- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Wat doet Jan Marijnissen nou weer in die lijst 
Kijk, dat vind ik nou weer niet vreemd.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik ben benieuwd wat men onder irritant verstaat. Ik zie namelijk namen in de bovenstaande lijst staan die ik alles behalve irritant vind. 
De mensen uit de Politiek komen er wel vaak in voor zeg.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik mis alleen nog Dries
Roelvink op die lijst...
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Wat is er trouwens mis met Robert Jensen, Katja en Tooske? Ik vind ze alles behalve irritant. Namen als Albert Verlinde, Freek de Jonge en Piet Paulusma moeten zoveel hoger staan. Dat zijn pas irritante personen. Gelukkig staat Patty Brard wel erg hoog in deze toplijst.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Willibrord Frequen ofzo (geen idee hoe je het schrijft) 
Piet Paulusma
Andries Knevel
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
1. Robert Jensen
2. Jack Spijkerman
3. JP Balkenende
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Momenteel vind ik trouwens alle lijsttrekkers irritant. Ze zijn mijns inziens veel te vaak op tv, en dan met name in programma's waarin ze helemaal niets te zoeken hebben! Alleen maar om zieltjes te winnen voor de verkiezingen?! Nou, ik ga daardoor echt niet op ze stemmen ofzo hoor! 
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Alle bn'ers die zichzelf belangrijker achten dan menig andere inwoner van dit land zijn irritant! Ook bn'ers die menen te denken dat ik geinteresseerd ben in hun endeldarminhoud, en hun huis of huizen op hun vakantiebestemming zijn irritant. Bn'ers die niet eens weten hoe ze pen moeten vasthouden en dan toch over politiek proberen te discusieeren zijn irritant. Bn'ers die vooroordelen hebben en die vooroordelen bevestigen zijn irritant. Bn'ers die over de ruggen van andern grappig zijn , vind ik irritant. Bn'ers die klagen over de belastingdienst vind ik irritant! Bn'ers die denken deskundig te zijn over wat voor iets dan ook en dan hun mening geven over de politiek o.i.d. zijn irritant. Bn'ers die hypes uitbuiten zijn irritant. Bn'ers die om hun eigen grappen lachen zijn irritant. Bn'ers die niets zinnig te melden hebben zijn irritant. Bn'ers die menen voor hele bevolkingsgroepen te praten zijn irritant. Bn'ers die zich laten misbruiken zijn irritant. Mensen die nog geen Bn'er zijn en denken er een te worden zijn irritant. Bn'ers zonder enige diepgang zijn irritant. Bn'ers met reallife soaps zijn irritant. Bn'ers die gaan dansen en schaatsen alleen omdat het voor de tv moet, zijn irritant. Bn'ers die normaal in soaps spelen en dan collumns gaan schrijven zijn irritant. Bn'ers die nog nooit een boek hebben gelezen en dan een laten schrijven zijn irritant. Bn'ers die zich misdragen en dan hun excuses aanbieden omdat ze anders geen inkomsten meer hebben en niet omdat ze het menen, zijn irritant. Bn'ers die op lijstjes voor wat dan ook terecht komen vind ik irritant. Wie heb ik nog niet gehad? 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Er zijn veel BN'ers die irritant zijn, maar de meesten lijken me wel nog best symphatiek. Met mensen als Ron Brandsteder kan je volgens mij gewoon een best goed gesprek hebben.
De enige BN'er waarmee dat volgens mij TOTAAL niet van is Tatum Dagelet!!!! Waarom is die nog niet genoemd? Echt een irritant mens waarvan ik echt altijd het gevoel krijg dat ze een ontzettende bitch is. Geen idee of dat echt zo is, maar ze doet er in elk geval niks aan dat image te veranderen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Update lijst:
Frans Bauer
Marianne Weber
Jim
Jamai
Jerney Kaagman
Gordon
Hier horen ook zeker de volgende personen in thuis:
Ron Brandsteder
Connie Breukhoven.
Gerard Joling,
Rene Froger en vrouw Natasja.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Misschien is ze de laatste tijd te veel in de media, maar ik moet (had ik een aantal maanden geleden niet verwacht) toch updaten met
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Frans Bauer, Jan Smit, Gordon en Marco Borsato!
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Gordon
(Kw)Albert Verlinde
Gerard Joling
Kelly
Paul De Leeuw
dit zijn De Meest Irritantste bekende Nederlanders..
1. Robert Jensen
Nee, Robert Jensen is niet irritant..
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Gordon
(Kw)Albert Verlinde
Gerard Joling
Kelly
Paul De Leeuw
dit zijn De Meest Irritantste bekende Nederlanders..
Nee, Robert Jensen is niet irritant..
Mee eens.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De enige BN'er waarmee dat volgens mij TOTAAL niet van is Tatum Dagelet!!!! Waarom is die nog niet genoemd? .
Misschien omdat ik niet de enige ben die Tatum Dagelet al minstens 8 jaar niet meer op de televisie heeft gezien. Als ik haar had gezien had ik haar ook zeker genoemd
.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Voor mij ook even een update :
vrouwen :
1. Tooske 
2. Maartje van Wegen (of hoe je dat ook schrijft)
3. Irene Moors
mannen :
1. Albert Verlinde (met een ENORME voorsprong)
2. Robert Jensen
3. Henk Jan Smits
strikvraag :
1. Kelly (zag ik het nu werkelijk in een spotje over webcamsex
)
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Misschien omdat ik niet de enige ben die Tatum Dagelet al minstens 8 jaar niet meer op de televisie heeft gezien. Als ik haar had gezien had ik haar ook zeker genoemd
.
Bij dat laatste programma is ze volgens mij perfecte opvolger van Georgina...Overigens heb ik haar programma's nog nooit gezien, maar ik kan me al aan haar ergeren door die reclames! Grrr! Ik geloof dat ik in een Veronica-gids een keer een mini-interviewtje met haar heb gezien waarbij ze ook al niet erg sympathiek over kwam.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Misschien is ze de laatste tijd te veel in de media, maar ik moet (had ik een aantal maanden geleden niet verwacht) toch updaten met
Oi oi oi... Inderdaad zeg! Die duikt ineens overal op, heeft nergens iets écht interessants over te melden. Zeker een goede om hier te noemen! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
1. Kelly (zag ik het nu werkelijk in een spotje over webcamsex
)
Ja, heb ik ook gezien.
Is gewoon weer eens een dieptrieste actie van Kelly 
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Oi oi oi... Inderdaad zeg! Die duikt ineens overal op, heeft nergens iets écht interessants over te melden. Zeker een goede om hier te noemen! 
Ai, ik lees dat ze een zelfverklaard heks is? Oei, oei pas maar op!
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Frans Bauer. Gaat hij zitten huilen omdat ie een paar maanden geen concerten kan geven. Tssssjonge jonge. Vervolgens gaat mevrouw Verlinde er nog 's minuten over lullen. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Alsof het echt was. Overduidelijk spel van die smerige Bauer.
krabat
-
- 360 messages
- 360 votes
Tooske Breugem
Andries Knevel
Raymond van Barneveld
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Die Raymond van barneveld is inderdaad een echte Bierbom.
krabat
-
- 360 messages
- 360 votes
Oh ja en natuurlijk (als we het dan toch over "verraderlijke" heksen hebben) Heleen van Rooyen en haar slaaf Ton......
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Oh ja en natuurlijk (als we het dan toch over "verraderlijke" heksen hebben) Heleen van Rooyen en haar slaaf Ton......