• 179.359 movies
  • 12.301 shows
  • 34.149 seasons
  • 649.966 actors
  • 9.398.989 votes
Profile

Het grote muziektopic

CAPIpsv

• 766 messages
  • 631 votes

Er zijn er wel meerdere natuurlijk.

Ik vind Guns 'n Roses - November Rain echt super goed.

Maar U2 heeft ook een paar supernummers zoals: One en In the name of love.

Kate bush en Peter Gabriel met Dont give up vindt ik het allerbeste duo nummer allertijden.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Jones & Stephenson - The First Rebirth (Bonzai Mix)

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Hmmm das een zeer lastige, ken een paar hele goede nummers maar of het nou de aller aller aller beste plaat is, pff daar vraag je me wat.

Rank 1 - Airwave breathing ( 2003 Vocal Mix )

Angerfist - Maniac Killa

Phil Collins - In The Air Tonight

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van de eerste twee artiesten heb ik veel aller alles beste platen maar ze zijn ook zo verdomde geniaal. Aangezien ik almost full hiphop ben heeft Christina zich van day one zich bij mij geidoliseerd, knappe prestatie.

Eminem - Stimulate, Marshall Mathers, If i had, Rock Bottom, Criminal, Kim en The Way I Am

Christina Aguilera - Dreamy Eyes, I Will Be, Loving me 4 me, Walk Away, Underappreciated en I'm OK

Niet echt die hoort tot de allerbeste platen van hierboven maar gewoon een prachtig nummer.

Pink Floyd f/ Naomi Watts (jaja ) - Many years went by

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Eminem - Kim...

Dat is idd een zeeer goed nummer Naomi, echt zeer gaaf nummer. Jammer dat er nooit een clip bij is uit gekomen, die zou wel hard zijn geweest gok ik zo.

Maar het nummer, de teksten waren gewoon gruwelijk goed en hard.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is nog veel over te doen geweest, maar Marshall is zo geniaal. Hoe hij gevoelens kan uitdrukken in woorden, zijn vocabulaire is zo breed, zijn teksten zijn creatief, artistiek, geniaal, inhoudelijk met een boodschap. Dat kan je nowadays niet van veel artiesten zeggen.

Er is trouwens wel een clip van maar het is nooit een single geworden. Ik zag hem tijdens de Anger Management Tour in 2001, geweldige performance toen trouwens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Naomi Watts wrote:

Dat kan je nowadays niet van veel artiesten zeggen.

Vooral over hemzelf niet meer, helaas.

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

aaahh ok, ga ik is kijken of ik die clip kan downen, lijkt me wel vet! Thx.

Maar het album is idd zeer goed, echter zitten ook wat *** nummers op hoor, maar ja dat hebben veel albums. Vind btw "Lose Yourself" soundtrack van 8mile ook zeeer goed.

Onderhond

• 87623 messages
  • 12892 votes

Xanopticon - Capacidt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jordy wrote:

Vooral over hemzelf niet meer, helaas.

Mee eens, de laatste jaren is Marshall inderdaad erg zwak bezig. Zijn eerste 2 albums onder Aftermath vind ik meer dan geniaal maar The ES was redelijk maar Encore was te slecht voor woorden.

Zijn performances zijn ook mee afgezwakt, 2 jaar terug was het echt niks en dan komt de slechte akoestiek van de ArenA er ook nog bij. Het is maar afwachten of het 6 september wat wordt.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3286 votes

Wat een nutteloos topic .

Al geruime tijd is Aesop Rock - Daylight mijn favoriete nummer.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Jullie houden wel van onbekende liedjes zeg. Mijn favoriet is Meat Loaf - Paradise by the dashboardlight. Maar ik vind hem nu vooral leuk als ik hem onverwacht hoor op de radio of bij een feestje. Als ik hem zelf opzet is het vaak te gewoontjes.

Verder vind ik nu 3 Doors Down - Let me Go erg goed, en Landing in London is ook erg mooi. Goede rockband

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Mhwa zo onbekend zijn ze niet hoor maar Meatloaf met Paradise by the dashboardlight is idd een zeer goed nummer, luister hem nog vaak!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Xanopticon - Capacidt, Aesop Rock - Daylight?

Nouja, misschien moet ik wat meer 3FM of Kink FM gaan luisteren...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3286 votes

De dag dat ze op 3FM Xanopticon en Aesop Rock gaan draaien ben ik niet meer weg te slaan bij de radio .

Paradise by the Dashboardlight is wel doodgedraaid zeg. Vooral op feestjes vind ik het echt een te erg nummer.

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Goodbye My Friend - Karla Bonhoff

Ook een zeer goed nummer, speciaal gemaakt voor de herdenking van A. Senna (F1 coureur)... Goodbye My Friend, zeer mooi nummer wat je wel aan het denken zet!

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Doom wrote:

Angerfist - Maniac Killa

Haha een Angerfist fan??

G member

Raise your fist

Project Omega

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Pandora's Dirtbox van Hellfish vind ik enorm goed. Verder niet echt een favoriet.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2290 votes

Gorki-Gorky

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Rujar wrote:

Haha een Angerfist fan??

Zekr

Hard!

Criminally Insane

Loser

Vato

Gewoon heerlijk! Ook "Gas Met Die Zooi" is goed, is alleen onder andere naam, maar blijft angerfist

Hannibal

• 9380 messages
  • 3304 votes

Toen ik in 1998 op het Malieveld stond bij een concert van de Stones en ze speelden 'Sympathy for the Devil' dacht ik op dat moment: 'Dit is volgens mij toch wel de aller-aller-aller-beste plaat aller tijden'.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Doom wrote:

(quote)

Zekr

Hard!

Criminally Insane

Loser

Vato

Gewoon heerlijk! Ook "Gas Met Die Zooi" is goed, is alleen onder andere naam, maar blijft angerfist

Bedoel je DJ Crackor??

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

By The Sea - Suede

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

Rujar wrote:

(quote)

Bedoel je DJ Crackor??

Nope, je bedoelt toch dat nummer van "Gas met die zooi" ... Das onder de artiesten naam :: Denekamps Gespuis

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Moeilijk. Zal een poging wagen.

- U2- I still haven't found what I'm looking for/ One/ All I want is you/ Pride/ Where the streets have no name/With or Without you/ Vertigo

- Lenny Kravitz- Always on the Run/Are you gonna go my way

- Michael Jackson- Billie Jean

- Madonna- Like a Prayer

- Guns 'n Roses- November Rain

Doom

• 8214 messages
  • 1541 votes

U2 gek dus!

Maar nummer "November Rain" is en blijft zeker erg gaaaf, de clip die erbij hoort mag er ook wel wezen!

Quentin

• 10202 messages
  • 8562 votes

Rituals of life - Stretch Arm Strong

U-96

• 11875 messages
  • 2106 votes

Is MusicMeter uit de lucht?

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Doom wrote:

U2 gek dus!

JEP! Was er afgelopen vrijdag bij en zit nog helemaal op een U2 wolk.....

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Micheal Jackson - Thriller

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.