• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.770 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

moviefreak#1 wrote:

Wat doet Jan Marijnissen nou weer in die lijst

Kijk, dat vind ik nou weer niet vreemd.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik ben benieuwd wat men onder irritant verstaat. Ik zie namelijk namen in de bovenstaande lijst staan die ik alles behalve irritant vind.

De mensen uit de Politiek komen er wel vaak in voor zeg.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik mis alleen nog Dries Roelvink op die lijst...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Wat is er trouwens mis met Robert Jensen, Katja en Tooske? Ik vind ze alles behalve irritant. Namen als Albert Verlinde, Freek de Jonge en Piet Paulusma moeten zoveel hoger staan. Dat zijn pas irritante personen. Gelukkig staat Patty Brard wel erg hoog in deze toplijst.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Jensen staat daar prima.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Rob Kamphues

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Willibrord Frequen ofzo (geen idee hoe je het schrijft)

Piet Paulusma

Andries Knevel

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

1. Robert Jensen

2. Jack Spijkerman

3. JP Balkenende

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Momenteel vind ik trouwens alle lijsttrekkers irritant. Ze zijn mijns inziens veel te vaak op tv, en dan met name in programma's waarin ze helemaal niets te zoeken hebben! Alleen maar om zieltjes te winnen voor de verkiezingen?! Nou, ik ga daardoor echt niet op ze stemmen ofzo hoor!

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

Alle bn'ers die zichzelf belangrijker achten dan menig andere inwoner van dit land zijn irritant! Ook bn'ers die menen te denken dat ik geinteresseerd ben in hun endeldarminhoud, en hun huis of huizen op hun vakantiebestemming zijn irritant. Bn'ers die niet eens weten hoe ze pen moeten vasthouden en dan toch over politiek proberen te discusieeren zijn irritant. Bn'ers die vooroordelen hebben en die vooroordelen bevestigen zijn irritant. Bn'ers die over de ruggen van andern grappig zijn , vind ik irritant. Bn'ers die klagen over de belastingdienst vind ik irritant! Bn'ers die denken deskundig te zijn over wat voor iets dan ook en dan hun mening geven over de politiek o.i.d. zijn irritant. Bn'ers die hypes uitbuiten zijn irritant. Bn'ers die om hun eigen grappen lachen zijn irritant. Bn'ers die niets zinnig te melden hebben zijn irritant. Bn'ers die menen voor hele bevolkingsgroepen te praten zijn irritant. Bn'ers die zich laten misbruiken zijn irritant. Mensen die nog geen Bn'er zijn en denken er een te worden zijn irritant. Bn'ers zonder enige diepgang zijn irritant. Bn'ers met reallife soaps zijn irritant. Bn'ers die gaan dansen en schaatsen alleen omdat het voor de tv moet, zijn irritant. Bn'ers die normaal in soaps spelen en dan collumns gaan schrijven zijn irritant. Bn'ers die nog nooit een boek hebben gelezen en dan een laten schrijven zijn irritant. Bn'ers die zich misdragen en dan hun excuses aanbieden omdat ze anders geen inkomsten meer hebben en niet omdat ze het menen, zijn irritant. Bn'ers die op lijstjes voor wat dan ook terecht komen vind ik irritant. Wie heb ik nog niet gehad?

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Geen idee, maar ik deel je mening .

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2861 votes

Er zijn veel BN'ers die irritant zijn, maar de meesten lijken me wel nog best symphatiek. Met mensen als Ron Brandsteder kan je volgens mij gewoon een best goed gesprek hebben.

De enige BN'er waarmee dat volgens mij TOTAAL niet van is Tatum Dagelet!!!! Waarom is die nog niet genoemd? Echt een irritant mens waarvan ik echt altijd het gevoel krijg dat ze een ontzettende bitch is. Geen idee of dat echt zo is, maar ze doet er in elk geval niks aan dat image te veranderen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Update lijst:

Frans Bauer

Marianne Weber

Jim

Jamai

Jerney Kaagman

Gordon

Hier horen ook zeker de volgende personen in thuis:

Ron Brandsteder

Connie Breukhoven.

