• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

Het grote muziektopic

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Briljante trip-clip bij deze plaat...

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Er komt niet alleen maar metal uit Finland (wel absurd veel en goed) maar ook dit Blastromen....behoorlijke Daft punk vibe, maar meer dan genoeg eigen smoel en sound...meer de uitstraling die aan de Fransen doet denken.

80's klinkende electro, Tron uitstraling, computergame bliepjes/geluidjes....retelekker.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Maggot brain spelen op viool....dat is waanzin...maar allemachtig wat waanzinnig mooi!!!!

Het origineel is van Funkadelic, Eddie Hazel die een 10 minuten durende gitaarsolo weggeeft....volgens de overlevering zei bandleider George Clinton, stijf van de lsd, dat Hazel zich moest inbeelden dat hij te horen had gekregen dat zijn moeder was overleden om er later achter te komen dat dat niet zo was.....record...en spelen... Zoek het origineel maar op.

Deze versie van Lili Haydn is op zichzelf geweldig!

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Door 1 gozer op zijn zolderkamer gemaakt....live is het een band. Je wil bijna afhaken bij die malle konijnenoren......maar allejezus wat een mooie muziek!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Bakema NL wrote:

Vorige pagina Peter Green (Fleetwood mac) en hier Carpenter Brut....ja er komt af en toe wat moois voorbij...

Daarom eigenlijk vreemd, dat een topic als dit ontbreekt op Musicmeter.nl... (en moeten we hiervoor naar Moviemeter en Filmtotaal.nl).

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Dogie_Hogan man van smaak

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Bakema NL wrote:

Carpenter Brut kwam hierboven voorbij.....samen met Gost en deze Perturbator toch wel de top van de Retrodarkwave/Darksynth (geef het een naam)...

(embed)

Lekker nummer inderdaad. Heb het meest recente album van Gost onlangs een keer beluisterd, maar daar werd ik niet heel blij van. Al die satanische verwijzingen horen er nu eenmaal bij als je darksynth luistert, maar die gasten doen wel héél erg hun best.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Nicholas wrote:

(quote)

Lekker nummer inderdaad. Heb het meest recente album van Gost onlangs een keer beluisterd, maar daar werd ik niet heel blij van. Al die satanische verwijzingen horen er nu eenmaal bij als je darksynth luistert, maar die gasten doen wel héél erg hun best.

Die laatste gaat nog even wat verder inderdaad, toch heeft het wel wat. Ik houd wel van dat duistere gedoe.

En het is een act, GosT is een character met een skull masker....de gast er achter is behoorlijk welbespraakt en relaxed.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ik heb zo het idee dat dit geweldig zou zijn voor in een soundtrack van een film.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik ben om wat betreft Anna von Hauswolff....muziek waar je voor moet gaan zitten en een paar keer beluisteren nodig hebt....wat dan meestal resulteert in de beste muziekervaringen naar mijn mening.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Echt belachelijk goed dit.

Ook vandaag voor het eerst geluisterd naar het album Alice in Chains - Dirt. Vond ik ook wel ca va, maar het grunge van begin jaren '90 ligt me wel. Ik vind Nirvana en Pearl Jam ook mooie muziek.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Heerlijk nummer.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Vandaag, de twee albums van Radiohead beluisterd. Ok Computer is redelijk. In Rainbows vond ik wat saai en misschien ook te rustig. Tja.

leuk nummer, ook een leuke video clip

Dit is een nummer van een album dat nog moet uitkomen van Beach House, maar het is echt prachtig.... Zeker dat tweede deel behoort tot het beste dat ik ooit al gehoord heb.

Echt twee zotmooie nummers. Is een beetje een mix van dream pop en Luke Abbott / James Holden.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

TornadoEF5 wrote:

Echt belachelijk goed dit.

(embed)

Ook vandaag voor het eerst geluisterd naar het album Alice in Chains - Dirt. Vond ik ook wel ca va, maar het grunge van begin jaren '90 ligt me wel. Ik vind Nirvana en Pearl Jam ook mooie muziek.

(embed)

Eerste keer Dirt?!!?! Holy shit! Die stem, die ijzingwekkende stem....ik weet nog waar ik deze cd en meteen hun eerste kocht destijds....blijft een weergaloos album.

Kreeg vandaag de cd binnen waar dit nummer van afkomstig is ...

Tuomas Holopainen heeft met zijn vrouw en met bandmaat Troy die ook in Nightwish zit een project Auri....bevalt me wel.

Voor een goeie pot spacerock kun je me ook wakker maken (in de traditie van Hawkwind), zoals het Russische Maat lander.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Mega goed ook weer!

Ik ken niets van rockmuziek. Het is dat Alice in Chains grunge is dat ik het beluister. Ik heb gewoon een te vreemde en unieke muzieksmaak Bakema NL

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Vreemd kan ik vaak wel wat mee. ?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Wow! Het betreft deze 2LP: link.

De making of:

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.