- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Staat zeker wel in verbinding met ruikzin.
Maar proef nog wel maar niet opperst best meer.
Erg vervelend voor je. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je hebt voordelen ( als iemand naar zweet ruikt bijv) Maar heel veel nadelen. ( lekkere parfum, bloemen, vers gemaaid gras etc)
Erg vervelend voor je.
Dankje Rose.
JanvanOoijen
-
- 14 messages
- 0 votes
Er is een nieuw weerforum in Nederland!!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Deze moet je zien het is echt zo heftig niet normaal.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Niemand houd van onweer 
Wel daar in Chicago is het wel erg heftig
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Allemachtig!
Da's niks voor mij. 
Je zult maar in zo'n hoog gebouw wonen daar zeg... (niet dat het in de lagere gegarandeerd veiliger is..)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gelukkig hebben wij er hier geen last van.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Je zou op zijn minst denken dat de wereld vergaat
Echt doodeng, volgens mij gaat er ook van alles mis op de grond zo te horen aan de auto's. Ik ben echt blij dat we dat hier niet hebben, zou echt niet weten waar ik het moet zoeken van angst.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Volgens mij is dat van de geheime weermachine die door het Russische leger in ontwikkeling is. Dit zijn de testen en als het optimaal werkt, dan wordt het als wapen ingezet.
Indrukwekkende foto.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die kleuren zijn prachtig, maar ik zou er inderdaad niet graag willen staan.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Niemand houd van onweer
Vorig jaar in Kroatie was het ook raak,( maar in mindere mate dan dit) Ik heb het allemaal heerlijk af zitten kijken op de veranda die uitkeek over de zee.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ rose:
Dapper, compliment.
Nooit eerder zoiets gehoord van iemand.
Ik zou het niet voor elkaar krijgen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Ik hou ook erg van onweer, mits ik binnen ben dan... Krijg er echter nooit kippenvel van omdat ik het simpelweg niet eng vind. Sowieso is het bij mij ook nooit luidruchtig.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gelukkig hebben wij er hier geen last van.
25 / 26 mei vorig jaar hadden we het ook in iets mindere mate.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik krijg er geen kippenvel van omdat ik het eng vind hoor. Ik krijg er kippenvel van omdat ik het een indrukwekkend natuurverschijnsel vind. Net zoals ik ook wel eens kippenvel krijg als ik een geweldige film of serie kijk of naar prachtige muziek luister.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor de liefhebbers weer een filmpje over het zelfde van Chicago,
het veroorzaakte 5 tornado's vlakbij Chicago daarom die sirenes
En bij 8:50 zie je een wallcloud met een Funnel alleen de funnel zie je niet zo goed
Wallcoud uitleg:
De wallcloud is een duidelijke verlaging van doorgaans een diepe cumulus wolk (normaal cumulonimbus, maar bij zeldzame gelegenheid cumulus congestus). De wallcloud geeft het gebied aan van de primaire en sterkste opwaartse luchtstroom (updraft), die condenseert in wolken op een hoogte lager dan die van de wolkenbasis. De wallcloud komt hoofdzakelijk voor bij de supercel buien, en een wallcloud kan, samen met de supercelstructuur roteren. De meeste sterke tornado's vormen in de wallcloud.
Foto Wallcloud

Filmpje: Beetje een irritante filmer.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb ik ook. Vind het gewoon mooi om te zien.
2de filmpje al gezien. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik had gister inderdaad al gezien op youtube dat het om een stel tornado's ging, vandaar ook de sirene inderdaad. Dat moet wel een heel angstig moment zijn geweest voor al die mensen. Ben blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt, maar ik vind die filmpjes wel altijd erg interessant om te kijken, kijk ook vaak Storm Chasers op Discovery, "oh ja daar is die tornado met een categorie 4, laten we erheen rijden en er middenin gaan staan om te kijken hoe sterk hij is". Stelletje idioten 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Voor de liefhebbers weer een filmpje over het zelfde van Chicago,
het veroorzaakte 5 tornado's vlakbij Chicago daarom die sirenes
En bij 8:50 zie je een wallcloud met een Funnel alleen de funnel zie je niet zo goed
Wallcoud uitleg:
De wallcloud is een duidelijke verlaging van doorgaans een diepe cumulus wolk (normaal cumulonimbus, maar bij zeldzame gelegenheid cumulus congestus). De wallcloud geeft het gebied aan van de primaire en sterkste opwaartse luchtstroom (updraft), die condenseert in wolken op een hoogte lager dan die van de wolkenbasis. De wallcloud komt hoofdzakelijk voor bij de supercel buien, en een wallcloud kan, samen met de supercelstructuur roteren. De meeste sterke tornado's vormen in de wallcloud.
Foto Wallcloud
(afbeelding)
Filmpje: Beetje een irritante filmer.
(embed)
. geweldig.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
Prachtig natuurgeweld, prachtige filmpjes
Daar zijn die stormen en hagelbuien uit 2012Doomsday niks meer bij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
"oh ja daar is die tornado met een categorie 4, laten we erheen rijden en er middenin gaan staan om te kijken hoe sterk hij is". Stelletje idioten
Daar is volgens mij een reden voor.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja natuurlijk ze doen dan metingen in hun gepantserde auto enzovoort, maar dan nog vind ik het wel een stelletje idioten, je moet echt wel gek genoeg zijn om zoiets als werk te doen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja natuurlijk ze doen dan metingen in hun gepantserde auto enzovoort, maar dan nog vind ik het wel een stelletje idioten, je moet echt wel gek genoeg zijn om zoiets als werk te doen
Klopt, maar gelukkig zijn er die er wel.