- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Boozebelly presenteert....de "altijd goed" band 
Wat voor feestje je ook hebt met wat voor publiek dan ook...dit kunnen de mensen altijd waarderen. Dat is de kracht van deze band...universeel.
Als die man zijn smoel open trekt merk je niet of je een cd luisterd of dat je hem live beluisterd. For Mark Knopfler it's just a piece of cake 
Ik hou er wel van, zoveel mogelijk instrumenten, glas goede drank, kaarsje op de tafel en lekker chillen in stijl.
starbright boy (moderator films)
-
- 22496 messages
- 5158 votes
Sorry om je feestje te verpesten, maar ik heb al heel lang echt een enorme pesthekel aan Dire Straits en het is en band waar ik zondermeer de radio voor uitzet en feestjes voor zou verlaten (of echt dringend verzoek of er geen andere muziek opkan). Vreselijke muziek.
edit: Twee berichten daarboven staat Him, ook al zo erg. Twee van de vreselijkste bands ever zo dicht bij elkaar.
Maar het is niet echt mijn gewoonte om alleen negatief te doen, daarom een geniaal jaren '70 nummer van David Bowie
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Aangezien we nu toch vrolijk bezig zijn.....
En dan nu mijn persoonlijke crematie top 3....
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Sorry om je feestje te verpesten...
Mwah... aan één kant kan ik je wel begrijpen. Dat nummer van Bowie is ook subliem
Daar ga ik ff van genieten...
Edit...
Er is toch ook een film waarin dat nummer van Bowie word gebruikt? Dan zingt een klein meisje dat nummer op het podium terwijl haar ouders toekijken...als je de titel weet dan hoor ik dat graag 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Is het nou niet ff tijd voor een bossie GITARÚH!!!?
Een van de beste rocksongs van de laatste jaren....zowel qua tekst, gitaren en drums. Iemand die een andere suggestie heeft? Dan hoor ik het graag... 
Als dit nummer niet goed klinkt, dan is je geluidsinstallatie gewoon K-U-T!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
AIC heeft niet meer de donkere emotie van vroeger. Layne staley 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Grunge, ik heb niks met dat woord, maar er zat geweldige muziek bij!
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Boozebelly presenteert....de "altijd goed" band 
Wat voor feestje je ook hebt met wat voor publiek dan ook...dit kunnen de mensen altijd waarderen. Dat is de kracht van deze band...universeel.
Als die man zijn smoel open trekt merk je niet of je een cd luisterd of dat je hem live beluisterd. For Mark Knopfler it's just a piece of cake 
Ik hou er wel van, zoveel mogelijk instrumenten, glas goede drank, kaarsje op de tafel en lekker chillen in stijl.
(embed)
Dire Straits = 
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Iemand fan van Mike Oldfield? En dan bedoel ik niet 'Tubular Bells'..
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Phoeh... Op muzikaal gebied WEER een reden om eens goed jaloers te zijn op onze zuiderburen 
Nou ja wij hebben dan weer Kane 
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Misschien bij dit nummer door dat hoge geschreeuw maar hun muziek is veel bluesier en zompiger. Beetje de oude ZZ-top on steroids.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ook wat oudjes, maar niet uit de commerciele doos zoals hieronder.
Dit luisterde ik toen grunge "in" was:
riesma
-
- 3706 messages
- 3085 votes
Misschien bij dit nummer door dat hoge geschreeuw maar hun muziek is veel bluesier en zompiger. Beetje de oude ZZ-top on steroids.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
@ Mattson:
Als je dan toch Tool plaatst, het liefst met één van die briljante clips van ze!
Bij Schism zit natuurlijk wel degleijk gewoon een geniale clip
. Mijn favoriete nummer ook.
Buiten Tool (nooit buiten bereik) zit mijn playlist de afgelopen tijd vooral vol met:
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Ook wat oudjes, maar niet uit de commerciele doos zoals hieronder.
Dit luisterde ik toen grunge "in" was:
Leuk maar ik mis de Butthole Surfers wel een beetje in deze lijst. Dus bij deze...