• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

R.I.P.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

RIP Jim Kelly

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aw man, stond al een tijd op mijn lijstje om dringend eens wat meer van te zien. In Enter the Dragon toch een heerlijk figuur.

RIP

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Maarten van Roozendaal is overleden.

Bron.

Edit: Gek genoeg zingt net iemand een eerbetoon voor Maarten Van Roozendaal bij De beste singer-songwriter van Nederland terwijl ik dit nieuws hoor. Zij wist overigens ook nog van niets, want het is afgelopen zaterdag opgenomen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

De dochter van Pierce Brosnan is overleden aan kanker op 41-jarige leeftijd. In 1991 overleed haar moeder, Cassandra Harris ook aan kanker. Zij werd 43-jaar.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

R.I.P. Charlotte Emily Brosnan (Pierce Brosnan's geadopteerde dochter).

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Erg triest inderdaad. R.I.P.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

SelmaDuim wrote:

Bron.

Edit: Gek genoeg zingt net iemand een eerbetoon voor Maarten Van Roozendaal bij De beste singer-songwriter van Nederland terwijl ik dit nieuws hoor. Zij wist overigens ook nog van niets, want het is afgelopen zaterdag opgenomen.

Gek toeval, inderdaad.

R.I.P. Maarten.

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

SelmaDuim wrote:

Bron.

Was één van mijn favoriete Nederlandstalige artiesten. Wat een artiest was dat! R.I.P.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dat is fucked up. Een ouder zou nooit zijn eigen kind moeten hoeven begraven...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

R.I.P. