- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
The Stooges zijn geweldig! Alleen een beetje achterhaalt nummer inmiddels, weet niet wat het is: te vaak gedraaid denk ik. Geef mij maar deze dan, 60's gekte ten top!!
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Tot zover het mooiste nummer (en clip) van 2010.
YouTube - Massive Attack - Paradise Circus (Video+Lyrics Heligoland 2010)
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1025 votes
Nee Mattson, deze versie is toch echt wat beter. 
YouTube - Gnarls Barkley - Reckoner (Radiohead cover live HIGH QUALITY)
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Ik heb een brede muzieksmaak, alles behalve R&B, Hip-hop en Piratenmuziek 
Guns 'n Roses
The Beatles
The Who
Rolling Stones
Foo Fighters
Metallica
AC/DC
Gary Moore
Neil Young
Bruce Springsteen
Sepultura
Korn
The Doors
Green Day
Stevie Ray Vaughn
The Prodigy
Faithless
Rammstein
De Dijk
André Hazes op zijn tijd 
Tom Waits
Rory Gallagher
System of a Down
Radiohead
DJ Tiësto
Creedence Clearwater Revival
Soulfly
Johnny Cash
Dropkick Murphy's
Golden Earring
Alice In Chains
Ry Cooder
Fun Lovin' Criminals
Van deze bands/artiesten vind je cd's in mijn collectie 
+ Nog een hele zooi verzamel cd's met classic rock.
Jij hebt een Metallica-tattoo man. 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Jij hebt een Metallica-tattoo man.
Ja, dat was mijn eerste tattoo. Ik durfde hem nog niet groter te doen aangezien ik 17 was en hem moest kunnen verbergen voor mijn ouders 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Ja, dat was mijn eerste tattoo. Ik durfde hem nog niet groter te doen aangezien ik 17 was en hem moest kunnen verbergen voor mijn ouders
Hehe.
Ik heb dr ook 1. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2412 votes
Nou, hier 1 van mijn favorieten nummers van METALLICA.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Welke heb jij dan?
@Jaco Baco
Ijzersterke keuze, lepper messiah, niceeee..... 
Dit optreden in Moskou was ook legendarisch. Vooral vanaf 3min40. G-R-A-N-D-I-O-O-S, DIE!!! DIE!!! DIE!!! meegezongen door een kleine 1.000.000 toeschouwers.
Russische militairen die de orde moeten handhaven en zelf ook compleet uit hun plaat gaan. Een gigantisch optreden...
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Inderdaad een legendarisch optreden, Metallica at their peek.
Ik heb dezelfde tattoo als jou, dus met die 4-M's, alleen in plaats van 4 M's heb ik 4 D's. Die D's staan voor Dijk, mn achternaam. Ik wilde liever niet een echte Metallica-logo omdat ik wist dat ooit mijn liefde voor deze band minder zou worden.
En zo geschiedde. Maar oude liefde roest niet en ze blijven speciaal voor me.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2412 votes
Creeping Death is sowieso een hééérlijk nummer wat live heel goed tot z'n recht komt. Zeker als ze hem spelen zoals hier. Dit optreden is gewoon perfect.
Zag Metallica vorig jaar in R'dam en toen speelde ze hem helaas niet, maar gelukkig wel een andere knaller van Ride the Lightning: Fight Fire with Fire.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Ik heb dezelfde tattoo als jou, dus met die 4-M's, alleen in plaats van 4 M's heb ik 4 D's. Die D's staan voor Dijk, mn achternaam. Ik wilde liever niet een echte Metallica-logo omdat ik wist dat ooit mijn liefde voor deze band minder zou worden.
Dat is wel leuk bedacht ja, vier D's in dezelfde vorm, zo maak je het toch een beetje meer iets van je eigen.
Ik had mijn tattoo gezet omdat ik echt enorm fan was. Dat ben ik overigens nog steeds hoor, maar na het album "St.Anger" schrok ik wel even. Gelukkig hebben ze met hun laatste album alles weer goed gemaakt
En de meesterwerken die ze in het verleden hebben gemaakt staan nog altijd als een huis en ik twijfel er niet aan dat ik die mijn hele leven blijf draaien. Ik heb dan ook nooit spijt gehad van die tattoo, alhoewel ik hem achteraf wel iets groter had willen hebben. Toentertijd was ik zoals gezegd 17 en toen leek hij een stuk groter. Dat is een nadeel van fitness en ouder worden, je armen worder dikker maar je tattoo's niet 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
In de Goffert speelde ze hem wel.
.
Dat optreden heb ik vorig jaar gemist
Mijn vriendin had een weekendje weg geregeld als verjaardagskado en ja, dat was uitgerekend dat weekend.
Ik heb ze wel gezien op Dynamo open air (1999), Rock Werchter (Dat was ook in 1999 geloof ik) en Pinkpop 2008.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Dat is wel leuk bedacht ja, vier D's in dezelfde vorm, zo maak je het toch een beetje meer iets van je eigen.
Ik had mijn tattoo gezet omdat ik echt enorm fan was. Dat ben ik overigens nog steeds hoor, maar na het album "St.Anger" schrok ik wel even. Gelukkig hebben ze met hun laatste album alles weer goed gemaakt
En de meesterwerken die ze in het verleden hebben gemaakt staan nog altijd als een huis en ik twijfel er niet aan dat ik die mijn hele leven blijf draaien. Ik heb dan ook nooit spijt gehad van die tattoo, alhoewel ik hem achteraf wel iets groter had willen hebben. Toentertijd was ik zoals gezegd 17 en toen leek hij een stuk groter. Dat is een nadeel van fitness en ouder worden, je armen worder dikker maar je tattoo's niet
Een betere smoes om nooit meer te hoeven sporten, zal ik in mn leven niet meer horen. Thanks. 
En ik was eigenlijk 1 van de weinige die St.Anger wél kon pruimen vreemd genoeg.
Shoot me Again I ain't dead yet! 
Ik vind nog altijd hun Live, Shit-box het beste wat ze ooit hebben uitgebracht, MOP volgt en daarna Ride is there a Lightning?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14484 votes
Op een of andere manier dacht ik wel dat jij een Mike Patton (en vooral Mr. Bungle) fan zou zijn! Goed nummer van deze te gekke band! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2412 votes
@Meneer Bungel: Apart muziekje. 
Mijn volgende.: Social Distortion
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Stephan73:
''Meneer Bungel'' zegt het al, natuurlijk.
Maar Mike Patton's solowerk(vooral Pranzo oltranzista en Adult themes for voice, hoewel ik die laatste niet vaak opzet...) kan ik ook zeer waarderen, net als Faith No More, Tomahawk, Fantomas, General Patton vs. The Executioners en Lovage. Zijn werk met John Zorn en ander spul staat nog steeds op de verlanglijst, leuk dat er meer liefhebbers zijn hier op MovieMeter! 
@ JacoBaco/social distortion:
Klinkt ook lekker! 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14484 votes
Dan is deze voor jou, Meneer Bungel!
Beetje Bungel en een beetje Einstürzende Neubauten!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Sleepy time gorilla, heb ik ooit al eens wat van gehoord, thanx Stephan73, klinkt goed! 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1921 votes
Een betere smoes om nooit meer te hoeven sporten, zal ik in mn leven niet meer horen. Thanks. 
Haha lol... 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Mattson / Meshuggah: Even een smiley gepikt van JacoBaco: