- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Johan Nijenhuis verdiend met zijn aanhoudende gejank over die onschuldige Sint-poster ook wel een vermelding in dit topic!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hot, maar veeeeeeeeel te verwaand.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Wat was het ook alweer, Mega succelvolle A-ster zoals ze zichzelf noemt? Het is een lekkertje, maar dat vind/weet ze zelf maar al te goed. En dat maakt dit soort vrouwen al een stuk minder aantrekkelijk vind ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik mocht en mag haar ook niet, maar volgens mij moet je haar uitspraken wel met een flinke korrel zout nemen. Ze lijkt erg ijskonijnerig, en dat zal ze ook vast zijn.. maar als je eenmaal die stempel hebt kom je er niet snel van af.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Johan Nijenhuis verdiend met zijn aanhoudende gejank over die onschuldige Sint-poster ook wel een vermelding in dit topic!
Precies en bridget ook 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
@Eline
Klopt, in het echt is ze niet veel anders dan ze overkomt. Heb haar wel eens ontmoet/gesproken.
En dan vind ik haar ook nog eens niet lekker!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
@Eline: In dat programma wél... Maar in haar voorgaande programma's wil ze wel effe indirect duidelijk maken dat ze beauty én brains heeft.
Zo irritant! Victoria Koblenko heeft dat ook, alleen zij loopt er niet zo mee te koop.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@Eline
Klopt, in het echt is ze niet veel anders dan ze overkomt. Heb haar wel eens ontmoet/gesproken.
En dan vind ik haar ook nog eens niet lekker!
Als date in haar nieuwe programma toevallig? 
Neh het zal ook best een egocentrische bitch zijn hoor, maar wel een met een flinke dosis sarcasme, daar hou ik wel van.
God, het wordt bijna een standaard zin voor me, maar in Ranking the Stars vond ik dr ook niet heel sympathiek.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@Eline: In dat programma wél... Maar in haar voorgaande programma's wil ze wel effe indirect duidelijk maken dat ze beauty én brains heeft.
Zo irritant! Victoria Koblenko heeft dat ook, alleen zij loopt er niet zo mee te koop.
Heeft ze zoveel 'brains' dan? Ken haar verdere programma's eigenlijk niet. Weet dat ze vroeger bij TMF presenteerde en dat ze nu een vent zoekt, maar andere programma's ken ik niet echt..
Edit: Oh jawel, 'Lekker slim' ofzo is ook 'van haar'. Die ken ik wel.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Heeft ze niet wat met Johnny de Mol dan? Dat las ik ergens volgens mij (bij de kapper
). Zou voor mij een hoop verklaren in ieder geval als dat soort mensen elkaar vinden..
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Op Wikipedia staat daarover niets. Ook haar opleidingsachtegrond staat daarop niet vermeld.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het schijnt. Kan ook een goeie publiciteitsstunt zijn om haar programma een beetje bekend te maken. Maarja, een alleenstaande ma die tegen de 40 aanloopt, die serieuze plannen heeft met Johnny de Mol? Good luck with that..
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik heb de eerste BNN IQ-quiz meegedaan (thuis vanzelfsprekend, niet in de studio) en toen scoorde ik precies 1 punt hoger dan Bridget. Niet dat het ook maar iets aan dit topic toe voegt, maar ik wil het toch wel even gemeld hebben. Zoals Ralph Wiggum dan zegt: I beat the smart kids!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik ben wel benieuwd naar het IQ van Bridget.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan heeft ze vast wel iets van brains. Al zegt een IQ test ook niet alles.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Het is dan wel van belang dat we de score van Bridget weten Pruim, om hier ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen 
Die 'relatie' van Johnny en Bridget lijkt me trouwens inderdaad net zo geloofwaardig als Johnny zijn acteerprestaties..
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
het IQ van bridget vind ik ongeveer net zo interessant als 30 kilo uien pellen.
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
het IQ van bridget vind ik ongeveer net zo interessant als 30 kilo uien pellen.

Infected
-
- 77 messages
- 469 votes
Alexander Klöpping! Dat ongelooflijk vervelende mannetje dat tegenwoordig vaak in DWDD rondwandelt!
Er zijn vast mensen die hem kunnen pruimen, of zelfs met 'm weglopen, maar ik kan hem gewoon NIET uitstaan!
Het nivo waarop 'ie z'n producten aanprijst op tv is nog erger dan van die tv-winkels; Alles is geweldig, je krijgt geen details en nooit geen enkele kritische noot 
Vooral z'n commercial voor de Ipad deed mij, als iemand met kennis van techniek, m'n tenen krommen!
Nee.. hij staat bij mij hoog in de irritatie top 10 
PS: HEERLIJK zo'n topic waar je ff je frustratie kwijt kan 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
YouTube - Sint Poster Gate Dick Maas Johan Nijenhuis

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Fred Meijer!!!!!!
Misschien het bekendst als Brock in Pokémon, maar tegenwoordig overspoelt hij de Nederlandse tv met zijn irritante stem in andere tekenfilmseries en reclames. Hoor 'm minstens 3x per dag en ik ben 'm zo beu.
Hier een impressie van zijn poging tot world domination:
* As Told by Ginger – Vader
* Bob de Bouwer – Scoop, Liftie, Mr. Bieshaar, Mr. Spijker, Mr.
Folgering, Pogo
* Bobby's Wereld -Derek
* Bruine Beer in het Blauwe Huis – Pip en Pop
* Cars – McTruck
* Dennis the Menace – Vader Mitchell
* De Tofu's - Vader
* Ice Age – Zeke
* Laura's Ster – Vader
* Pat & Stan – Prof. Chi Chi
* Phineas en Ferb – Vader
* Pokémon – Brock
* Princess Sissi – Graaf Arkas
* Ratatouille – Mustafa
* Sesamstraat – Teevee Monster
* De Smurfen – Verscheidene personages
* Sprookjesboom – Fakir, Langnek
* Teletubbies – Omroepstem (uit douchekop)
* Toy Story 3 – Honnepon (Buttercup) (e.a.)
* Trollz – Mr. Trollheimer
* Vroeger & Zo - Verteller
* Dreft reclames
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
He, nu je het zegt! De teletubbies ook idd!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik vind Filemon Wesselink een vreselijk infantiel snotaappie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ach gossie.. ik vind Filemon echt een schattig kneusje, bij de MaDiWoDoVrijdag show.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik vind Filemon Wesselink een vreselijk infantiel snotaappie.
Toch, hij is 'n stuk minder infantiel dan Paul de Leeuws vorige sidekick, Adje!