- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Je favoriete online-spel
Je favoriete online-spel
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Heb ik ook een tijd gespeeld en is idd zeer verslavend 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Je kunt het wel online spelen hoor.
Oh ja?? Ga ik es checken dan. Ja, ik ben een beetje een simpel zieltje, oldschool ook, maar ik zal es checken. Is het wat?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Nou, je hebt gewoon een online-mode in het spel dus je kunt het met anderen/bekenden spelen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nou, je hebt gewoon een online-mode in het spel dus je kunt het met anderen/bekenden spelen.
Dan daag ik je hierbui uit Kos. (ik heb geen vrienden)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
, zal hem binnenkort weer eens installeren, doe het eigenlijk nooit meer, want is te verslavend en kost teveel tijd.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad zo, dat verslavende! Ik kan er dagen vanaf blijven, maar als ik een zondagmiddag niet veel te doen heb, kan ik zo uren achter elkaar heerlijk nutteloos dat spel spelen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Heb ik ook een tijd gespeeld en is idd zeer verslavend 
en met welk spel ben je afgekickt? 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Championship Manager!!!
01/02?
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Elk spel met manager erin vind ik verschrikkelijk. Meestal zit je daar dan gewoon naar je ploeg te kijken en je op te boeien omdat ze er niets van bakken. Na afloop van de wedstrijd verander je de ploegopstelling een beetje en.... hop naar de volgende match.
Nee nee, dat is het niet. Geef mij maar Wolfenstein ET.
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
welke heb je don dijk?
nu op mijn pc staan FM 2007 en 2009.
CM 01/02, het cd'tje is helaas vorige week kapot gegaan, speelde het ook niet meer though.
FM 2007 blijft voor mij het gaafst, zit nu seizoen 2018-2019 met Man. City.
Ben belachelijk goed, eigenlijk niet leuk meer, maar winnen is verslavend 
Voorgaande 11 seizoenen 10 keer kampioen geweest, 4 keer Champions league gewonnen etc.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik geloof dat ik 2005 heb, maar dat weet ik niet zeker..Ik zal het vanavond es nakijken. Ik koop nooit de nieuwste versies omdat die zo belachelijk duur zijn haha.
@ Doodah: Ja, ik snap je punt wel, maar dat is júist het leuke wat ik aan zulke spellen vind. Je kan tijdens het spel lekker chillen, wasje vouwen, jointje roken, muziekje checken, ja ik hou dr wel van hoor. Bij Wolfenstein ed móet je wel de hele tijd geconcentreerd enzo blijven.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
@ Doodah: Ja, ik snap je punt wel, maar dat is júist het leuke wat ik aan zulke spellen vind. Je kan tijdens het spel lekker chillen, wasje vouwen, jointje roken, muziekje checken, ja ik hou dr wel van hoor. Bij Wolfenstein ed móet je wel de hele tijd geconcentreerd enzo blijven.
Als je het op die manier beziet, kan ik er wel inkomen.
Alhoewel ik betwijfel of je na dat jointje nog een degelijke ploegopstelling kan maken. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Na het downloaden en installeren van een bestandje van nog geen vier mb vanuit je browser gezellig fraggen. De techniek staat voor niets. Helaas werken de stats nog niet en daarmee ook de skill matching, dus de kans is nogal aanwezig dat je keihard gepwnd wordt. Dat is wat minder maar zodra de stats weer werken kan iedereen er lol aan beleven. Hoe slecht je ook bent.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heey Medegebruikers
Mijn favo online spel is dit
Is safe speel het ook
Daar kun je gratis een spel doen en prijzen winnen
je speelt een echte maffia persoon
Klik en meld je aan VIA MIJN LINK
poepstars - Aanmelden | Het ultieme maffia spel! - mijnmaffia.nl
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Voor wie zich even verveelt... het makkelijkste online vechtspelletje dat ik ken:
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
CoD4 YEAH, of telt dat niet als online spel, want ik speel dit spel toch alleen maar online 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Aangezien onze computer CoD4 zeker niet aankan en ik niet echt bezig ben met het gamen, speel ik dus nog steeds Wolfenstein ET.
Echt een aanrader. Het is legaal van het internet te halen, en plezant!
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Online Soccer Manager. Dat speel ik nu al 4 jaar.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Wat is daar mis mee?
Kun je niet winnen?

viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
Zijn er eigenlijk wel mensen hier die CoD4 online spelen op hun Xbox 360? Zo ja, voeg me dan toe: lynx1988
Ik ben zelf ook bijna elke dag online.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Wat is daar mis mee?
Kun je niet winnen?
Nee, dat is het niet. 
Het is gewoon het spel zelf. manage je voetbalclubje...boeiend 
Voetbalspelletjes boeien me echt niet. Enkel als je kan tackelen en on-goals maken. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
@ Viewtiful: Speel je ook COD 5 ? Maar al een tijdje geen live meer gekocht..
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
Nee, ik heb geen CoD5, ik heb liever moderne guns en omgevingen. Maar misschien koop ik hem nog wel als hij goedkoper wordt. Hoewel Modern Warfare ook alweer uitkomt 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha! Ik doe ook OSM. Super komisch!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1736 votes
Counterstrike 1.6
Al heel oud maar toch nog steeds zó verslavend!