- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Nicolage Rico
-
- 20243 messages
- 2396 votes
Misschien toch maar een kaartje voor the Frames kopen dan.
Nee, ben ik een aantal jaar geleden al geweest. Was wel goed, trouwens. Glenn maakt er altijd een topavond van.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien toch maar een kaartje voor the Frames kopen dan.
Nee, ben ik een aantal jaar geleden al geweest. Was wel goed, trouwens. Glenn maakt er altijd een topavond van.
Als jij een grijs shirt met een donker (zwart) vest aan hebt, dan sta ik NU schuin links voor je. 
Leland Palmer
-
- 23806 messages
- 4956 votes
(embed)
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Idd een heerlijk nummer van Take That is eens wat anders.
De clip vind ik ook geweldig.
AGE-411
-
- 10347 messages
- 751 votes
Haar kale kop is haar imago. Ze heeft dat afgeschoren om te rebelleren tegen het platenlabel dat zich te veel moeide.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Heerlijke muziek in het 'hardere' genre tijdens deze winterdagen:
Nicolage Rico
-
- 20243 messages
- 2396 votes
Als jij een grijs shirt met een donker (zwart) vest aan hebt, dan sta ik NU schuin links voor je.
Haha! Dus toch.
Ik heb (nog) geen internet op mijn telefoon, dus kon dit bericht niet lezen. Ik had al een vermoeden dat jij het was, maar dacht: ga niet vragen aan een onbekende: "ben jij Selma Duim?"
Ace was er ook, overigens. Die heb ik na afloop nog gezien.
Gaaf concert, of niet? Brett ging echt uit z'n plaat. Zelden iemand zich zo zien geven. M'n oren zitten nog steeds dicht...
kos
-
- 46831 messages
- 8956 votes
maar dacht: ga niet vragen aan een onbekende: "ben jij Selma Duim?"
.
kos
-
- 46831 messages
- 8956 votes

(embed)
Ik zit al de hele week hierop te bouncen
.
(embed)
Fijn plaatje!
Kom maar met de haatcomments.
.
.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1708 votes
Grappig, ik had uitgerekend van jou een negatieve comment verwacht. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Lullaby wat een heerlijke plaat is dat toch!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Lelijk is ie van dichtbij he? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat zijn jouw woorden. 
Over Suede... Ik vond het echt een geweldig concert! Ik heb Brett nog een handje mogen geven en Yak heeft een setlist voor me gescoord! 
Nicolage Rico
-
- 20243 messages
- 2396 votes
Lelijk is ie van dichtbij he?
Niet zo lilik als jou, dude. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Schandalig slecht geproduceerde plaat
.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
voordat hij Planet of the Apes maakte 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Wie helpt mij? Ik ben op zoek naar een nummer/clip. Het is een beetje pop/rock waarbij de blonde zangeres in een nogal sprookjesachtige clip speelt. Volgens mij ook met sneeuw. Het nummer is volgens mij van dit jaar. Laatst kwam de clip nog voorbij op TMF bij 'Lasgo serveert'.
Edit: soms helpt typen om de herinnering op te wekken. Ineens bedacht ik me dat de zangeres Hayley heet. Hayley ingetoetst op Google en meteen kwam ik er achter dat ze inderdaad Hayley heet. Hayley Williams. De band heet Paramore en het nummer heet Brick by boring brick. Toch bedankt mensen