• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.003 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Linda de Mol en die vreselijke miskloon van Everybody Loves Raymond

Jack Spijkerman

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Pruim wrote:

Victoria Koblenko verdiend het ook haar naam hier terug te zien. De Ron Jans onder de vrouwen. Altijd pochen met hoe bijzonder ze toch is, ze is zooo slim en geletterd, want ze heeft politicologie gestudeerd. En och wat is ze toch alijd hip, stoer en ruimdenkend. En zo anders dan anders en uniek ook. Jammer alleen dat ze het steeds maar weer aan iedereen die het horen wil (en ook aan die dat niet willen) moet zeggen en bewijzen, waarmee ze niks unieker en precies hetzelfde is als al die andere aandachtshoeren in het showbizzwereldje.

Bij Gek op Wielen refereerde ze een keer naar de grill als 'het rooster'. Zoooo slim is ze ja.

Wie hier absoluut een plaatsje verdient is Loretta Schrijver: respectabel als nieuwslezer, strontvervelend en enorm dom in Koffietijd (waarom bestaat dit programma nog?).

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

brymj wrote:

Astrid Joosten

De nieuwe show van Hans Teeuwen al gezien?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Astrid Joosten is een milf

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Toch wel een gilf inmiddels hoor.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Daar zou ik m'n hond nog niet op laten kruipen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Pieter Storms en Nina Brink

Mr.Tony

• 45 messages
  • 548 votes

Pruim wrote:

Victoria Koblenko verdiend het ook haar naam hier terug te zien. De Ron Jans onder de vrouwen. Altijd pochen met hoe bijzonder ze toch is, ze is zooo slim en geletterd, want ze heeft politicologie gestudeerd. En och wat is ze toch alijd hip, stoer en ruimdenkend. En zo anders dan anders en uniek ook. Jammer alleen dat ze het steeds maar weer aan iedereen die het horen wil (en ook aan die dat niet willen) moet zeggen en bewijzen, waarmee ze niks unieker en precies hetzelfde is als al die andere aandachtshoeren in het showbizzwereldje.

Haha so true!

Verder irriteer ik me mateloos aan:

Adriaan van Dis

Lebbis en Jansen

Sanne Wallis de Vries

Margriet van der Linden (hoofdredactrice Opzij)

Geen Nederlander maar toch, Ola Toivonen, KOTS

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Misschien geen Nederlander, maar irriteer me nu mateloos aan die charlatan Derek Ogilvie of zo op RTL4, zum kotsen. Dat ze zoiets uitzenden op de Nederlandse televisie

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik begrijp uberhaupt die invasie buitenlanders op de Nederlandse tv niet. Wat komen al die gasten doen? Mislukt in het eigen land en dan komen ze maar in het altijd gastvrije Nederland werken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Haha dat ook ja. Maar ik lach me nu kapot om het feit dat hij compleet mis zit te gokken bij die dames in het publiek nu. Dat je in zoiets kan trappen haha Nou, de vierde gok is raak, heel het publiek is verbaasd.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind dat ook altijd zo'n onzin. Mijn vriend vind het altijd leuk om naar te kijken. Ook dat programma 'Het zesde zintuig' vindt hij leuk. Ja ja, rare vriend!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

man mel man

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

De meest irritante bekende Nederlanders...

Er zijn veel. Heel veel....

Laten we beginnen met al die mannen op NL TV die nog steeds hun jaren 70 of jaren 80 kapsels hebben

Nu dat we ruim 75% hebben gehad kunnen we nu meer focus richten op de rest

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

melvddonk wrote:

Vind dat ook altijd zo'n onzin. Mijn vriend vind het altijd leuk om naar te kijken. Ook dat programma 'Het zesde zintuig' vindt hij leuk. Ja ja, rare vriend!

Jij bent ook raar(wat moviemafketel zegt)

daxclusive

• 2560 messages
  • 2411 votes

Ach, eigenlijk gewoon teveel!

Patty Brard

Henk-Jan Smits

Jan Smit

Gerard Joling

Valerio Zeno

Sasha Visser

Dries Roelvink

En kan zo nog wel ff doorgaan

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Met stip: Harm Edens...

