- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik vind Filemon Wesselink een vreselijk infantiel snotaappie.
Wereldgozer, man. Wel infantiel, idd.
Genant dat hij continue als een verlegen mannetje om Paul de Leeuw moet lachen. Verder wel een leuk duo.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Wereldgozer? talentloos, ongrappig pisventje eerder.
Dat programma is sowieso te erg voor woorden. Die nieuwsberichten die gevolgd worden door 'spitsvondige' grapjes van Paul... plaatsvervangende schaamte gewoon.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bij de MaDiEnz.show vind ik hem niet erg sterk nee. Zijn kracht is dat hij totaal zichzelf is en veel zelfspot heeft. Daar kunnen andere presentatoren nog een puntje aan zuigen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Overigens is Paul de Leeuw ook duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Zelf heb ik nooit iets met deze man die zichzelf heel leuk vindt gehad.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
-Gerard Ekdom. Braakneigingen krijg ik als ik zie hoe geweldig leuk en goed ie zichzelf vind
-Dennis van der Ven: Het kneuzen broertje van van Jeroen van Koningsbrugge. Komt qua humor,uitstraling en presentatie niet eens in de buurt van een sympathiek televisie icoon.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Dennis schrijft zowat alle teksten van hun programmas samen. Dat je Jeroen leuk vindt komt mede door hem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dennis is juist de sterkste schakel van dat duo, hoe leuk ik Jeroen ook vind.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Dennis schrijft zowat alle teksten van hun programmas samen. Dat je Jeroen leuk vindt komt mede door hem.
Maar wie zegt dat ik Jeroen van Koningsbrugge zo goed vind 
En als ik hem al goed vind is het als ie zichzelf is en improviseert bij Ik hou van Holland of bij de Lama's.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al deze engerds, al kan ik Gordon soms nog wel verdragen.

Los Angeles: The Voices, of kortwel LA: The Voices, is de naam van de mannengroep van de vijf zangers Gordon, Remko Harms, Richy Brown, Roy van den Akker en Peter William Strykes.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jack Spijkerman! Toen ik hem laatst zag bij Barend & Barend (die ook in dit topic genoemd mogen worden) bewees hij maar weer eens wat voor een niet grappige hufter het is.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
(afbeelding)
Los Angeles: The Voices, of kortwel LA: The Voices, is de naam van de mannengroep van de vijf zangers Gordon, Remko Harms, Richy Brown, Roy van den Akker en Peter William Strykes.
Helemaal mee eens, vraag me echt af wie hier op zit te wachten. Gordon vind ik net zo erg als de rest.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
(afbeelding)
Bah wat een gladde viespeuken. Krijg al de kriebels, als ik die foto zie. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik krijg er ook jeuk van. Je ziet ze ook nog vaak op tv, met zo'n stom promotie filmpje. De nieuwe hitsensatie van 2010?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Ieuwgh.
Die linker kan zo in Lord of the Rings.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, inderdaad.
Al vind ik die 2 onderste kerels het engst.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Ik vind toch die linker het engst, met dat rare permanentje van hem. Maar de hitsensatie van 2010? Ik hoop het alsjeblieft niet. Dan word je namelijk dood gegooid met die verschrikkelijke herrie. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Vergeleken hierbij zijn de boys van Take That vuige rock 'n rollers zeg.
Zelden vertoond.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
In die reclame zeggen ze dat je een huiskamerconcert kan winnen(geloof bij Gordon thuis).
Ik denk dat je niet met een groter trauma naar huis kan rijden daarna. Dat moet wel zo fout zijn.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
(afbeelding)
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
In die reclame zeggen ze dat je een huiskamerconcert kan winnen(geloof bij Gordon thuis).
Ik denk dat je niet met een groter trauma naar huis kan rijden daarna. Dat moet wel zo fout zijn.
Als je dit wil winnen, dan moet je wel heel weinig zelfrespect hebben.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Haha,wat een grappig topic,wil hier wel even wat namen droppen dan.
Erben Wennemars.
