- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Zitten 3 muizen in de kroeg.
zegt de eerste :
Ik heb gisteren de hele koelkast leeggevreten in het huis waar ik woon. En ze hebben me niet gepakt!
Zegt de tweede:
Ach, is dat alles? Ik heb vorige week van 8 muizenvallen de kaas eruit gehaald, zonder dat de muizenval dicht sloeg.
Zegt de derde :
Sorry jongens, ik ga naar huis, ik ga de kat n**ken.
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Jeeee, Moviemeter goes international 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
hij wordt zelfs overgenomen door imdbhttps://secure.imdb.com/tour/popup/meter">imdb;!
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
en hoe wat is de echte (griekse dus) naam van george michael? georgis suckmycockolos
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Een grap die niet iedereen even leuk zal vinden, maar vond hem zelf erg goed:
Dit staat op een vakantie kaart:
Geen zon,
geen zee,
geen strand,
maar toch verbrand!
Groeten uit Volendam!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk; het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beiden passagiers gewond. Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw : "Dus u bent een man ... dat is interessant. Ik ben een vrouw... Nou nou nou, kijk nou toch eens even naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven hè. Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust."
De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn!"
De vrouw ging verder : "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze wijn drinken op een goede toekomst samen."
Dan geeft ze de fles aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw.
De vrouw pakt de fles aan, doet onmiddellijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
De man vraagt verbaast : "Neem jij niet?"
De vrouw antwoordt koeltjes: "Neuh ik denk dat ik gewoon op de politie wacht..."
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
jemig die grap komt regelrecht uit een show van Najib Amhali. De personen zijn iets aangepast maar verder...
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
jemig die grap komt regelrecht uit een show van Najib Amhali. De personen zijn iets aangepast maar verder...
)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Najib Amhali. De personen zijn iets aangepast maar verder. Als die grap uit zijn show komt is dat vrij triest, aangezien ie al minstens 10 jaar oud is.
Ken Najib Amhali vaag en had nooit eerder van die grap gehoord. (bovendien, is alles geen herhaling ?)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Haha, jawel. Maar deze grap kende ik letterlijk, alleen dan met een priester of zo (meen ik me te herinneren) 
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
- hoe weet een blinde parachutist wanneer hij bijna beneden is?
als de leiband van zijn hond niet meer spant
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Vroeger was mijn vriendin altijd erg boos als ik over de bril plaste.
Nu niet meer...
Ze heeft nu lenzen.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
The next time you're having a bad day, imagine this:
You're a Siamese Twin.
Your brother, attached at your shoulder, is gay.
You're not.
He has a date coming over tonight.
You only have one ass.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Waardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strak getrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?" "Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop:
"Jonge... Feyenoord-fan... redt vriendje... uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem. "O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert:
"Jonge Sparta-fan... voorkomt afgrijselijke aanval... door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer. "O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft:
"Lafhartige... Ajax-hooligan... vermoordt... weerloos...hondje"
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes

Pas op t laatst wordt duidelijk waar ie over gaat.
Vond er echt niks aan 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Een Belg tankt in Holland bij een zelf-service station. Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.
Alez", zegt hij," nu heb ik mijne voiture gesloten en de sleutels erop laten steken".
Geen paniek", zegt de bediende,"dat gebeurt wel vaker". U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen, om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje,hengelt u het pinnetje van de deur open".
De Belg is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.
5 Minuten later komt een Hollander binnen. "Wat ik nu toch heb meegemaakt" zegt hij verbaasd tegen de bediende.
"Nou, wat dan?" vraagt deze.
"Staat er buiten een Belg, met een ijzerdraadje z'n deur open te hengelen!"
"En?" vraagt de bediende, "Dat maken wij hier regelmatig mee!".
"Ja", zegt de Hollander, "maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en roept: Beetje naar links, beetje naar links!!!"
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Een Belg tankt in Holland bij een zelf-service station. etc.
Ik moest best wel heel erg hard lachen