• 179.545 movies
  • 12.337 shows
  • 34.205 seasons
  • 650.587 actors
  • 9.406.014 votes
Profile

Het grote muziektopic

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

The Stooges zijn geweldig! Alleen een beetje achterhaalt nummer inmiddels, weet niet wat het is: te vaak gedraaid denk ik. Geef mij maar deze dan, 60's gekte ten top!!

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Bartt88

• 1577 messages
  • 1025 votes

Mattson wrote:

Radiohead!

(embed)

Nee Mattson, deze versie is toch echt wat beter.

YouTube - Gnarls Barkley - Reckoner (Radiohead cover live HIGH QUALITY)

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Leuk om je even af te reageren

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

boozebelly wrote:

Ik heb een brede muzieksmaak, alles behalve R&B, Hip-hop en Piratenmuziek

Guns 'n Roses

The Beatles

The Who

Rolling Stones

Foo Fighters

Metallica

AC/DC

Gary Moore

Neil Young

Bruce Springsteen

Sepultura

Korn

The Doors

Green Day

Stevie Ray Vaughn

The Prodigy

Faithless

Rammstein

De Dijk

André Hazes op zijn tijd

Tom Waits

Rory Gallagher

System of a Down

Radiohead

DJ Tiësto

Creedence Clearwater Revival

Soulfly

Johnny Cash

Dropkick Murphy's

Golden Earring

Alice In Chains

Ry Cooder

Fun Lovin' Criminals

Van deze bands/artiesten vind je cd's in mijn collectie

+ Nog een hele zooi verzamel cd's met classic rock.

Jij hebt een Metallica-tattoo man.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1921 votes

Ich bin Derrick wrote:

Jij hebt een Metallica-tattoo man.

Ja, dat was mijn eerste tattoo. Ik durfde hem nog niet groter te doen aangezien ik 17 was en hem moest kunnen verbergen voor mijn ouders

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

boozebelly wrote:

(quote)

Ja, dat was mijn eerste tattoo. Ik durfde hem nog niet groter te doen aangezien ik 17 was en hem moest kunnen verbergen voor mijn ouders

Hehe.

Ik heb dr ook 1.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2412 votes

Nou, hier 1 van mijn favorieten nummers van METALLICA.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1921 votes

Ich bin Derrick wrote:

Hehe.

Ik heb dr ook 1.

Welke heb jij dan?

@Jaco Baco

Ijzersterke keuze, lepper messiah, niceeee.....

Dit optreden in Moskou was ook legendarisch. Vooral vanaf 3min40. G-R-A-N-D-I-O-O-S, DIE!!! DIE!!! DIE!!! meegezongen door een kleine 1.000.000 toeschouwers.

Russische militairen die de orde moeten handhaven en zelf ook compleet uit hun plaat gaan. Een gigantisch optreden...

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

Inderdaad een legendarisch optreden, Metallica at their peek.

Ik heb dezelfde tattoo als jou, dus met die 4-M's, alleen in plaats van 4 M's heb ik 4 D's. Die D's staan voor Dijk, mn achternaam. Ik wilde liever niet een echte Metallica-logo omdat ik wist dat ooit mijn liefde voor deze band minder zou worden.

En zo geschiedde. Maar oude liefde roest niet en ze blijven speciaal voor me.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2412 votes

Creeping Death is sowieso een hééérlijk nummer wat live heel goed tot z'n recht komt. Zeker als ze hem spelen zoals hier. Dit optreden is gewoon perfect.

(afbeelding) Zag Metallica vorig jaar in R'dam en toen speelde ze hem helaas niet, maar gelukkig wel een andere knaller van Ride the Lightning: Fight Fire with Fire.

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

In de Goffert speelde ze hem wel. .

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2412 votes

Stelletje mazzelaars.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1921 votes

Ich bin Derrick wrote:

Ik heb dezelfde tattoo als jou, dus met die 4-M's, alleen in plaats van 4 M's heb ik 4 D's. Die D's staan voor Dijk, mn achternaam. Ik wilde liever niet een echte Metallica-logo omdat ik wist dat ooit mijn liefde voor deze band minder zou worden.

Dat is wel leuk bedacht ja, vier D's in dezelfde vorm, zo maak je het toch een beetje meer iets van je eigen.