(afbeelding)

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Die jongen van the opposites met dat gezwel boven z'n mond

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dogie Hogan wrote:

Met stip: Harm Edens...

(afbeelding)

Waarom? Ik vind hem bij Dit was het nieuws echt geweldig!

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Hele aardige gast, ligt er maar net aan wat je irritant vindt.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Die heb je genoeg!

Om maar gelijk te beginnen met de ergste van allemaal:

- Patricia Paay Vreselijk mens.

De rest volgt op willekeurige volgorde:

- Ruben Nicolai

- Gordon .. Soms wel grappig, maar vaker irritant.

- Henkjan Smits

- Chantal Janzen .. Alleen in Musicals is ze leuk, en daar moet ze het ook bij houden.)

- Yolanthe Cabeau van Casbergen .. Denkt alles te wezen maar eigenlijk heeft ze totaal geen talent.

- Sieneke .. Met haar rot lied dat 100 jaar in je hoofd blijft hangen dankje wel.

- Gerda, Monique, Jenny en Jan Smit. Oftewel heel de Smit familie.

- Gaston Starreveld

- Marco Borsato

- Henny Huisman

- Patty Brard

- Anouk .. Vond haar eerst wel leuk, maar nu begint ze echt stom te doen. Alleen maar willen opvallen met haar stomme kont op twitter en het afzeiken van mensen alleen omdat ze het succes zelf niet meer heeft. In 1 woord: Kansloos!

- Wesley (kabouter) Sneijder

- Johan Derksen

- Joran van der Sloot

- Marc van der Linden .. Vetklomp

- Bastiaan van Schaik

- Mariana Verkerk

- Fiona Hering

- Stacey Rookhuizen

- Ruud de Wild

- Michella .. Echte meisjes in de Jungle/Dames in de Dop

- Leslie .. Echte (Gooische) meisjes in de Jungle.

Dat was het wel denk ik. Waarschijnlijk nog een hele hoop, maar die weet ik nu even niet .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Phoe, je kunt beter de tv uitlaten, geen radio meer luisteren en vooral gossip blaadjes vermijden, anders kom je je dag volgens mij niet door met al die irritaties.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Ik ben het volledig met TragieStar.* eens. Al had die lijst nog langer gekund (vrijwel iedereen die bij rtl boulevard langs vliegt).

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Waarom? Ik vind hem bij Dit was het nieuws echt geweldig!

Vind hem wel sympathiek, maar totaal niet grappig. De grappen die hij maakt zijn ook door anderen geschreven.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

@Eline, ja idd Dat zou denk ik wel beter zijn, maar vind het ook niet heel erg als ik ze 1 keer voorbij zie vliegen hoor al moet het geen uren worden. En ik wilde vanavond nog wel Holland's Got Talent kijken. Maar ik denk dat het maar Harry Potter 2 word.

@filmliefhebber92, dat is fijn.

Ohja, ik was nog iemand vergeten. Misschien wel het meest herkenbaar: Marijke Helwegen. Wat moeten we er toch mee.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Ik zat vandaag in de kroeg waar ene nicolette kluyver ook zat. Zij is zo irritant, ook daar, de diva. Maar wel ongelooflijk aantrekkelijk zeg.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Godver. Nicolette Kluijver? Waar was dat mikey? Welke plaats, welke kroeg? Dat mogelijk irritante neem ik wel voor lief, want ik ben zoohoooo verliefd op haar. Zwijmel!

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

http://www.em-press.nl/data/thumbnails/504/EMST20090827-066.JPG

heel maf. ze droeg precies dit spijkerpakje vandaag. Op een gegeven moment werd ik niet goed joh. Ze was ook net terug van vakantie en heerlijk ordinair bruin. En dat gebruinde velletje vloekte schitterend met het witte hemdje. Ergens in Amsterdam natuurlijk.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Altijd weer dat gallige Amsterdam, ik was er al bang voor. Zo'n boerinnetje als zij hoort gewoon lekker in het noorden tussen de weilanden vol koeien te wonen. Ik ben jaloers op je mikey. Op dat je Nicolette gezien hebt dan, niet dat je in Amsterdam woont

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Ah de boerendochter fantasie. Een zomerjurkje, krukje en dan lekker koeien melken. Hmmm

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.