- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
gelukkig maar.
je zou het bijna niet meer zeggen als je de jeugd van tegenwoordig hoort,alles is r&b en trance.
Sjan
-
- 777 messages
- 2752 votes
Nee, ik vind the steve miller band ook erg goed, en zo zijn er nog wel meer...en dat alle jeugd van trance en van r&b houdt, is gelul.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mijn top cd's (in willekeurige volgorde):
Everlast - Whitey Ford Sings The Blues
Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf
Red Hot Chili Peppers - Californication
Placebo - Black Market Music
Mijn top 5 liedjes (ook in willekeurige volgorde):
Muse - Bliss
Gary Jules - Mad World
Gorillaz - Clint Eastwood
Rammstein - Links 2-3-4
Coldplay - Clocks
Nogal recent zoals jullie zien
. Mijn smaak is zich eigenlijk pas echt gaan ontwikkelen in de laatste 2 jaar.
starbright boy (moderator films)
-
- 22474 messages
- 5144 votes
Een paar van mijn vele favoriete liedjes ooit:
Get me away from here, i'm dying - Belle and sebastian
The box- Orbital
Dragon lady- geraldine fibbers
Teenage FBI - guided by voices
Let down - radiohead
Nothing came out - the moldy peaches
Batten down the hatch - snow patrol
Mistakes and regrets - ...and you will know us by the trial of dead
Olsen olsen - sigur ros
Inbetween days - the cure
Strawberry fields forever - beatles
Hallelujah - Jeff buckley
Gravity - drugstore
Hyper-ballad - bjork
Fall on me - r.e.m.
Annihilate now! - idlewild
En morgen schrijf ik zo weer 16 andere nummers op...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
m'n "copy protected" cd doet het niet in de computer, ook niet met die brakke player
volgende keer maar weer gewoon mp3tjes branden
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Weet er trouwens iemand wat dat "copy control" inhoudt ?
Ik zie het steeds vaker op ceedees staan....
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Dat dacht ik dus ook...maar ik heb nergens last van......:)
M'n G3 ploegt er gewoon doorheen....
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
M'n G3 ploegt er gewoon doorheen....
-
- 22474 messages
- 5144 votes
heb gewoon een pc maar kopieerbeveiligingen werkt bij mij voor geen meter. Ik kan (tot nu toe) alles kopieren. Ook copy controlled/protected cd's.
Wouter
-
- 18723 messages
- 3086 votes
Misschien denken ze mensen door dat stickertje af te schrikken. Zou best kunnen dat velen het geloven.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
maar kopieerbeveiligingen werkt bij mij voor geen meter.
Ik zou m'n geld terugeisen. Zo'n wanproduct! 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Volgens mij mag je die dingen juridisch gezien geen CD noemen, als er een dergelijke kopieerbeveiling op zit.
Wel flauw van de fabrikanten, overigens, want het is gerechtelijk toegestaan een kopie te maken voor eigen gebruik (voor in de auto ofzo).
Overigens vind ik de nieuwe Radiohead een behoorlijke miskleun, maar dat terzijde. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens vind ik de nieuwe Radiohead een behoorlijke miskleun
onbegrijpelijk! zeker een The Bends-fan? (die ik weer niet bijzonder vind)
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
voor alle duidelijkheid, ik maakt niet deel uit van de groep die vindt dat het bij radiohead mis is gegaan na 'ok computer'.
toch, 'kid a' en 'amnesiac' waren misschien voor radiohead twee gedurfde en innovatieve albums, vergeleken met genre-genoten waren beide albums noch baanbrekend, noch van superieure kwaliteit.
hail to the chief heb ik nog niet genoeg beluisterd om commentaar op te geven...
kos
-
- 46722 messages
- 8876 votes
Ja, ik begrijp dat ook niet. Ik spreek zoveel mensen die the Bends geweldig vinden en alles wat erna kwam afkraken. Daarna begon het pas in mijn ogen. Ik vind the Bends best een aardig album, maar niet echt heel bijzonder in vergelijking met andere Britpop-bands. De albums die er na kwamen zijn pas echt bijzonder en geniaal (imho). Op zich vind ik dat soort meningsverschillen allesbehalve erg, maar hier begrijp ik dus helemaal NIETS van.
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Ja, bij mij ligt dat wel een beetje zo moet ik bekennen. Ik vind de beste albums van Radiohead (Hail to the thief nog niet gehoord) The Bends en OK Computer. Ze staan ongeveer op gelijke hoogte. Wat ze daarna zijn gaan doen sprak me niet geweldig aan, alhoewel ik wel vind dat er tussen het 'nieuwere' werk echt fantastische nummers zitten hoor. Ik heb trouwens ook Kid A thuis, die ik ook wel goed vind, maar gewoon niet zo goed als voorgaande 2 albums. Tja, over smaak valt uiteindelijk niet te twisten he
...
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
Misschien denken ze mensen door dat stickertje af te schrikken. Zou best kunnen dat velen het geloven.
Nee, je hoort hierover veel tegengestelde berichten. Het systeem is gewoon nog niet geoptimaliseerd, waardoor de beveiliging bij sommigen niet en bij anderen TE goed werkt (waardoor ze hem bijvoorbeeld ook niet in de gewone cd speler kunnen draaien). Beetje belachelijke en zielige poging tot beveiliging van cd's als je het mij vraagt
.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ik ben na Kid A afgehaakt... Voelde me na het fantastische OK Computer behoorlijk in de maling genomen toen ik dit album blind kocht... wat een gedrocht!
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Maar gelukkig heeft Muse het na OK Computer overgenomen.
Toen Radiohead aan die saaie albums Kid A en de rest begon (ik vind het nou ook weer niet slecht, maar vooral erg saai) kwam Muse met hun twee fantastische albums, die misschien nog wel beter zijn dan The Bends en OK Computer. Want ook de oude albums van Radiohead vind ik nogal wisselend, zeer goede nummers afgewisseld met nummers die na 2 keer gaan vervelen en bij de albums van Muse sla ik eigenlijk bijna nooit een nummer over.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Muse is inderdaad een meer dan uitstekend alternatief...
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Persoonlijk vind ik Muse een ergerlijke copycat.
-
- 22474 messages
- 5144 votes
Muse? gaat wel, maar nogal overschat naar mijn mening. Dan liever JJ72.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Oneens, de laatste paar albums van Radiohead zijn juist erg overschat...
rzasa
-
- 396 messages
- 159 votes
Muse? Dan liever JJ72.
ZORNIK!!
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
ZORNIK!!
... "14-jarige meisjes"-rock ... 
-
- 22474 messages
- 5144 votes
ZORNIK!!
dat hitje voond ik een leuk vrolijk zomerliedje, het album is imho niet zo goed.