Ik had mijn tattoo gezet omdat ik echt enorm fan was. Dat ben ik overigens nog steeds hoor, maar na het album "St.Anger" schrok ik wel even. Gelukkig hebben ze met hun laatste album alles weer goed gemaakt En de meesterwerken die ze in het verleden hebben gemaakt staan nog altijd als een huis en ik twijfel er niet aan dat ik die mijn hele leven blijf draaien. Ik heb dan ook nooit spijt gehad van die tattoo, alhoewel ik hem achteraf wel iets groter had willen hebben. Toentertijd was ik zoals gezegd 17 en toen leek hij een stuk groter. Dat is een nadeel van fitness en ouder worden, je armen worder dikker maar je tattoo's niet

boozebelly

• 1428 messages
  • 1921 votes

kos wrote:

In de Goffert speelde ze hem wel. .

Dat optreden heb ik vorig jaar gemist Mijn vriendin had een weekendje weg geregeld als verjaardagskado en ja, dat was uitgerekend dat weekend.

Ik heb ze wel gezien op Dynamo open air (1999), Rock Werchter (Dat was ook in 1999 geloof ik) en Pinkpop 2008.

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

boozebelly wrote:

(quote)

Dat is wel leuk bedacht ja, vier D's in dezelfde vorm, zo maak je het toch een beetje meer iets van je eigen.

Ik had mijn tattoo gezet omdat ik echt enorm fan was. Dat ben ik overigens nog steeds hoor, maar na het album "St.Anger" schrok ik wel even. Gelukkig hebben ze met hun laatste album alles weer goed gemaakt En de meesterwerken die ze in het verleden hebben gemaakt staan nog altijd als een huis en ik twijfel er niet aan dat ik die mijn hele leven blijf draaien. Ik heb dan ook nooit spijt gehad van die tattoo, alhoewel ik hem achteraf wel iets groter had willen hebben. Toentertijd was ik zoals gezegd 17 en toen leek hij een stuk groter. Dat is een nadeel van fitness en ouder worden, je armen worder dikker maar je tattoo's niet

Een betere smoes om nooit meer te hoeven sporten, zal ik in mn leven niet meer horen. Thanks.

En ik was eigenlijk 1 van de weinige die St.Anger wél kon pruimen vreemd genoeg.

Shoot me Again I ain't dead yet!

Ik vind nog altijd hun Live, Shit-box het beste wat ze ooit hebben uitgebracht, MOP volgt en daarna Ride is there a Lightning?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2412 votes

Even een ander bandje.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Leuk, JacoBaco!

En nu deze:

stephan73

• 6269 messages
  • 14484 votes

Meneer Bungel wrote:

Leuk, JacoBaco!

En nu deze:

Op een of andere manier dacht ik wel dat jij een Mike Patton (en vooral Mr. Bungle) fan zou zijn! Goed nummer van deze te gekke band!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2412 votes

@Meneer Bungel: Apart muziekje.

Mijn volgende.: Social Distortion

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Stephan73:

''Meneer Bungel'' zegt het al, natuurlijk. Maar Mike Patton's solowerk(vooral Pranzo oltranzista en Adult themes for voice, hoewel ik die laatste niet vaak opzet...) kan ik ook zeer waarderen, net als Faith No More, Tomahawk, Fantomas, General Patton vs. The Executioners en Lovage. Zijn werk met John Zorn en ander spul staat nog steeds op de verlanglijst, leuk dat er meer liefhebbers zijn hier op MovieMeter!

@ JacoBaco/social distortion:

Klinkt ook lekker!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

En gelijk maar een volgende:

stephan73

• 6269 messages
  • 14484 votes

Dan is deze voor jou, Meneer Bungel!

Beetje Bungel en een beetje Einstürzende Neubauten!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Sleepy time gorilla, heb ik ooit al eens wat van gehoord, thanx Stephan73, klinkt goed!

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

Meshuggah : Héérlijke Metal

boozebelly

• 1428 messages
  • 1921 votes

Ich bin Derrick wrote:

Een betere smoes om nooit meer te hoeven sporten, zal ik in mn leven niet meer horen. Thanks.

Haha lol...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Mattson / Meshuggah: Even een smiley gepikt van JacoBaco:

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.