- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Ik wordt niet zo vrolijk van deze keuze.
Is ie bij je langs geweest?
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Was dit niet het uitje van de zwakzinnigenzorg. Hij staat hier toch naast zijn begeleider?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
1. Peter R. de Vries
2. Gordon
3. Chantal Janzen
bascross
-
- 279 messages
- 64 votes
Wouter Bos.
:r

Hypocriete klootzak. Vliegtax blijft gehandhaafd, omdat mensen die het milieu ''bewust'' vervuilen zelf voor de kosten moeten zorgen.
Haha, ''oke'' wouter. Die vliegtax zal der zeker voor zorgen dat het milieu beter wordt, dat kleine beetje dat hier gespaard wordt, wordt in andere 1000000000x teniet gedaan. Het is maar goed dat je in je eigen leugens gelooft, is er toch nog iemand. 
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/04/onze_leiders_en_hun_automobiel.html
Ondertussen wel in je veel te dure/slurpende auto rondblijven rijden, net als heel dat corrupte zootje daar in die tweede kamer. 
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Mensen die denken dat Bos de vliegtax verzonnen heeft en als enige daar de beslissing over neemt.
.
aire.
-
- 376 messages
- 111 votes
Barack Obama lost toch alle problemen op dus wat maak je niet zo druk.
bascross
-
- 279 messages
- 64 votes
Mensen die denken dat Bos de vliegtax verzonnen heeft en als enige daar de beslissing over neemt.
.
Bos is toch het ''boegbeeld'' van de PVDA/het kabinet? Dus hoezo zou ik een andere nietszeggende naam van de PVDA/het kabinet noemen? 
Ohja, het moge duidelijk zijn dat ik heel die tweede kamer een lachertje vindt. Dus inprincipe erger ik me al die mensen, maar nu ging het even over Wouter Bos alleen.
Mag jij mij uitleggen wat hier verkeerd aan is?

kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Bos is toch het ''boegbeeld'' van de PVDA/het kabinet? Dus hoezo zou ik een andere nietszeggende naam van de PVDA/het kabinet noemen? 
Ohja, het moge duidelijk zijn dat ik heel die tweede kamer een lachertje vindt. Dus inprincipe erger ik me al die mensen, maar nu ging het even over Wouter Bos alleen.
Mag jij mij uitleggen wat hier verkeerd aan is?

Laat maar, ik denk dat je je kennis al genoeg geprofileerd hebt.
bascross
-
- 279 messages
- 64 votes
Blijkbaar zijn er toch mensen, zoals jij, die niet helemaal begrijpen wat ik bedoel. Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor. Dat zal je misschien inzien als je mijn voorgaande post even goed doorleest, maar speciaal voor jou, hier een overzichtje:
Wouter Bos bracht het bericht over de vliegtax naar buiten-> ik vond het hypocriet -> ik erger me eraan -> dus ik vind Wouter Bos irritant, al veel eerder overigens, maar dat terzijde.
Begrijp je het nu?
Zo niet, succes verder. 
Btw, ik begrijp eerlijk gezegd niet welke ''"geprofileerde kennis'' jij bedoelt?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het hele programma 'Hotdog' (Multicultureel, multireligieus discussieplatform van de EO onder leiding van Arie Boomsma). Zulke domme mensen zouden hun mening niet op tv mogen verkondigen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Die tuinkabouter van Wegmisbruikers.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Ik kan Adriaan van Dis niet bepaald uitstaan zeg maar.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Peter R de Vries
, wat een verschrikkelijke vent met totaal nietszeggende reportages. Doet alsof hij de zaak oplost, maar levert uituindelijk vrijwel nutteloos "bewijs".
Gerard Joling en Gordon zijn ook ongelofelijk irritant.
En het toppunt is toch echt Rita Verdonk.
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
Marco Borsato
Sipke Jan Bouwsema
Piet Paulusma
De Frogers
De Kazans
Mathijs van Nieuwkerk
Marc Marie Huijbregts
Carlo Boszhard
Error_2009
-
- 107 messages
- 1875 votes
Marco Borsato
Carlo Boszhard
Gordon
Gerard Jolink
en ga maar door....
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Die Sörensen of zoiets van leefbaar Rotterdam. Zou er een sneuer persoon zijn?
.
bascross
-
- 279 messages
- 64 votes
Ik wordt niet zo vrolijk van deze keuze.
Is ie bij je langs geweest?

kniteforce
-
- 73 messages
- 257 votes
1. Johnny de Mol jr.
2. Bridget Maasland
3. Patty Brard
4. Juan Wells
5. Katja Schuurman
6. Daan schuurmans
7. Miljuschka Witzenhausen
8. Matthijs van Nieuwkerk
9. Mart Smeets
10. Najib amhali
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ruben Nicolai (van de Lama's)
Die gast vind zichzelf volgens mij heel erg grappig.