- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Mijn bureaublad op 50%. Ik doe niet aan pictogrammen op m'n bureaublad.

Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Met dat percentage in je bloed kom je niet langs de politie kos.. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
mijn gloednieuwe duo 2.8 GHz per processor 12 MB L2cache, Quad-Core (!!) Intel Xeon met 2 terrabyte HD en 8 gig intern geheugen en een respectabel GeForce 8800 GT 512 MB G5 Mac. This baby is breathing 'speed' 
Maar dit alles is niet te zien op mijn bureaublad, komt omdat ik persoonlijk niet hou van 'troep' op de achtergrond en al helemaal niet van een prullenmand op de desktop of meer van dat soort ongein zoals een HD icoon, mijns inziens totaal overbodig anno 2008. Gelukkig zorgt de nieuwe OSX systeem automatisch ervoor dat ik hier geen zorgen meer over hoef te maken....
Resolutie 1920 x 1200 (binnenkort 2x)

Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
mijn gloednieuwe duo 2.8 GHz per processor 12 MB L2cache, Quad-Core (!!) Intel Xeon met 2 terrabyte HD en 8 gig intern geheugen en een respectabel GeForce 8800 GT 512 MB G5 Mac. This baby is breathing 'speed' 
Indrukwekkend
Lekker bakkie. Kun je wel weer even mee vooruit.
Maar dit alles is niet te zien op mijn bureaublad, komt omdat ik persoonlijk niet hou van 'troep' op de achtergrond en al helemaal niet van een prullenmand op de desktop of meer van dat soort ongein zoals een HD icoon, mijns inziens totaal overbodig anno 2008. Gelukkig zorgt de nieuwe OSX systeem automatisch ervoor dat ik hier geen zorgen meer over hoef te maken....
Same here. Bovendien is je bureaublad toch het grootste deel van de tijd bedekt met browsers en programma's. Dus waarom vullen met rotzooi.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
(afbeelding)
Krijg nou wat, daar heb je de Eed van de Horatii. Toevallig net op school een cursus achter de rug waarin zij langskwamen. 
Goed teken dat ik ze meteen herken. Heeft de cursus toch resultaat gehad.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Kun je wel weer even mee vooruit.
Inderdaad, het spelletje 'pong' draait nu eindelijk soepel.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Krijg nou wat, daar heb je de Eed van de Horatii. Toevallig net op school een cursus achter de rug waarin zij langskwamen. 
Goed teken dat ik ze meteen herken. Heeft de cursus toch resultaat gehad.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
(afbeelding)
En gebruik je al die pictogrammen ook?
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Tuurlijk, pictogrammen roeleren.
Ik heb ook wel eens mn hele bureaublad vol staan met tijdelijke pictogrammen hoor.
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Pictogrammen heersen inderdaad, al mag ik die zooi van mij wel eens opruimen, de helft gebruik ik niet vaak meer.

Komt ook van Deviantart trouwens.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik ben dan weer fan van de 'minimalistische' look (programma's open ik via quick launch, startmenu of toestenbord). Sinds kort een nieuwe 'visual style' met o.a. transparante menubalken en startmenu:
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Wat een toeval, BlueVelvet. Het bureaublad dat jij momenteel gebruikt, heb ik een tijdje geleden eveneens gehad. Nu wissel ik het bij tijd en stond af met het volgende bureaublad:

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
(programma's open ik via quick launch, startmenu of toestenbord).
Quick launch is inderdaad ook erg handig maar het start menu is echt een enorm onding als je dat niet regelmatig schoonmaakt (en daar ben ik te lui voor). Komt altijd vol te staan met ongein.
(afbeelding)
Geinig, zit dat standaard bij Vista? Moet ik dan toch eens opzoeken.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Wat een toeval, BlueVelvet. Het bureaublad dat jij momenteel gebruikt, heb ik een tijdje geleden eveneens gehad
het start menu is echt een enorm onding als je dat niet regelmatig schoonmaakt (en daar ben ik te lui voor). Komt altijd vol te staan met ongein.
Geinig, zit dat standaard bij Vista? Moet ik dan toch eens opzoeken.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Bedoel je dezelfde wallpaper, style of beide?
Louter de wallpaper. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Quick launch is inderdaad ook erg handig maar het start menu is echt een enorm onding als je dat niet regelmatig schoonmaakt (en daar ben ik te lui voor). Komt altijd vol te staan met ongein.
Ik heb ook altijd al mijn programma's in de quick launch staan. Mijn bureaublad is mijn standaard downloadfolder. Van daaruit zet ik het dan in de goede map
. Alleen dat doe ik nog lang niet altijd dus is het alsnog een zooi op mijn wallpaper.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Een combinatie van drie geweldige dingen; mijn standaard zin, een iPod en Family Guy

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat begrijp ik niet zo goed. Wat voor ongein dan? Ik bedoel, er komt toch niets bij als je daar niet zelf voor kiest? Ik heb al een jaar precies hetzelfde in mijn startmenu staan.
Veel programma's maken ongevraagd een start menu folder aan. Naar verloop van tijd staat dat ding dus helemaal vol met programma's die je maar af en toe nodig hebt.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Grappig topic, nooit eerder opgevallen op de een of ander manier...
Doe ik ook maar een duit in het zakje...

Ben natuurlijk te narcistisch om iemands anders z'n foto als bureaublad te gebruiken 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ja, mooi zo'n typisch oerhollandsch product op je bureaublad 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Blijf die ene in animatievorm toch leuker vinden...
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
De mijnes:
(afbeelding)
Is dat "apple achtige" menu daarboven in te stellen? Of heb je dat ergens gedownload, zo ja waar? 
vraagme af wat eMule download...
Niks, hij heeft namelijk een blinddoek op..