- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Is ook een goede maar vind Electricity toch nog een pakkie beter. Voor de duidelijkheid is Electricity mijn favoriete lied.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Om deze bizarre maandag gepast af te sluiten;
Udo Kier heeft halverwege de jaren '80 een korte muzikale carriere gehad binnen de Neue Deutsche Welle. Intens foute muziek die qua scene een beetje aan diens underground filmwerk deden denken.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Muziek van de slotscene van "Heat". De film was niet super, maar de slotscene wel.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
rare 90's track, maar op de één of andere manier begin ik het steeds leuker te vinden:
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Toffe vocal house track, weer het welbekende deadmau5 truucje (De sound langzaam opengooien om vervolgens weer terug te vallen naar een droge sound. Dit 4 keer herhalen, klaar is track) maar ach, who cares. Luisterd lekker weg!
Klik een willekeurig ander Deadmau5 track aan en je zou haast gaan denken dat muziek maken makkelijk is
Of
(al vind ik deze laatste dan wel fijn
)
Zo maak je het jezelf wel erg makkelijk
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Deadmau5 
Heb er alweer zin in 15 mei in Paradiso, Amsterdam. Zeker niet 100% mijn muziek maar wel erg leuk op dat soort momenten 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Blijven dan toch m'n favo Deadmau5, heerlijke tracks!
Het is dat het ook niet helemaal mijn genre is, of die van m'n maten, anders was ik zeker eens met een aantal afgereist naar 1 van z'n perfomances.
lantana
-
- 119 messages
- 0 votes
een ander favoriet:
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2328 votes
Serj Tankian, stilaan mijn favoriete groep aan het worden... "Empty Walls", mijn favoriete nummer van die groep heb ik eerder al geplaatst, dus nu is het de beurt aan "Sky is Over". Mijn favoriete clip en songtekst van de groep vindt je onder het nummer "Saving Us"
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik haat rap, maar eminem heb ik altijd al wel tof gevonden!
8 Mile is ook nog eens een goede film 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Dit vind ik op het moment ook wel een érg leuke plaat. 
lantana
-
- 119 messages
- 0 votes
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Absoluut m'n favo nummer, niets kan voor mij tippen aan een track als deze.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes