- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke MP3 speler heb jij?
Welke MP3 speler heb jij?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ideaal, je moet hem alleen wel verkeerd om op je kop zetten voor een comfortabel gevoel, en er zit niet zoveel ruimte op. Maar je hebt geen batterijen nodig, hij laadt op via usb
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
SAMSUNG YP-K5JQB/XET 2 GB gemaakt voor mij

Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Een lekker grote crappy MP3 DISCMAN is het voor mij.

Vind het heerlijk dat ik hem lekker kan vastgrijpen
Zou er echt niet tegen kunnen, zo'n klein spelertje. Tijdens de hype op de middelbare school zat er op die dingetjes ook nog eens maar heel weinig geheugen en zaten de meeste leerlingen met hun 30 liedjes in een lelijk prutdingetje dat om hun nek bungelde als ketting, terwijl ik een stuk van 135 nummers op een CD kon proppen. Maar de mp3-spelers waar wel veel op kan vind ik wel best geweldig. Als mijn discman het begeeft koop ik ook een I-pod achtige.
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
eerst een Creative Zen MicroPhoto 8gb gehad. echt leuk gebruiks vriendelijk apparaatje met fm-radio... heb er veel plezier aan beleefd maar vorig jaar met kerst plots defect geraakt, stond nog onder garantie dus binnengebracht bij MM. na enkele weken een tegoedbon gekregen en daarmee een iPod Nano 8gb gekocht. imo een héél vervelende mp3-speler, imo totaal niet gebruiksvriendelijk. na paar maanden heb ik die maar aan mijn broertje gegeven. en nu heb ik een Archos Jukebox 20gb . ook een zeer gebruiksvriendelijke mp3-speler met een groot geheugen voor een klein prijsje...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Creative MuVo V100, 2GB voor nog geen E50,- Perfect compact dingetje werkt op een AAA wat soms zowel z'n voor- en nadelen heeft.
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
mini Creative zen, Philips juke box, en nog 2 mp3 sticks die ik nooit gebruik.
mini Creative zen is wel het fijnst, lekker klein 2GB.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Sinds vandaag binnen(mijn eerste mp3-speler ben een voorhanger voor cds)
Difrnce Mp3 Speler MP850
2 Gb
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes

Deze heb ik ook, maar dan in het zwart... 
mckiller
-
- 252 messages
- 974 votes
sony ericsson W880i, zit heel mooi geluid op maar de oordopjes zijn wel prijzig €39,99
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
die heb ik ook dan gewoon zilver
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik had de iPod 4 gig versie maar heb nu sinds een half jaartje de iPod Classic 80 gig, zilveren versie. Geweldig apparaatje. Ik kan sowieso niet meer zonder een iPod.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb precies dezelfde. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb precies dezelfde. 
ik denk dat nog vele mensen meer diezelfde hebben.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb geen mp3-speler want ik hou er gewoon niet van om in 't openbaar muziek te luisteren. Dat doe ik liever thuis. (dan kan 't wat harder e.d.)
Ik vind 't eerlijk gezegd ook geen gezicht die doppen in iemands oor.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zo'n 15 euro ding van de MediaMarkt waarvan ik er intussen denk al zo'n 6 heb versleten
.
Ben veel te bang dat als ik iets duurs koop, het ding het snel weer begeeft.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes

2 jaar terug gewonnen met een remix contest op ACIDplanet.com. Fijn dingetje voor bij het hardlopen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Hier loop ik dus de hele dag mee rond. Alleen niet zo'n onbenulige achtergrond.

I-Pod 80GB