- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
De grappen die hij maakt zijn ook door anderen geschreven.
Dat betwijfel ik.
Hij staat bij IMDB in ieder geval gewoon bovenaan als schrijver.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Haha die tat van sneijder
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/85736491_yolanhtetattoocloseupbrrrr.png
deze?
http://www.shownieuws.tv/wp-content/uploads/2011/07/SV-WESLEY-TATTOO.Copy_.01-545x306.jpg
of is het een grap??
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat betwijfel ik.
Hij staat bij IMDB in ieder geval gewoon bovenaan als schrijver.
Hij zal er ook een paar schrijven, maar er werken veel schrijvers aan mee, waaronder Nico Dijkshoorn. Laat ik het zo zeggen: Harm is niet adrem, geen komiek, hij heeft tijd nodig om grappen neer te pennen.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik dacht dat die tattoo van Wesley Sneijder een ode aan Amy Winehouse was.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Nee natuurlijk niet. Hij zelf vind Yolanthe helemaal het einde en schept graag over haar op, dus vandaar zet hij haar hoofd maar op zijn buik. Dan heeft hij haar altijd bij zich ook als het uit gaat. 
Dat zal een vrij lelijke tattoo worden ben ik bang. Maar het is zoiezo al het meest kansloze koppel van Nederland dusja.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jezus, Yolanthe is een mooie vrouw maar om nou met dr hoofd op je lijf te lopen.. nee, bedankt. Als Wesley 80 is, lijkt het alsof hij Bassie op zijn pens heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik dacht dat die tattoo van Wesley Sneijder een ode aan Amy Winehouse was.
LOL, dat kan ook nog ja.
Maar of Yo dat toe zou laten...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hij mag wel wat meer gaan sporten, want dat buikje kan natuurlijk niet. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dacht eerst dat het nep was, moet je wel heel raar doen als je als sportman zo'n buik weet te creëren.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Maik de Boer
Bassie en Adriaan
Carlo Boszhard
Xander de Buisonjé
Fiona Herink
Gerard Joling
Marco Borsato
Patty Brard
Femke Halsema
Mart Smeets
Lange Frans
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Maik de Boer
Bassie en Adriaan
Carlo Boszhard
Xander de Buisonjé
Fiona Herink
Gerard Joling
Marco Borsato
Patty Brard
Femke Halsema
Mart Smeets
Lange Frans
Bassie en Adriaan? Die zijn harstikke leuk, man.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Ik ken ze niet persoonlijk. Verder kijk ik geen tv, dus ben gelijk van ze af.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ja in de Arie en Bastiaan versies inderdaad wel..
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Ja in de Arie en Bastiaan versies inderdaad wel..
Dat is dus echt niet leuk.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ja dat vindt jij, maar jij vindt de originele Bassie & Adriaan leuk dus ja 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Dat ze alleen om te zien al irritant zijn:

Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Paul de Leeuw - zelf iedereen met harde grappen voor gek zetten. Is er eindelijk iemand die er tegenin gaat kan ie dat zelf niet hebben, en zet ie die persoon nog meer voor gek. Te ver doorvragen over vraagstukken waar de desbetreffende persoon niets over wilt zeggen. Zo vals als wat.
Chantal Janzen - vrouwelijke versie van Paul de Leeuw.
Maar ik heb eigenlijk een hekel aan heel veel BN'ers.
En Bassie & Adriaan zijn juist bazen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Janzen vind ik juist uitermate sympathiek.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Man, dat zijn de ultieme jeugdhelden. Irritant? In geen 100 jaar.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Janzen vind ik juist uitermate sympathiek.
Ow en Jan Mulder mag trouwens ook wel eens genoemd worden. Komt nogal vaak naar voren als sympathiek maar ik vind het een ouwe overbetaalde zeikstraal die allang in het bejaardehuis had moeten zitten. Iemand begint iets rustig uit te leggen en hij walst er vrijwel meteen als een bulldozer overheen en dan ook echt met zo'n toontje van: kijk mij eens intelligent en sociaal begaan zijn. Jezus zeg, je zou maar met die man getrouwd zijn of samen wonen. Opvallend genoeg heb ik met bijna alle tafelheren en vaste (politieke) gasten, inclusief presentator, van DWDD zo'n gevoel. Ze weten ze wel uit te zoeken daar zeg, bijna typetjes soms, als je het regelmatig kijkt! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bridget Maasland vind ik ook echt vreselijk. Zo vreselijk talentloos, terwijl ze denkt dat ze echt wat is. Ze is redelijk lekker, dat wel. Net als Janzen, maar itt Janzen met haar musicals kan Maasland echt niets. 1 van die BN-ers waarbij ik me toch afvraag waarom ze toch in hemelsnaam als BN-er nog worden gezien. (lijstje met oa Patrica Paay, Ali B etc). Maar goed, in Nederland is de showbizz wereld zo klein dat je toch wel bekend blijft. Zie je ook met acteurs en actrices. We hebben er zo weinig, dat ze altijd wel werk vinden, hoe belabberd ze ook zijn.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Bridget Maasland vind ik ook echt vreselijk. Zo vreselijk talentloos, terwijl ze denkt dat ze echt wat is. Ze is redelijk lekker, dat wel. Net als Janzen, maar itt Janzen met haar musicals kan Maasland echt niets. 1 van die BN-ers waarbij ik me toch afvraag waarom ze toch in hemelsnaam als BN-er nog worden gezien. (lijstje met oa Patrica Paay, Ali B etc). Maar goed, in Nederland is de showbizz wereld zo klein dat je toch wel bekend blijft. Zie je ook met acteurs en actrices. We hebben er zo weinig, dat ze altijd wel werk vinden, hoe belabberd ze ook zijn.
