- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
HEEE NIET rokers waar blijven JULLIE nou?????????????????
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik ben een roker helaas, maar ik verblijf nooit in cafe´s gelukkig.
Niet mijn ding.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Gelukkig ben ik geen roker. Blijf het niet snappen dat mensen het zelfs doen (in hevige zin dan uiteraard
).
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
O jawel hoor, of moet ik het helemaal neerpennen voor jou? 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Das goed, dan steek ik er ondertussen eentje op.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Tjah, je weet dat roken slecht is, toch begin je erbij... Zoiets kan er bij mij niet in hoor. Gewoon meedoen met je homeboys lijkt me zo... 
Ik kan me moeilijk inbeelden dat je het eens wou proberen, aangezien je weet dat het niet goed is. Maar ik kan verkeerd zijn uiteraard...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Niet bij mij, ik probeerde op mijn 20e pas een sigaret na een heerlijke maaltijd, en yes! Dat smaakt best lekker! Daarna bij de koffie geprobeert , en yes!
Zo heb ik héél lang 2 a 3 sigaretten per dag gerookt.
Een jaar later zat ik op de 15 p.dag tot op de dag van vandaag.
Ik ben dus helemaal alleen ermee begonnen samen met mijn koffie of maaltijd.
Niemand had dat van mij verwacht omdat ik zo laat begon en zelfs enorm sportfanaat was. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Alhoewel ikzelf gestopt ben, kan ik het iederen enorm aanraden. Roken verrijkt je leven.
Je moet het aleen niet te lang doen.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Niet bij mij, ik probeerde op mijn 20e pas een sigaret na een heerlijke maaltijd, en yes! Dat smaakt best lekker! Daarna bij de koffie geprobeert , en yes!
Zo heb ik héél lang 2 a 3 sigaretten per dag gerookt.
Een jaar later zat ik op de 15 p.dag tot op de dag van vandaag.
Ik ben dus helemaal alleen ermee begonnen samen met mijn koffie of maaltijd.
Niemand had dat van mij verwacht omdat ik zo laat begon en zelfs enorm sportfanaat was. 
Dat is dan ongeloofelijk dom. Mijn vader heeft een hersenbloeding gehad omdat hij veel rookte, hij is er gelukkig goed vanaf gekomen omdat o.a. de ambulance snel ter plaatse was. Veel mensen die een hersenbloeding krijgen gaan dood, raken geheel verlamd of gedeeltelijk. Dus als je dat over hebt voor een lekker gevoel na het eten, is jouw keus.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Maar 2 a 3 kan geen kwaad toch? En het is zowieso mijn keuze, weet ik best.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Dat is dan ongeloofelijk dom. Mijn vader heeft een hersenbloeding gehad omdat hij veel rookte,
kut, maar men kan ook onder tram 13 komen, dat roken ongezond is weet iedereen.
kan nooit snel genoeg zijn!
maar goed ik heb het over cafe's die nu rookvrij zijn maar het is nu ook mensvrij tegenwoordig, dus de niet rokers zeggen dit en dat maar ondertussen zie ik ze niet. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Maar 2 a 3 kan geen kwaad toch? En het is zowieso mijn keuze, weet ik best.
Tja, helemaal niet zou nog beter zijn natuurlijk. In de longgeneeskunde wordt het rookgedrag en een inschatting gemaakt over het risico wat iemand loopt op allerlei ziekten uitgedrukt in "pakjaren". Dwz het aantal jaar dat iemand 1 pakje per dag heeft gerookt in zijn leven.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Oke, bedankt voor het advies. Nu ben ik zelfs virtueel gewaarschuwd.
En ik moet overigens ook weer eens meer gaan sporten. Ook niet onbelangrijk. Ik eet verder gezond en ik drink niet. Mag ook wel even vermeld worden dan. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
ik drink niet.
Een borrel en ondertussen een sigaret, dat moet je toch eens proberen 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Alleen op feestjes, maar daar komt weinig van hoor. Vroeger op houseparty's wel, maar dat ligt al ver achter me.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ik rook niet echt.. blow weleens.. maar das ook maar misschien 1x in de maand.. dus ben er niet verslaafd aan hahaha
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik zit elke week in een lekker fris ruikend café in plaats van hier te gaan lopen SCHREEUWEN zonder reden.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ik zit elke week in een lekker fris ruikend café in plaats van hier te gaan lopen SCHREEUWEN zonder reden.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
en geen reden???!!!! nogmaals de niet rokers hebben hun zin, ik zie ze alleen niet met hun GROTE mond!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Nee, niet alleen natuurlijk. Het is nog net zo druk als voor het rookverbod. Dat café heeft wel een aparte rookruimte overigens.
Zonder aanwijsbare reden ga je in een al tijden stil topic ineens keihard lopen schreeuwen. Beetje raar hoor. Wat valt er hier nog te zeggen voor niet rokers? Het is er, ik ben er blij mee. Klaar.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Een fris ruikend café? Ik ruik nu vooral de mensen en de ruiken minder aangenaam dan de geur van sigaretten rook.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nee, niet alleen natuurlijk. Het is nog net zo druk als voor het rookverbod.
waar!!
niet alle cafe's hebben daar ruimte voor!!!
ineens keihard lopen schreeuwen. Beetje raar hoor.
mag ik?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Een fris ruikend café? Ik ruik nu vooral de mensen en de ruiken minder aangenaam dan de geur van sigaretten rook.
Bah! Mij zag je niet, en nu al helemaal niet meer. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Inderdaad, nu is het een muf mengsel van bier en zweet. En wie weet wat nog meer.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dan moet je ook niet in die gore stinkholen komen. Ik kom in verschillende café's en andere uitgaansgelegenheden en geen enkele stonk er nog.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Daar sta je dan in de Heineken Music Hall met je goede gedrag. Na elk optreden netjes naar het daarvoor aangewezen rookhok. Stampensvol uiteraard, dus het gedeelte voor het hok werd ook gebruikt als rookhol. En de trap, zowel op als onder. In de zaal. Wat? Ja, ik zweer het. Niet één, niet twee, maar echt veel mensen stonden daar zonder gene gewoon te paffen. Dat asociale metaltuig ook altijd hè?! Of was het een vorm van rebellie (niet geheel vreemd in de metalscene), om zo een dikke middelvinger te tonen richting de anti-rook nazi's?
En ik maar braaf doen. Mietje.
fris ruikend café

Ja heerlijk: zweetlucht, eau de toilette van de Lidl, van nature riekende mensen, ruftende lieden. Daar had ik vroegah een remedie tegen: een dampende zware Van Nelle. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Dan moet je ook niet in die gore stinkholen komen. Ik kom in verschillende café's en andere uitgaansgelegenheden en geen enkele stonk er nog.

NIET rokers. 
dat is het laatste wat ik er over te zeggen heb.
grote mond van nou nu ga ik na de kroeg tsssssssss. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Vergeet die nare coke en speed luchtjes niet he?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Alles beter dan die gore rooklucht
. Wel erg dat rokers blijkbaar niet meer beseffen dat ze enorm stinken.