• 179.448 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.346 actors
  • 9.402.514 votes
Profile

Weertopic

Minotaures

• 7810 messages
  • 2546 votes

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

Het mag wel wat regenen. (liefst s'nachts). Lange periodes van droogte zijn nooit echt goed.

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Uitgerekend nu terrasweer, is iedereen op vakantie. En om nu in mijn eentje daar te gaan zitten.

Maar goed, wel heerlijk, lekker op blote voeten lopen hele tijd en op slippers naar de winkels. Heerlijk.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

mjk87 wrote:

Uitgerekend nu terrasweer, is iedereen op vakantie. En om nu in mijn eentje daar te gaan zitten.

Maar goed, wel heerlijk, lekker op blote voeten lopen hele tijd en op slippers naar de winkels. Heerlijk.

Ik denk dat je beter blij kan zijn dat het uiteindelijk voor de vakantiegangers eens mooi weer is, de afgelopen jaren was het voor de thuisblijvers bout.

Brix

• 19701 messages
  • 5136 votes

mjk87 wrote:

Dit doet mij onmiddellijk denken aan dat mooie opgewekte lied van Johan Verminnen: Vakantie in mijn straat

Johan Verminnen - vakantie in mijn straat Songtekst - muzikum.eu

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Meteo-Service

Regionale hittegolf mogelijk!

Tot en met volgende week vrijdag hebben we te maken met zomerse temperaturen van 25 graden of hoger. In het zuidoostelijk deel van het land kan het zelfs 28 graden gaan worden. Na het weekend lijkt de zomer echt te beginnen. In de laatste berekeningen is het mogelijk dat we de 30 graden gaan halen en mogelijk een tweetal graden hoger. In het zuidoostelijk deel van het land is de kans aanwezig op een regionale hittegolf. Zoals de berekeningen er nu voorstaan houdt dit zeker aan tot en met volgende week vrijdag. Het Amerikaans weermodel laat de hitte doorgaan tot en met eind juli.

j0enne

• 9611 messages
  • 3787 votes

Dan zitten we hier weer goed.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

En zo is het maar net. Lekker bakken in die zon

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

(afbeelding)

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

In de Noorderkempen en Limburg wordt tot 30 graden verwacht.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

AGE-411 wrote:

In de Noorderkempen en Limburg wordt tot 30 graden verwacht.

Hiitegolf

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Het voelt als 50 graden in Zuid Limburg joh. Ben met de kids van de buitenspeeltuin naar de binnenspeeltuin gevlucht, mijn benen en rug voelden alsof ze in brand stonden.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Elineloves wrote:

Het voelt als 50 graden in Zuid Limburg joh. Ben met de kids van de buitenspeeltuin naar de binnenspeeltuin gevlucht, mijn benen en rug voelden alsof ze in brand stonden.

De zon heeft aardig veel kracht, met een windje erbij dat verrast het je zeer snel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De zon is in mijn tuin nog niet helemaal doorgekomen, zit voorlopig nog in de schaduw. Hopen dat de zon straks wel aardig doorkomt.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3276 votes

Naomi Watts wrote:

Hopen dat de zon straks wel aardig doorkomt.

Als de zon eenmaal doorgekomen is in je tuintje zat je weer liever in de schaduw denk, goh een beetje warm is lekker hoor maar dit is zoals altijd in Nederland extreem.

En ja, laat me maar lekker zeiken..

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mescaline wrote:

(quote)
Als de zon eenmaal doorgekomen is in je tuintje zat je weer liever in de schaduw denk, goh een beetje warm is lekker hoor maar dit is zoals altijd in Nederland extreem.

Gelukkig is het nu beetje constant en gelijk, niet met grote sprongen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Ik woon in Zeeland natuurlijk, is toch al snel wat koeler dan in het binnenland .

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2119 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik woon in Zeeland natuurlijk, is toch al snel wat koeler dan in het binnenland .

Da's goed te merken ja, ik werk in DH maar als ik dan thuiskom en het ook nog eens later is, is het vaak 4 graden warmer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik geraak ook vaak in klaagmodus, als ik in zomerweer opeens in het binnenland geraak.

Brix

• 19701 messages
  • 5136 votes

Naomi Watts wrote:

Zeelucht, de beste ! Ik zou er wat voor geven

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Er valt veel aan te merken hier, maar die zeelucht is priceless inderdaad .

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Toch heb ik nog liever de frisse berglucht, heerlijk zuiver en fijn koel. Even eens goed insnuiven dan en je bent verkocht.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3276 votes

Naomi Watts wrote:

Dat is zeker beter met dit weer

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Brix wrote:

(quote)

Zeelucht, de beste ! Ik zou er wat voor geven

Heerlijk inderdaad. Morgen lekker even naar het strand, zonder in de file te staan.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Over 3 weken ga ik 2 weken naar een heel rustig park in Renesse (Zeeland). Effe de buurt onveilig maken

mjk87 (moderator films)

• 14611 messages
  • 4561 votes

Zo, morgen vriend weer helpen met zijn nieuwe huis. Nu eindelijk de buitenboel aan de beurt. Lekker in de zon werken, buffelen en zweten. Heerlijk! Hopen dat hij volgende week dan klaar is en weer zin heeft bier te drinken, anders nog altijd geen terras voor Martijn (of zijn hier MoMe'ers uit Apeldoorn die ook eenzaam en alleen zijn deze week .

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Het is ondanks geen zon nu toch al 18 graden, maar de zon komt er wel hoor

Mescaline

• 7100 messages
  • 3276 votes

morgen 30. maandag 33 en dinsdag 33.. goodbye Moviemeter friends dat ga ik niet trekken

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Mescaline wrote:

morgen 30. maandag 33 en dinsdag 33.. goodbye Moviemeter friends dat ga ik niet trekken

Gemiddeld, Brabant en Limburg kan het wel warmer zijn

Elineloves

• 24071 messages
  • 3632 votes

Top.

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.