Ik keek die madiwodovrijdagshow al niet 1x omdat hij meedeed,en toen hij weg was gaf ik het een kans maar vond het alsnog slecht.
Maar wat een irritante vent is dat.
Begon me vooral te irriteren aan hem bij studio sportzomer tijdens het WK toen die bij Jack van Gelder aan tafel zat.
Hij wil continu het woord,laat amper iemand uitspreken en begon zelfs op een gegeven moment toen iemand sprak na elke zin 'ja' te zeggen 2 minuten lang.
'Daarna zag ik hem nog bij o.a. DWDD en de irritaties werden erger,hij wil altijd wat zeggen,lijkt slecht te luisteren en als die praat komt er vooral onzin uit.
Victoria Koblenko
Ik heb haar weleens in het echt meegemaakt,vroeger kwam ze weleens in een kroeg waar ik kwam en ze heeft heel erg hoogmoed.
Heb echt geen blauwtje bij d'r gelopen ofzo hoor,is niks persoonlijks,maar ze ging bijvoorbeeld gewoon op een bar staan om tof te doen terwijl er voor d'r neus mensen zaten te eten die ze niet kenden,en die duidelijk geirriteerd waren,en dan kijkt zij zelf alsof de koningin is,en zo gedraagt ze zich de hele tijd,viel me daarna ook op op tv.
Zou d'r wel doen een keer.
Albert Verlinde
Irritante vent gewoon,met flauwe grapjes elke keer,irriteer me aan hem.
Humberto Tan
Gedraagt zich alsof de kijker kinderen zijn,wil altijd overdreven slim en wijs overkomen,en vind hem gewoon een slechte presentator,vooral bij voetbal programma's dan.
Vind het ook gewoon een kwal,gladjanus,enz,hij ligt me gewoon niet.
Bridget Maasland
Lekker lichaam,irritante rotstem,geen mooi gezicht en rare persoonlijkheid,ze vind zichzelf volgens mij erg grappig en leuk.
Peter Van Der Horst
Als ik dat programma kijk van hem,Van Der Horst ziet sterren ofzo,irriteer ik me mateloos aan zijn geslijm bij de sterren.
Misschien hoort het zo om contacten te leggen,Rene Mioch had er ook een handje van,maar voor mij levert dat irritaties op.
Vind hem ook bij Boulevard niet leuk,aardige vent hoor,maar niet mijn ding.
Jack Spijkerman
Ik weiger gewoon programma's te kijken met hem.
Hij doet nu zo'n show met de lama's op zaterdagavond,nooit gezien,geen seconde,gun hem niet 1 kijker meer,irritante vent zeg!
Freek de Jonge
Is dat niet toevallig familie van Spijkerman,zou zo z'n broer kunnen zijn,wat lijkt het mij verschrikkelijk om de kerst door te brengen met hun 2,pfff,zit liever dan alle kerstdagen opgesloten op de wc van een trein.
John Williams
Heb hem ook in het echt meegemaakt,o.a. bij Bonje met de buren wat zich afspeelde in mijn straat(ik had er niks mee te maken hoor) en ook een keer gezien op Schiphol waar ik een half uur in zijn buurt stond.
Deze man heeft echt heel veel hoogmoed,en voor de camera doet die zo sympathiek en wil zo graag mensen helpen,maar hij doet het echt alleen voor z'n carriere hoor,waar die Natascha Froger echt een sympathieke vrouw is,die is echt puur en echt!
Nicolette van Dam
Wat zijn haar kwaliteiten?En vind het ook geen lekker ding.
Evert Santegoeds
Schijnheiligheid druipt van hem af
Zo sorry hoor,ben al klaar,voorlopig
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Waarom sorry? Ik neem aan dat ze allen niet op deze site actief zijn. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bijna met allemaal eens Killer-Instinct. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Op Erben Wennemars en Freek de Jonge na kan ik me er ook goed in vinden.
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Nicolette van Dam niet knap? Bridget Maasland lekker lichaam
?
''Pics or it didn't happen''
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Zijn beiden wel degelijk heel knap. Maar lopen ook beiden met de neus omhoog.