• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Sigaretten, sigaren en andere rookwaar

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

combi wrote:

(quote)

NIET rokers.

dat is het laatste wat ik er over te zeggen heb.

grote mond van nou nu ga ik na de kroeg tsssssssss.

Tja, als je roken steunt dan ben je erg ver van de wereld.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

steun geen roken wel harde werkers die door niet rokers nu op straat staan.

edit. na 25 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

combi wrote:

steun geen roken wel harde werkers die door niet rokers nu op straat staan.

edit. na 25 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je zult niet veel bereiken als het bij dit forum blijft waar denk ik niemand een café heeft. Ga liever naar de regering toe.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Alhoewel ikzelf gestopt ben, kan ik het iederen enorm aanraden. Roken verrijkt je leven.

Je moet het aleen niet te lang doen.

Hoezo verrijkt het je leven?

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

rose wrote:

(quote)

Niet luisteren, het is ziever in pakskes!

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

rose wrote:

(quote)

Het is heel leuk om te roken.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

En zo is het maat net. lol

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Heb ook gerookt, maar om nu te spreken van verrijking... Vond het een leuke verslaving . Jammer dat het zo slecht voor je is...

De Mees

• 558 messages
  • 64 votes

Ik kan nog steeds roken in mijn buurt-café, lekker hoor. met een glas JD.

De Mees

• 558 messages
  • 64 votes

rose wrote:

Heb ook gerookt, maar om nu te spreken van verrijking... Vond het een leuke verslaving . Jammer dat het zo slecht voor je is...

Mijn grootvader is bijna 90 geworden, wat ik heb opgevangen uit gesprekken is hij zijn 10de begonnen met roken.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

combi wrote:

(quote)

NIET rokers.

dat is het laatste wat ik er over te zeggen heb.

grote mond van nou nu ga ik na de kroeg tsssssssss.

Weet jij wel het verschil tussen een NIET roker en een ANTI roker?

Een NIET roker accepteert het gewoon als een ander wel rookt.

Een ANTI roker accepteert dat niet. Dus, je moet niet afgeven op de NIET roker maar op de ANTI roker.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

De Mees wrote:

(quote)

Mijn grootvader is bijna 90 geworden, wat ik heb opgevangen uit gesprekken is hij zijn 10de begonnen met roken.

Zeg ook niet dat je er direct aan dood kunt gaan. Zijn meerdere factoren die een rol spelen waarom ik het niet meer doe.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

BoordAppel wrote:

Alles beter dan die gore rooklucht . Wel erg dat rokers blijkbaar niet meer beseffen dat ze enorm stinken.

En van die vieze zweters met hun bierpul die in het cafe zitten stinken niet zeker? Er zijn ook mensen die een kauwgompje nemen en een luchtje spuiten (zoals ik) als ze gerookt hebben, niemand heeft ooit last van mij daar zorg ik altijd voor. Dus stel je niet zo aan. Er zijn mensen die niet roken waar een nog ergere walm van komt.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Precies! De echte goorlappen zijn die lui die zeggen dat ze na het stappen hun kleren in de was moeten doen vanwege de vieze rooklucht. Nu doen ze die zeker de volgende dag gewoon weer aan? Bah.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Tja, voor de mensen die roken... helaas voor hun dan. We leven nu in 2008 en we weten dat roken slecht en vies voor je is. Als we 80 jaar geleden leefde zou iedereen gerookt hebben met de gedachten dat het goed voor je is.

Maar zoals altijd bepaalt de tijd waarin je leeft ook je gedrag

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik moet er niets van hebben.

Verbieden en strenge straffen voor overtreders is de enige oplossing om het leefbaar te houden.

Strenge straffen, dan denk ik op zijn minst aan een tijdje gevangenis en een strafblad.

Anders leert men het nooit af!!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Linn wrote:

En van die vieze zweters met hun bierpul die in het cafe zitten stinken niet zeker?

