• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Just a joke...

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

http://s28.postimg.org/6h2hmxr1l/tumblr_l35bbre26x1qai1wpo1_400.jpg

Hier hebben zijn ouders heel goed over nagedacht.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mijn eigen socale media.

Geachte Heer: "Ik heb zelf geen computer, maar ik had gehoord van Facebook en Twitter en ik probeer nu vrienden te maken buiten Facebook en Twitter om, terwijl ik dezelfde principes toepas.

Iedere dag loop in door de straat en vertel ik voorbijgangers wat ik heb gegeten, hoe ik me voel, wat ik de vorige avond heb gedaan en wat ik de rest van de dag ga doen. Ik geef ze foto's van mijn vrouw, mijn dochter, mijn hond en mijzelf, werkend in de tuin en op vakantie, zittend bij het zwembad. Ik luister ook naar hun gesprekken, zeg ze dat ik ze leuk vind en geef hun mijn mening over alles wat me interesseert, of het ze nu boeit of niet.

Én...het werkt! Ik heb al vier mensen die me volgen: Twee poltieagenten, een maatschappelijk werkster en een psychiater.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

606 wrote:

Mijn eigen socale media. Geachte Heer: "Ik heb zelf geen computer, maar ik had gehoord van Facebook en Twitter en ik probeer nu vrienden te maken buiten Facebook en Twitter om, terwijl ik dezelfde principes toepas. Iedere dag loop in door de straat en vertel ik voorbijgangers wat ik heb gegeten, hoe ik me voel, wat ik de vorige avond heb gedaan en wat ik de rest van de dag ga doen. Ik geef ze foto's van mijn vrouw, mijn dochter, mijn hond en mijzelf, werkend in de tuin en op vakantie, zittend bij het zwembad. Ik luister ook naar hun gesprekken, zeg ze dat ik ze leuk vind en geef hun mijn mening over alles wat me interesseert, of het ze nu boeit of niet. Én...het werkt! Ik heb al vier mensen die me volgen: Twee poltieagenten, een maatschappelijk werkster en een psychiater.

IJzersterk!

Dáár zouden ze eens een programma over moeten maken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja he

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Net een geniale facebookpagina tegen gekomen: 'Klantenservice'.

Een team van mensen dat zich voor doet als de klantenservice van een bedrijf en zo mensen op stang gaat jagen.

Deze is nu al een instant classic:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11880536_505048619647860_4974950941819959051_n.jpg?oh=fa85fe560624f8cf0446d42bb831635a&oe=563DEB02

en de reactie van Centerparcs:

http://www.teamklantenservice.nl/wp-content/uploads/2015/08/Center-Parcs-Nederland-Weekendje-weg-compressor.png

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Trouwens, vertel me aub dat het een grap is dat Center Parcs die tokkies nog een weekendje weg wil aanbieden ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AGE-411 wrote:

Net een geniale facebookpagina tegen gekomen: 'Klantenservice'.

Een team van mensen dat zich voor doet als de klantenservice van een bedrijf en zo mensen op stang gaat jagen.

Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen maand of misschien wel langer? Dit is echt een geniale pagina ja.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen maand of misschien wel langer? Dit is echt een geniale pagina ja.

In Vlaanderen is het nog niet doorgedrongen. Ik ben wellicht de eerste Vlaming die dit product heeft leren kennen, en probeer het nu in Vlaanderen aan de man te brengen.

Ik voel me een beetje zoals Columbus die met de aardappel terugkeerde uit Amerika.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Eentje van Jeroom. Al moet ik toegeven dat ik nog nooit Heineken gedronken heb:

http://s2.img.humo.be/q100/w850/h/img_143/1435052.jpg

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lol Parodie op Bassie & Adriaan

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

AGE-411 wrote:

Eentje van Jeroom. Al moet ik toegeven dat ik nog nooit Heineken gedronken heb:

Nu begin ik te denken dat je onder een steen leeft....

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Nu begin ik te denken dat je onder een steen leeft....

Het is bij ons in Vlaanderen haast nergens verkrijgbaar. Als ik het dan ergens in het buitenland zie, dan geef ik altijd de voorkeur aan plaatselijke bieren.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

AGE-411 wrote:

Als ik het dan ergens in het buitenland zie, dan geef ik altijd de voorkeur aan plaatselijke bieren.

Dat spreekt dan weer voor je. Tenzij je in Nederland bent en ze geen andere Nederlandse bieren tappen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Dat spreekt dan weer voor je. Tenzij je in Nederland bent en ze geen andere Nederlandse bieren tappen.

Ik kom praktisch nooit in Nederland. Moet jaren geleden zijn.

Als ik er nog eens kom, dan drink ik zeker eens een heineken!

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Ik kom praktisch nooit in Nederland. Moet jaren geleden zijn.

Als ik er nog eens kom, dan drink ik zeker eens een heineken!

NIET DOEN!!!

Je zet jezelf voor schut. Door als inwoner van een land met zo'n mooie biercultuur, Heineken te willen proberen.

Freddie zei het jaren geleden al.

"Ik verkoop geen buier, ik verkoop gezelligheid!"

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

AGE-411 wrote:

(afbeelding)

mooie woordspeling.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

'De slimste mens ter wereld' is weer begonnen :

"Als ge één kut gezien hebt, heb je ze allemaal gezien" | VIER

De man naast Herman Brusselmans is trouwens 'Jeroom', gekend van de vele cartoons die hier al geplaatst zijn.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

1 april: Paul de Leeuw beantwoordt lolbroeken die Burgers' Zoo bellen (met geluid): Grappenmakers die dierentuin Burgers' Zoo Arnhem bellen 1 april horen Paul de Leeuw (audio) - tinyurl.com

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

http://i68.tinypic.com/6ok8d4.jpg

Bill C. & Monica L.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.