• 179.464 movies
  • 12.317 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.359 actors
  • 9.402.804 votes
Profile

Weertopic

Minotaures

• 7810 messages
  • 2546 votes

zeker mooi, maar voor diegene die wél werken en ook school hebben wat minder..

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Minotaures wrote:

zeker mooi, maar voor diegene die wél werken en ook school hebben wat minder..

Kut weer inderdaad en wat betreft het mooie eraan, heb het nu wel gezien..

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Zondagochtend valt er op veel plaatsen regen of motregen, in de middag wordt het van het westen uit droger en komen er opklaringen het land binnen. De temperatuur loopt verder op naar een graad of 6

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik heb het gelezen, finally!

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik heb het gelezen, finally!

Maar eerst, nog een pak sneeuw van circa 3cm. Het lijkt wel of de natuur eerst nog een grote afsluiter wou maken?

Wou vanavond eigenlijk naar een vriend van me, maar of dat zo verstandig en veilig is??

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Hier in Hoorn ligt er gemiddeld wel 7cm, ik blijf in me achtertuin sneeuw ruimen pff... En mijn achtertuin is nog geen eens winterklaar gemaakt door nalatigheid (zie foto), dus al het tuinmeubilair zit onder de sneeuw! dat is het eerste wat ik ga doen als het gaat dooien (alles schoonmaken en opbergen) Daarnaast draait de Jacuzzi pomp al een paar maanden voor nop (ca. €0.80ct) per dag aan stroom. Dat word ook nog eens een klus (zie foto) om hem leeg te pompen en schoon te maken word volgende week maar een "day off" voor mij.

Tja en of het verstandig is om naar je vriend vanavond te gaan? moet jezelf inschatten. Gewoon rustig rijden en zo min mogelijk remmen (zou ik zeggen)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Pff...

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Wel een gezellig achtertuintje, maar leuker zonder sneeuw he? Kan me wel voorstellen dat je daar echt relaxed kan zitten in de zomer

Ik moet het doen met een balkon waar net een klein tafeltje en 2 stoelen op kunnen..

Maar heb zelf geen rijbewijs, we hebben hier in de omgeving deel-taxi( heb je volgens mij door heel Nederland maar dat weet ik even niet zeker?) Maar goed, dan ben je ook voor een paar euro waar je wilt zijn, mits het niet een te grote afstand is ofcourse

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

In de zomer zit ik lekker bij ons landgoed in Spanje (Tortosa), ik denk eraan om de Jacuzzi dan daar naartoe te transporteren?! word komende zomer in ieder geval niet chillen bij huis helaas... Maar wel gezellig achtertuintje hebben we, geef ik toe.

deel-taxi maak ik zelf geen gebruik van, heb je overigens wel bij ons in de buurt. Maar voorlopig ben ik zelf ff genezen om een taxi te nemen, dat weet ik wel! (was met Oud&Nieuw €50,- kwijt voor 15km.) Dan rij ik liever zelf, en wacht ik wel totdat de alcohol uit me lichaam is na een feestje of een andere gelegenheid

(p.s. balkonnetje met een tafel en 2 stoeltjes is toch ook chill? als de zon lekker de goede richting inschijnt? )

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Heb je ook nog landgoed in Spanje dan? Zozo, mag wat kosten haha..

Ja hoor ben ook wel blij met me balkonnetje, het is gelukkig geen gedeeld balkon zoals de woning had waar ik keek voor dat ik deze kreeg toegewezen.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik bezit het niet alleen maar met vrienden en familie. De foto's staan ergens in het topic "Moviemeter User Pics" (geloof ik) mocht je nieuwsgierig zijn. Ik geloof dat wij er vorig jaar voor 10 voetbalvelden groot (ca. 6 hectare) iets van €60.000,- voor betaalde. Gekocht op het juiste moment, omdat Spanje ook in een enorme crisis zit. Wij gaan er regelmatig heen, omdat er nog veel moet gebeuren en er regelmatig dingen worden gejat (tot 3x aan toe ingebroken, en eigenlijk niets van waarde is meegenomen.) Maar ook voor renovatie etc...etc...

Maar dit gaat weer "off-topic"

(p.s. ik zou niet weten in welk topic ik jouw vraag dan moet beantwoorden )

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Das aardig groot dan haha! daar kan je wel goed los gaan..

Maar das inderdaad geen geld voor zoveel land zeg, en dat inbreken hou je toch niet tegen als er lange tijd niemand in woont?

