- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Curry
-
- 313 messages
- 112 votes
Voor wie welk eens het actualiteitenprogramma Op 1 bekijkt, op maandag zit altijd Erik Dijkstra er met Willemijn Veenhoven. Die laatste, wat een vreselijk zure, irritante, pedante en humorloze doos is die Willemijn zeg. Echt een constante ergernis. Hoe zuur ze ook weer bij de uitzending gisteravond zat te doen over hele onschuldige dingen. Bah. Die ontbijt met azijn.
Dan zul je wel blij zijn dat dit duo ermee gestopt is sinds deze week 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Eigenlijk de reden waarom ik geen vrijwel geen tv meer kijk:
André Hazes jr.
Broertjes Coronel
Maxim Hartman (houdbaarheidsdatum voor tv ver overschreden)
Manuel Venderbos (Manuel wie?)
Jort Kelder (karikatuur van zichzelf geworden)
Dionne Stax
Anita Witzier
Yvon Jaspers
Linda de Mol
Johnny de Mol
Martijn Krabbé
Dat Johan Derksen toch weer heeft besloten door te gaan, dat is een beetje treurig. Hoe een grote fan ik ook van het programma ben.
En ook:
Kees Tol en zn vrienden Nick en Simon, zijn mensen echt zo verzot op dit drietal???
Ik ken werkelijk niemand die van de muziek van Nick & Simon houdt (gelukkig) maar ik verbaas me altijd hoeveel programma's zij al erdoorheen gejaagd hebben
Curry
-
- 313 messages
- 112 votes
Ja ook vreselijk, die denkt dat alles om haar draait heb ik het idee als je voorstukjes ziet van DNA onbekend enzo
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
best een aangenaam persoon om naar te kijken (dionne)
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Die griezel met dat glazen oog en dat tafellaken om zijn nek geknoopt, Meiland. Die man overact zijn nichterigheid zo overdreven dat zelfs Jack McFarland uit Will & Grace minder nichterig leek.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Met afstand Angela de Jong
Nou vooruit, en Suzan en Freek.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wie zijn Suzan en Freek?
Freek de Jonge of Freek Vonk?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik vind al die zogenaamde BN'ers bijna irritant. Elke keer als je die tv aanzet zie je dezelfde koppen. Hetzelfde gore clubje zit in alle programma's. Stelletje inteelt likkers. De reden waarom ik bijna geen tv meer kijk.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Er zijn natuurlijk best BN-ers die niet irritant zijn. Zo'n Maarten van Rossem bijvoorbeeld, of André van Duin. Maar daar gaat het hier niet over, hier gaat het over wie wel irritant is, en dan is er maar eentje met afstand kampioen: Gordon.
Liever nog tien Jolings op mijn verjaardag dan één Gordon.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Angela de Jong 
Zo ongeveer de enige op tv naast Derksen die echt zegt wat ze van dat Hilversumse inteelt mediakliekje vinden. Haar columns zijn leuk.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Angela de Jong 
Zo ongeveer de enige op tv naast Derksen die echt zegt wat ze van dat Hilversumse inteelt mediakliekje vinden. Haar columns zijn leuk.
Ik vraag me altijd af of Derksen wel echt zegt wat hij vindt of dat hij toch bewust een provocerend randje opzoekt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vraag me altijd af of Derksen wel echt zegt wat hij vindt of dat hij toch bewust een provocerend randje opzoekt.
Ik denk dat hij vrij zichzelf is, maar natuurlijk ook wel weet dat mensen op zijn tijd wat prikkelende teksten van hem verwachten. Prachtige persoonlijkheid, ik raad je zeer zijn biografie aan van Michel van Egmond die vorig jaar is verschenen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik denk dat hij vrij zichzelf is, maar natuurlijk ook wel weet dat mensen op zijn tijd wat prikkelende teksten van hem verwachten. Prachtige persoonlijkheid, ik raad je zeer zijn biografie aan van Michel van Egmond die vorig jaar is verschenen.
In die biografie heb ik geen zin, en eigenlijk zie ik hem zelden op televisie omdat ik dat programma ook niet interessant vind, maar natuurlijk lees ik wel over hem, en ken hem nog van decennia geleden toen hij nog in de VI (tijdschrift) schreef.
Ik mag hem verder wel, komt op zich wel oprecht over, en doet ook veel voor zijn andere passie, bluesmuziek.
Maar je kunt nooit in het hoofd van zo iemand kijken, en ook van anderen niet, dus zou ik niet zomaar durven beweren dat hij altijd oprecht is.
Maar wie is dat wel altijd?
Nee, van mij geen kwaad woord over Derksen, al staan de uitspraken die ik van hem lees wel vaak recht tegenover mijn mening, maar dat is geen probleem.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Doet ze toch iets goed
columnisten worden betaald voor hun mening en de daarbij behorende clicks / lezers, en dat haar naam nu op deze manier genoemd wordt lijkt mij een zeer groot compliment naar madame De Jong.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Doet ze toch iets goed
columnisten worden betaald voor hun mening en de daarbij behorende clicks / lezers, en dat haar naam nu op deze manier genoemd wordt lijkt mij een zeer groot compliment naar madame De Jong.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Doet ze toch iets goed
Precies. Dankzij haar kijken mensen een stuk kritischer naar die engnekken in Hilversum. En haar columns zijn ook gewoon inhoudelijk prima, ze heeft meestal gewoon gelijk. Ze brengt het wat pedant, maar een column moet inderdaad prikkelen. Nee, ik ben duidelijk een Angela-fan.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ah kijk, iemand afserveren op uiterlijk is gelukkig heel progressief vooruitstrevend!
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ah kijk, iemand afserveren op uiterlijk is gelukkig heel progressief vooruitstrevend!
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Iemand afserveren op het kapsel, en dan als lulsmoes beweren dat dat kapsel een statement is.
Het moet niet gekker worden.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
ja ja ja niet zo boos worden, wordt dat maar op madame de jong. dat is nmlk haar job.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Haha, ik word niet boos, Mikey, ik verwonder me alleen maar.