaan zitten.
Maar goed, wel heerlijk, lekker op blote voeten lopen hele tijd en op slippers naar de winkels. Heerlijk.
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Dit doet mij onmiddellijk denken aan dat mooie opgewekte lied van Johan Verminnen: Vakantie in mijn straat 
Johan Verminnen - vakantie in mijn straat Songtekst - muzikum.eu
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Meteo-Service
Regionale hittegolf mogelijk!
Tot en met volgende week vrijdag hebben we te maken met zomerse temperaturen van 25 graden of hoger. In het zuidoostelijk deel van het land kan het zelfs 28 graden gaan worden. Na het weekend lijkt de zomer echt te beginnen. In de laatste berekeningen is het mogelijk dat we de 30 graden gaan halen en mogelijk een tweetal graden hoger. In het zuidoostelijk deel van het land is de kans aanwezig op een regionale hittegolf. Zoals de berekeningen er nu voorstaan houdt dit zeker aan tot en met volgende week vrijdag. Het Amerikaans weermodel laat de hitte doorgaan tot en met eind juli.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
En zo is het maar net. Lekker bakken in die zon 
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
In de Noorderkempen en Limburg wordt tot 30 graden verwacht.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
In de Noorderkempen en Limburg wordt tot 30 graden verwacht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Het voelt als 50 graden in Zuid Limburg joh. Ben met de kids van de buitenspeeltuin naar de binnenspeeltuin gevlucht, mijn benen en rug voelden alsof ze in brand stonden.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Het voelt als 50 graden in Zuid Limburg joh. Ben met de kids van de buitenspeeltuin naar de binnenspeeltuin gevlucht, mijn benen en rug voelden alsof ze in brand stonden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De zon is in mijn tuin nog niet helemaal doorgekomen, zit voorlopig nog in de schaduw. Hopen dat de zon straks wel aardig doorkomt.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Hopen dat de zon straks wel aardig doorkomt.
En ja, laat me maar lekker zeiken.. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik woon in Zeeland natuurlijk, is toch al snel wat koeler dan in het binnenland
.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2119 votes
.
Da's goed te merken ja, ik werk in DH maar als ik dan thuiskom en het ook nog eens later is, is het vaak 4 graden warmer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik geraak ook vaak in klaagmodus, als ik in zomerweer opeens in het binnenland geraak.
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
.
Zeelucht, de beste ! Ik zou er wat voor geven 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er valt veel aan te merken hier, maar die zeelucht is priceless inderdaad
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Toch heb ik nog liever de frisse berglucht, heerlijk zuiver en fijn koel. Even eens goed insnuiven dan en je bent verkocht.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
.
Dat is zeker beter met dit weer 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heerlijk inderdaad. Morgen lekker even naar het strand, zonder in de file te staan. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Over 3 weken ga ik 2 weken naar een heel rustig park in Renesse (Zeeland). Effe de buurt onveilig maken 
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Zo, morgen vriend weer helpen met zijn nieuwe huis. Nu eindelijk de buitenboel aan de beurt. Lekker in de zon werken, buffelen en zweten. Heerlijk! Hopen dat hij volgende week dan klaar is en weer zin heeft bier te drinken, anders nog altijd geen terras voor Martijn (of zijn hier MoMe'ers uit Apeldoorn die ook eenzaam en alleen zijn deze week
.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Het is ondanks geen zon nu toch al 18 graden, maar de zon komt er wel hoor 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
morgen 30. maandag 33 en dinsdag 33.. goodbye Moviemeter friends dat ga ik niet trekken 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
morgen 30. maandag 33 en dinsdag 33.. goodbye Moviemeter friends dat ga ik niet trekken