Ook geen idee welk topic dit wel in kan, soms wordt het nog wel eens verzet naar een ander topic door een mod.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Nee inderdaad, wij hebben het overgenomen van 2 Engelse zuiplappen die zwaar in financiële nood zaten. Zij waren bouwvakkers van beroep, en hadden een hoop dure bouwmaterialen achtergelaten. En er werd bij de verkoop gezegd dat wij die mochten houden. Maar wij vermoeden dat de voormalige terrein bewaker (die overdag zijn honden op het land losliet) nog wat tegoed van hun had, en gewoon die spullen heeft meegenomen. Ook gaat het gerucht dat zij helemaal niet terug zijn gekeerd naar hun thuisland, maar gewoon in een dorp verderop vertoeven en wellicht de spullen nodig hadden. Maar een simpel belletje naar ons? ho maar. We hebben nu een groot hek geplaatst met kettingen en de generators ook vastgeketend. In het voorjaar gaan we ramen plaatsen bij de stenen aanbouwen van de stacaravans. En tja, je houdt het gewoon niet tegen. Zeker als je in de middle of nowhere zit (tussen de bergen.)

"Off-Topic". We zien wel of deze discussie verplaatst word.

AGE-411

• 10343 messages
  • 750 votes

Heel leuk allemaal die sneeuw ...

Maar ik ben wel blij dat ze gesmolten is

Onderhond

• 87627 messages
  • 12904 votes

Echt? Laat het maar snel weer vriezen. Koud en droog in plaats van dit zeiknatte gewaai de hele tijd.

merijn82

• 1932 messages
  • 460 votes

Precies, ik hoop nog op een nieuwe stevige vorstperiode, ditmaal zonder sneeuw dan. Dit zeikerige herfstweer komt me nu alweer de strot uit.

Brix

• 19701 messages
  • 5136 votes

Gisteren nog enkele keren al fietsende in snijdende sneeuwbuien terecht gekomen (en maar welgeteld twee andere "dapperen"op de fiets tegengekomen...postbodes!) en vandaag regen en wind, en snel verdwijnende witheid.

Dan toch liever koud en droog.

Het is ook niet gauw goed

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ajj, zijn we nou echte Hollanders of? tis ook nooit goed (het k*tweer) haha.. De perfecte temperatuur vind ik toch een graadje of 18 á 20 met zonneschijn en een licht briesje!

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Vind het echt beter zo, maar dat komt ook grotendeels omdat mijn rechterknie niet helemaal 100% is en ik dus snel wat kneus. Dus ben wat banger voor sneeuw, ijs en gladheid dan de gemiddelde Hollander misschien.

@Movie-Addicted Een heel verhaal,maar hopelijk is het *stelen* nu minder?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

@t Mescaline: zie privé berichten

Begrijpelijk, voor die ouden van dagen is het helemaal weer prettig om de straat op te kunnen. Wel kl*te van je knie man!

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Heb ik al me hele leven, zolang ik niet te gek doe kan ik er alles mee doen maar met gladheid ben ik best wel bang met momenten ja.

Daarom dus ook mijn haat tegen sneeuw en ijs.

mjk87 (moderator films)

• 14614 messages
  • 4562 votes

Kutweer, maar ben blij dat de sneeuw weg is. Hopen op droog weer, kan ik weer eens rustig naar buiten. Zit met gebroken been thuis, en die sneeuw is niet ideaal voor krukken of een rolstoel.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3278 votes

Vervelend ja! Dan heb je je best opgesloten gevoeld met de sneeuw denk ik?

Hier zijn de donkere wolken minder geworden en de zon schijnt volop, heerlijk!

mjk87 (moderator films)

• 14614 messages
  • 4562 votes

Ach opgesloten:p Dan maar alle Oscargenomineerde films bekijken, je moet wat. Zou dat anders allemaal niet gezien hebben. Zit alleen nog met een enkele die ik per se in de bioscoop wil zien zoals The Master, al lijkt Eye me weer te ver en in Apeldoorn draait die pas eind februari. En je moet met de voet constant omhoog zitten dus ook dat is lastig. Maarja, als het komende dagen goed droog is kan ik eens richting de Appie rijden, 'ns wat anders.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Wat een zeik weer, vies, vochtig en veel regen BAH.

Laat het maar vriezen met een zonnetje.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Achja, wij oudjes kunnen nu tenminste toch weer de straat op 606

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

"Oudjes"? Jij bent nog maar een broekie met je 29 jaar!

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Movie-Addicted wrote:

Achja, wij oudjes kunnen nu tenminste toch weer de straat op 606

Ja ik ben de straat op geweest, vanmorgen nat, vanmiddag ook weer nat. De gladheid is in ieder geval voorbij ja nu kunnen we waterskiën

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Was ook maar een geintje Selma! @t 606: én het is ook inderdaad ellendig weer. Maar wij Nederlanders weten toch niet beter hé

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Movie-Addicted wrote:

Was ook maar een geintje Selma! @t 606: én het is ook inderdaad ellendig weer. Maar wij Nederlanders weten toch niet beter hé

Dit is typisch iets voor Nederland, het kan vriezen of dooien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.