- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aw man, stond al een tijd op mijn lijstje om dringend eens wat meer van te zien. In Enter the Dragon toch een heerlijk figuur.
RIP
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maarten van Roozendaal is overleden.
Edit: Gek genoeg zingt net iemand een eerbetoon voor Maarten Van Roozendaal bij De beste singer-songwriter van Nederland terwijl ik dit nieuws hoor. Zij wist overigens ook nog van niets, want het is afgelopen zaterdag opgenomen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
De dochter van Pierce Brosnan is overleden aan kanker op 41-jarige leeftijd. In 1991 overleed haar moeder, Cassandra Harris ook aan kanker. Zij werd 43-jaar.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
R.I.P. Charlotte Emily Brosnan (Pierce Brosnan's geadopteerde dochter).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gaat hard met de kinderen van de acteurs laatst.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Edit: Gek genoeg zingt net iemand een eerbetoon voor Maarten Van Roozendaal bij De beste singer-songwriter van Nederland terwijl ik dit nieuws hoor. Zij wist overigens ook nog van niets, want het is afgelopen zaterdag opgenomen.
Gek toeval, inderdaad.
R.I.P. Maarten.
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Was één van mijn favoriete Nederlandstalige artiesten. Wat een artiest was dat! R.I.P.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Gaat hard met de kinderen van de acteurs laatst.
Dat is fucked up. Een ouder zou nooit zijn eigen kind moeten hoeven begraven...
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
BERNIE NOLAN,de leadzangeres van de Engelse popgroep "The Nolans" is op 52 jarige leeftijd overleden na een gevecht van 4 jaar tegen kanker.
De Nolans scoorde twee grote hits in Nederland met deze twee liedjes...beide leadvocals van de overleden Bernie.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Er zullen hier waarschijnlijk weinig mensen zijn die hem kennen, maar op 3 Juli is journalist Ryan Davis overleden. Davis heeft bij Gamespot en tot het moment van overlijden bij Giantbomb gewerkt. Heb tal van videogame quick looks met hem bekeken en reviews van hem gelezen. RIP. Hij was pas 34 jaar en de week voor zijn overlijden getrouwd. Hij was op huwelijksreis. 

JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
R.I.P. de dochter van Pierce Brosnan, eerst zijn vrouw al verloren en nou zijn dochter...wat ontzettend heftig!
Ook Ryan Davis, zo jong en op huwelijksreis...zo ontzettend triest.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Amar Bose, grondlegger van het Amerikaanse luidsprekerimperium Bose, is op 83-jarige leeftijd overleden.
Luidsprekerpionier Bose (83) overleden - Wetenschap & Gezondheid - VK - volkskrant.nl
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
RIP Corey Monteith mijn favoriete Glee acteur! Ik ben erg geschrokken van dit bericht. Glee zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Finn Hudson 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
RIP Cory. Verschrikkelijk nieuws! Ben totaal in shock. Glee zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Een bericht over hem:
Overdosis volgens Amerikaanse media. Had als tiener al stevige drugsproblemen. Zonde.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja las het net hier
Hoofdrolspeler Glee dood gevonden in hotel - Lekker even uit! Alle evenementen op Film en Uitgaan van De Telegraaf. [Film en Uitgaan] Kende hem niet maar het is wel erg jong
R.I.P
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
R.I.P. Cory... Zo jong sterven is toch altijd even verschieten...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wow, was al een tijd met Glee gestopt maar dit is toch wel even schrikken. Hij had inderdaad al een tijd serieuze problemen maar ik dacht dat hij juist aan de beterhand was
RIP
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
R.I.P. Cory., een van de lichtpuntjes van Glee Verrassend maar ook weer niet. Afkicken is bijna niet te doen als je al van zo jong af aan verslaafd bent. Rust zacht.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Als Glee-fan is dit erg schrikken. Cory is een groot verlies. RIP Cory Monteith
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Was geen fan van Glee, maar wist dat hij problemen had. Veel te jong gestorven natuurlijk, R.I.P.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Cory Monteith. Heb nog nooit iets van Glee gezien, maar als iemand van je eigen leeftijd sterft is dat toch wel even slikken...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Glee nooit echt gekeken maar dit is wel tragisch nieuws zeg, 31 jaren jong
RIP!
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Ik wil absoluut niet zeggen dat die gozer het over zich zelf heeft afgeroepen hoor maar ik zou zelf ook zwaar aan de drugs gaan na een paar seizoenen gespeeld te hebben in dat hysterische Glee 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.