Gerard Joling,

Rene Froger en vrouw Natasja.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Misschien is ze de laatste tijd te veel in de media, maar ik moet (had ik een aantal maanden geleden niet verwacht) toch updaten met

SUSAN SMIT.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Frans Bauer, Jan Smit, Gordon en Marco Borsato!

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Gordon

(Kw)Albert Verlinde

Gerard Joling

Kelly

Paul De Leeuw

dit zijn De Meest Irritantste bekende Nederlanders..

basketballerke wrote:

1. Robert Jensen

Nee, Robert Jensen is niet irritant..

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

Gordon

(Kw)Albert Verlinde

Gerard Joling

Kelly

Paul De Leeuw

dit zijn De Meest Irritantste bekende Nederlanders..

(quote)

Nee, Robert Jensen is niet irritant..

Mee eens.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Gizzmann wrote:

De enige BN'er waarmee dat volgens mij TOTAAL niet van is Tatum Dagelet!!!! Waarom is die nog niet genoemd? .

Misschien omdat ik niet de enige ben die Tatum Dagelet al minstens 8 jaar niet meer op de televisie heeft gezien. Als ik haar had gezien had ik haar ook zeker genoemd .

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Voor mij ook even een update :

vrouwen :

1. Tooske

2. Maartje van Wegen (of hoe je dat ook schrijft)

3. Irene Moors

mannen :

1. Albert Verlinde (met een ENORME voorsprong)

2. Robert Jensen

3. Henk Jan Smits

strikvraag :

1. Kelly (zag ik het nu werkelijk in een spotje over webcamsex )

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2861 votes

moviefreak#1 wrote:

(quote)

Misschien omdat ik niet de enige ben die Tatum Dagelet al minstens 8 jaar niet meer op de televisie heeft gezien. Als ik haar had gezien had ik haar ook zeker genoemd .

Doordat ik af en toe nog wel eens naar tv-zender Veronica wil kijken heb ik al vaak spotjes voorbij zien komen van 'Weet wat je date' en 'Gotcha' Bij dat laatste programma is ze volgens mij perfecte opvolger van Georgina...

Overigens heb ik haar programma's nog nooit gezien, maar ik kan me al aan haar ergeren door die reclames! Grrr! Ik geloof dat ik in een Veronica-gids een keer een mini-interviewtje met haar heb gezien waarbij ze ook al niet erg sympathiek over kwam.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Dogie Hogan wrote:

Misschien is ze de laatste tijd te veel in de media, maar ik moet (had ik een aantal maanden geleden niet verwacht) toch updaten met

SUSAN SMIT.

Oi oi oi... Inderdaad zeg! Die duikt ineens overal op, heeft nergens iets écht interessants over te melden. Zeker een goede om hier te noemen!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

moviefreak#1 wrote:

1. Kelly (zag ik het nu werkelijk in een spotje over webcamsex )

Ja, heb ik ook gezien.

Is gewoon weer eens een dieptrieste actie van Kelly

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Oi oi oi... Inderdaad zeg! Die duikt ineens overal op, heeft nergens iets écht interessants over te melden. Zeker een goede om hier te noemen!

Ai, ik lees dat ze een zelfverklaard heks is? Oei, oei pas maar op!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Frans Bauer. Gaat hij zitten huilen omdat ie een paar maanden geen concerten kan geven. Tssssjonge jonge. Vervolgens gaat mevrouw Verlinde er nog 's minuten over lullen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Alsof het echt was. Overduidelijk spel van die smerige Bauer.

krabat

• 360 messages
  • 360 votes

Tooske Breugem

Andries Knevel

Raymond van Barneveld

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

ewalk wrote:

(quote)
Ai, ik lees dat ze een zelfverklaard heks is? Oei, oei pas maar op!
Maar wel een verleidelijke heks...

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Die Raymond van barneveld is inderdaad een echte Bierbom.

krabat

• 360 messages
  • 360 votes

Oh ja en natuurlijk (als we het dan toch over "verraderlijke" heksen hebben) Heleen van Rooyen en haar slaaf Ton......

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

krabat wrote:

Oh ja en natuurlijk (als we het dan toch over "verraderlijke" heksen hebben) Heleen van Rooyen en haar slaaf Ton......

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.