Vast wel maar dat heeft dan weer niets te maken met het feit dat je stinkt als je rookt.

Er zijn ook mensen die een kauwgompje nemen en een luchtje spuiten (zoals ik) als ze gerookt hebben

Na elke sigaret? Tuurlijk...

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

V wrote:

Precies! De echte goorlappen zijn die lui die zeggen dat ze na het stappen hun kleren in de was moeten doen vanwege de vieze rooklucht. Nu doen ze die zeker de volgende dag gewoon weer aan? Bah.

Weer zo'n onbenullig 'argument'. Jij doet je jas elke dag in de was?

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Ga er vooral lekker serieus op in.... Tip: check de smiley.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Ik moet er niets van hebben.

Verbieden en strenge straffen voor overtreders is de enige oplossing om het leefbaar te houden.

Strenge straffen, dan denk ik op zijn minst aan een tijdje gevangenis en een strafblad.

Anders leert men het nooit af!!

Gevangenis? LOL....

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik bedoel er maar mee dat er wel duizenden mensen nog een ergere geur verspreiden terwijl ze niet eens roken. En ja meestal neem ik een kauwgom en spuit ik een luchtje, maar wat weet jij daar van je kent me niet dus oordeel er dan ook niet over.

Ik vind dat een aantal mensen hier zo overdreven op reageren, net als die opmerking van V daarbij is toch overduidelijk dat het een grap is?

Gevangenisstraf? Ben je helemaal gek geworden? Mensen die roken zijn geen criminelen!!

De wereld vergaat niet omdat er mensen roken, jullie hebben er in cafes geen last meer van dus waar gaat de discussie nu nog over? Mensen weten dat het slecht is als ze roken dus laat ze het doen als ze dat willen. Respecteer dat er mensen zijn die roken,

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Er zijn ook mensen die een kauwgompje nemen en een luchtje spuiten (zoals ik) als ze gerookt hebben

Na elke sigaret? Tuurlijk...[/quote]

Ik heb er in ieder geval nooit last van, en ik ben nu niet bepaald de grootste voorstander van sigaretten.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Na elke sigaret? Tuurlijk...

Ik heb er in ieder geval nooit last van, en ik ben nu niet bepaald de grootste voorstander van sigaretten.[/quote]

Had me altijd al afgevraagd, hoe moet jij in vredesnaam roken als je dat masker draagt.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

In de 18e eeuw werd parfum ook belangrijk om stank tegen te gaan. Vrouwen maskeerden hun onaangename lichaamsgeuren om maar met belangrijkere dingen als lichaamshygiëne bezig te kunnen zijn.

De Romeinen dronken zelfs Eau de cologne zodat hun urine niet stonk.

Ik dacht dat we die tijden wel gehad hadden, blijkbaar niet dus.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Linn wrote:

Gevangenisstraf? Ben je helemaal gek geworden? Mensen die roken zijn geen criminelen!!

Dit zal wel sarcastisch bedoeld zijn, want Nomak komt zelf uit België waar nog wel gerookt mag worden

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Tayama wrote:

In de 18e eeuw werd parfum ook belangrijk om stank tegen te gaan. Vrouwen maskeerden hun onaangename lichaamsgeuren om maar met belangrijkere dingen als lichaamshygiëne bezig te kunnen zijn.

De Romeinen dronken zelfs Eau de cologne zodat hun urine niet stonk.

Ik dacht dat we die tijden wel gehad hadden, blijkbaar niet dus.

Wat bedoel je daarmee te zeggen? Dat ik me niet met lichaamshygiene bezig houd? Het begint ook behoorlijk offtopic te raken het gaat hier nog altijd over sigaretten, sigaren en andere rookwaar dacht ik zo.

Back ontopic

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4895 votes

Roken is gewoon cool, daar zijn o.a. James Dean en Robert De Niro het bewijs van

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik zie rokers toch vooral als losers danwel zielepoten hoor.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

50 jaar geleden was roken inderdaad cool.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.