Wat het laatste betreft zeker mee eens. Eigenlijk hebben alle grote Nederlandse speelfilms van de laatste paar jaar steeds maar weer dezelfde hoofdrolspelers, vooral Carice van Houten wordt volgens mij standaard gecontracteerd voor een grote productie, erg irritant (daarmee niks ten nadele van Carice hoor
). Wat Bridget betreft, ligt er erg aan wat voor programma ze presenteerd, vind haar lang niet altijd vervelend. Dit geheel in tegenstelling tot Chantal Janzen, standaard irritant als ze presenteert, en niet eens lekker ook. Overigens vind ook die Nicolette van Dam en Wendy van Dijk verschrikkelijk irritant.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Opvallend genoeg heb ik met bijna alle tafelheren en vaste (politieke) gasten, inclusief presentator, van DWDD zo'n gevoel. Ze weten ze wel uit te zoeken daar zeg, bijna typetjes soms, als je het regelmatig kijkt!
Matthijs van Nieuwkerk is een van de beste presentatoren van Nederland en is een hele goeie journalist en interviewer. Hij leest gewoon heel snel, ook zijn tekst
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
alleen jammer dat ie zo'n verschrikkelijk programma presenteert
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ow en Jan Mulder mag trouwens ook wel eens genoemd worden. Komt nogal vaak naar voren als sympathiek maar ik vind het een ouwe overbetaalde zeikstraal die allang in het bejaardehuis had moeten zitten.
niethie toch, mijn absolute held een beetje afkraken
Die zeurende, half-gespeelde verongelijktheid, inclusief spitsvondig taalgebruik en onovertroffen mimiek, ja, heerlijk!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze is wel arrogant maar ook niets mis mee. Als je arrogant bent kan je nog wel sympathiek zijn natuurlijk.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Matthijs van Nieuwkerk is een van de beste presentatoren van Nederland en is een hele goeie journalist en interviewer. Hij leest gewoon heel snel, ook zijn tekst
Dat autocue lezen gaat hem idd erg goed af, voor zo'n salaris wil ik daar ook wel voor tekeken! Je zult mij niet horen zeggen dat hij van veel dingen niets afweet, maar de nep en valse bescheidenheid straalt er gewoon vanaf! Het is gewoon zo'n verschrikkelijke slijmbal en dat ''brave/inteligente en nieuwschierige-jongetje van de klas imago'' van hem ligt er vaak zo enorm dik bovenop dat het soms gewoon ronduit irritant is! Laat dat beste interviewer maar weg dus, eerder een (evenals) overbetaalde ijdeltuit met een veels te groot ego!
niethie toch, mijn absolute held een beetje afkraken
Die zeurende, half-gespeelde verongelijktheid, inclusief spitsvondig taalgebruik en onovertroffen mimiek, ja, heerlijk!
Jij bent uiteraard wel een grote held van me en super-sympathiek bovendien! Zo erg zelfs dat ik me soms afvraag wat moviemeter nog voorstellen als ons allen-geliefde otherfool hier niet meer zou rondhangen. Is het me nu vergeven? 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jij bent uiteraard wel een grote held van me en super-sympathiek bovendien! Zo erg zelfs dat ik me soms afvraag wat moviemeter nog voorstellen als ons allen-geliefde otherfool hier niet meer zou rondhangen. Is het me nu vergeven? 
Jan en ik strijken voor deze keer over het sympathieke hart! 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Eigenlijk zijn al die RTL sterren heel vervelend. Enige wat op RTL nog wel leuk is, is VI natuurlijk en Bonje met de Buren. 
Voor de rest zijn het allemaal verschrikkelijke programmas, door met name die verschrikkelijke showbizz mensen. Je hebt vanavond de divas met Tatjana, Patricia Paay en dat andere mens. Verschrikkelijke lui, of die mensen bij koffietijd kan ik mij ook zo aan storen. En helemaal die vervelende neppe lui van Holland Got Talent en Ik Hou Van Holland weet ik veel allemaal van die onzin programmas. Daar wordt ik gewoon echt kotsmisselijk van. Net zoals de Toppers, ook zoiets achterlijks. En dan zie je Gordon in de jury altijd van zo verschrikkelijk overdreven doen. Of is dat Sbs6? Maakt niet uit, het is allemaal verschrikkelijk. Al die showbizz programmas. Ik kijk er niet na, maar af en toe staat het beneden op omdat me ma het kijkt.