• 179.319 movies
  • 12.301 shows
  • 34.148 seasons
  • 649.897 actors
  • 9.398.116 votes
Profile

Het grote muziektopic

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Somebody stop me!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3286 votes

wackyboy wrote:

Zeg er dan voor het fatsoen even bij dat dit een Brian Adams nummer is en geen Do-nummer.

DOH! Dat zeiden ze dr ook bij. Volgende x beter opletten.

troy31

• 329 messages
  • 130 votes

goh en dan bekijk ik de lijstjes en dan ken ik bijna niets. ik word oud!

maar eerlijk gezegd, ik heb mijn stelling wel ietwat overdreven hoor. ik denk dat het met name om de typische top 40 nummers van nu gaat. ik ben nl ook wel es aangenaam verrast geweest door een cover. ik noem een jose feliciano met california dreaming van the mama's & the papa's. maar dat komt omdat hij er een bepaalde eigen inbreng in heeft. die Do, of hoe heet dat kind, zingt dat nummer van brian adams zo vlak. dat voegt niks toe.

tom

• 308 messages
  • 1054 votes

Pitbull schreef:

The Sound of Silence van S&G in een 'nieuw jasje'

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

kappeuter wrote:

Creep is een klassieker, punt uit.

Ben ik het niet mee eens. Zoveel heeft dat nummer niet betekend voor de muziekindustrie. OK Computer en Kid A wél.

Paranoid Android, Exit Music (for a film), Let Down, Karma Police, No Surprises, How To Dissappear Completely, Morning Bell en Pyramid Song vind ik stuk voor stuk betere nummers.

Exit Music en No surprises weten me telkens zó te raken, dat ik het vaak niet meer droog houd. Maar da's een ander verhaal.

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

tovenaar schreef:

(quote)

Ik hoop dat je dance-covers ( ) bedoelde, ipv. dance( )-covers ...

Spreekt voor zich .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die songtekst vind ik persoonlijk niet echt "een van de mooiste geschreven", beetje sinterklaas-rijmniveau (maar wel erg leuk nummer verder)

Ik had zelf ook niet zo de indruk dat Creep zo'n "klassieker" was, maar dat kan aan mij liggen waar baseer je dat op kapp?

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5986 votes

Ik VIND....

Het was in ieder geval hun doorbraak single.

kos

• 46722 messages
  • 8876 votes

Dat wel..maar ik vond het altijd een beetje een schoolfeestnummer...iedereen altijd meeblèren..bah.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Zelf zijn ze er ook niet echt enthousiast meer over...Op een concert een paar jaar geleden kapten ze het nummer na twee zinnen af met de mededeling dat ze het nummer wel zat waren....

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5986 votes

Dat doen een heleboel bands na een tijdje met oude hits. Dan hebben ze het te vaak gespeeld. Heel normaal lijkt me.

(en nu ben ik het gezeur zat )

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Idioteque, geweldige plaat!

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Radiohead bevestigd voor Rock Werchter!! (ook Metallica, Coldplay, Queens of the stone Age, R.E.M., Underworld, Moby enz.)

Ik weet wel waar ik zit op 27/28 en 29 juni!

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5986 votes

Onwaarschijnlijk goed rijtje!

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

EmDee wrote:

Zoek dan ook ff naar:

Foo Fighters (òf Dave Grohl) - With arms wide open

hilarisch hoe ze Creed belachelijk maken!

Oh, nu word ik nieuwsgierig. Aangezien Creed zichzelf naar mijn mening al behoorlijk belachelijk maakt. Ik zou het knap vinden als een andere band daar nog beter in geslaagd is!

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

echt wel!

mijn dag is weer helemaal goed. dank!

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Moby....

Rascal

• 537 messages
  • 792 votes

Alsof Creed's "With Arms Wide Open" nah zo'n slecht nummer is.

Wolkenmeter

• 640 messages
  • 1448 votes

Agony wrote:

Toch maar even opletten, want zo mis je Radiohead nog, die al op donderdag 26 juni al komen.

neo

• 15436 messages
  • 10050 votes

ik vind dat creed, naast rage against the machines, een van de beste bands die er is. zowel human clay, my own prison als weathered zijn geweldige albums! en dat zegt iemand die haast niet naar ''normale muziek'' luistert

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5986 votes

Houd jij je maar bij de Hans Zimmers en Morricone's.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

pjotr wrote:

Moby....

pjotr, wat is er in godsnaam mis met Moby?? Die man heeft prachtige dingen gemaakt! Een al vind je het geen goede muziek het is een van de weinige artiesten die niet zo verwaand en arrogant wordt door succes, dus een kotssmiley lijkt me wat onterecht...

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

het is een van de weinige artiesten die zo verwaand en arrogant wordt door succes,

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Sorry, al ge-edit

neo

• 15436 messages
  • 10050 votes

ja hoor neo laat zijn mening blijken over eens wat anders dan filmmuziek en gelijk wordt de draak met hem gestoken

kappeuter (crew films)

• 74673 messages
  • 5986 votes

Inkoppertje

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Agony wrote:

Radiohead bevestigd voor Rock Werchter!! (ook Metallica, Coldplay, Queens of the stone Age, R.E.M., Underworld, Moby enz.)

Who needs Lowlands?

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

herman78 schreef:

Oh, nu word ik nieuwsgierig. Aangezien Creed zichzelf naar mijn mening al behoorlijk belachelijk maakt. Ik zou het knap vinden als een andere band daar nog beter in geslaagd is!

Dan zou ik t maar gauw gaan luisteren. Het laatste couplet heeft echt een geweldige verandering ondergaan!

Rascal schreef:

Alsof Creed's "With Arms Wide Open" nah zo'n slecht nummer is.

Vind het ook wel een mooi nummer en heb ook alle albums van ze. Maar ze zijn idd verre van origineel te noemen.

Maar als ik de recensie van ze lees in een blad als OOR worden ze toch wel vernietigend hard onderuitgehaald. Wat in mijn ogen ook weer niet terecht is.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Metallica treedt ook al op in Nederland op één of ander nieuw festival!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Oh ja, ik vind Creep ook een klassieker. Hij is ook al door heel veel bands (live) gecoverd. Alhoewel ik zelf heel veel mooiere nummers kan bedenken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.