- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Overal staan hier binnenshuis de ventilators aan. Echt vies benauwd en vochtig... Op zolder is het helemaal afzien.
Anyway, leuke groepsfoto 606.
morgen wordt het helaas nog erger.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die alles boven de 25 graden lekker vinden in Nederland?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die alles boven de 25 graden lekker vinden in Nederland?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Waarschuwing KMI aangepast: (België dus)
Van 19/06 17u tot 20/06 08u : In de loop van woensdagnamiddag groeit de kans op onweersbuien. Vooral woensdagavond en tijdens de nacht van woensdag op donderdag kan het onweer intens worden met plaatselijk overvloedige neerslag op korte tijd en kans op hagel.
De rukwinden kunnen oplopen tot 60 of 70 km/h.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Zo, terug van het terras. Ideaal weer daarvoor. Van die avonden waarin de temperatuur weigert te dalen. In Nederland helaas slechts één of tweemaal per jaar. Ik ben bang dat we die ene dus alweer gehad hebben.
j0enne
-
- 9611 messages
- 3787 votes
't Ergste is dat ik op de zolder slaap, da's echt niet te harden. 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Van die avonden waarin de temperatuur weigert te dalen
Pff, was een behoorlijke warme nacht ja. Heb met een beetje geluk 3 uurtjes geslapen..
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
't Ergste is dat ik op de zolder slaap, da's echt niet te harden.
"Sweet memories" 
In mijn jonge jaren heb ik ook een tijd lang op een zolderkamertje gewoond, vlak onder de pannen.
In de zomer loei-heet en s'winters stervenskoud.
Ik leef met je mee.
(niet dat het nu veel koeler is mijn mijn flatje
)
Dk2008
-
- 11168 messages
- 788 votes
(niet dat het nu veel koeler is mijn mijn flatje
)
O woon je in een flatje? Ik dacht in een kasteel. 
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Vreemd Dick, je zou toch eerder aan een ranch hebben kunnen denken 
Dk2008
-
- 11168 messages
- 788 votes
Vreemd Dick, je zou toch eerder aan een ranch hebben kunnen denken
Had ook gekund. Nou... arm paard in de gang. 
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
In de kelder Dick, en daar is het een heel stuk aangenamer qua temperatuur nu. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 messages
- 2795 votes
Niks gewend jullie, 2 weken geleden stond ik in Death Valley, daar gaf de thermometer 117 Fahrenheit aan. Dat is 47 graden. Gelukkig stond er een lekker windje, nouja....alsof er een heteluchtkanon in je gezicht stond de blazen 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Het valt vandaag eigenlijk best mee, benauwd? ja zeker! maar gelukkig ook een aardig windje.
AGE-411
-
- 10343 messages
- 750 votes
Het valt vandaag eigenlijk best mee, benauwd? ja zeker! maar gelukkig ook een aardig windje.
Veel frisser dan gisteren. Hier geraakten we zelfs niet aan 25 graden, en was het een hele dag bewolkt.
Geen idee hoe het in het Noorden is.
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Niks gewend jullie, 2 weken geleden stond ik in Death Valley, daar gaf de thermometer 117 Fahrenheit aan. Dat is 47 graden. Gelukkig stond er een lekker windje, nouja....alsof er een heteluchtkanon in je gezicht stond de blazen
Yep, dat is het échte werk 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Yep, dat is het échte werk
Das alleen voor echte cowboys 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jammer dat het warme weer er al weer opzit. Mag van mij nog wel wat weken zo blijven. Al was mountainbiken vandaag achteraf toch niet zo'n goed plan. Was wel erg weinig zuurstof in de lucht.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Jammer dat het warme weer er al weer opzit. Mag van mij nog wel wat weken zo blijven. Al was mountainbiken vandaag achteraf toch niet zo'n goed plan. Was wel erg weinig zuurstof in de lucht.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2546 votes
18e was volgens mij 1e échte zomerdag. 19e was ook een warme dag, maar zeer weinig zon.
En tot zover ik op nu.nl heb gezien, gaat het zeker t/m maandag regenen... regen + warm weer is niet superlekker, dan krijg je dat benauwde weer met een hoop nattigheid.
Hannibal
-
- 9381 messages
- 3305 votes
Het is hier nu aardedonker! Wow, indrukwekkend.
Ter info.. ik bevind me nu onder één van die die rode vlekken. 

mjk87 (moderator films)
-
- 14611 messages
- 4561 votes
Hier valt het mee nu. Daarstraks zag ik de bliksem gewoon voor ons huis inslaan. Leve de aardlekschakelaar zou ik maar zeggen.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Slaap nu al 2 nachten slecht.. net 3 uurtjes per nacht. Laat het aub afkoelen!
25 graden overdag(tops) en snachts gewoon fris, dan is het prima uit te houden en van te genieten maar dit weer is zo ongelofelijk irritant.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik heb de post gewoon gelopen in korte broek en t-shirt, heerlijk met die regen erbij. En ondertussen allemaal mensen voorbij zien gaan in regenpak. Mensen moeten niet zo zeuren. 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3276 votes
Jij bent niet voor niks een Lefgozer
Maar hier heeft het amper geregend..