- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ook Rutger van Castcricum (die kwal van dat mega debiele PowNed) is verschrikkelijk irritant. Alles wat met Geenstijl te maken heeft is overgens irritant.
.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ben ik ook mee eens! Die vent is plat, brutaal, niet grappig en actief op SBS6-niveau met een hoofd wat niet zal misstaan op een kwal.
Ik wálg van zulke gasten, als ie ooit zn microfoon onder mijn snuiverd stopt, geef ik hem een schop in zn ballen dat ie zn hele leven door moet gaan met een stem als piepschuim.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Georgina Verbaan.. en Emile Ratelband.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Wouter Bos
Piet Hein Donner
Jan Peter Balkenende
André Rouvoet
Gordon Heuckeroth
Peter R. de Vries
Harry Mens
Ronald Sørensen
Hilbrand Nawijn
Sven Kockelman
Rita Verdonk
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
God, how could I forgey? Tineke Schouten staat ook hoog in mijn irritatie-lijst.. en Nina van GTST ook, vreselijk irritant hoofd heeft dat kind.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha, ja bij mij ook wel een beetje. Een beetje een leeghoofd volgens mij.
totalreject
-
- 408 messages
- 1089 votes
Gordon, Gerard Joling, Geert Wilders en nog meer van dat soort foute aandachthoeren.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Stacey Rookhuizen.
Heel erg irritant ja. Zo'n meiske van 23 dat doet alsof ze de levenservaring op zak heeft van een 50jarige.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Wie?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Irritant mens is het zeker maar de komst van Stacey Records is een zegen voor de muziek. Mooi iniatief van haar.
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
Ik ook niet totdat ze in de jury van de X-factor zat. En daarin is inderdaad irritant en ze is nog lelijk ook. Een hele rare kop heeft ze.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Neejoh, dat nonchalante aan Jeroen Pauw is wel leuk juist.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Echt geweldig, die sterke gevoelens en uiteenlopende meningen die Lucky Fonz losmaakt in mensen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is Johnny de Mol al eens genoemd? Daar word ik nu kotsziek van. Walgelijk irritant aandachtszoekertje.
En als je het daar over hebt moet je ook Lange Frans noemen. Mislukt gedrocht. Hadden die ijsklontjes die zijn gegooid maar zijn stembanden getroffen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
En als je het daar over hebt moet je ook Lange Frans noemen. Mislukt gedrocht. Hadden die ijsklontjes die zijn gegooid maar zijn stembanden getroffen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ja, die gaat samen met die ex-zanger van Direct en de ex-zangeres van Krezip een supertrio vormen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes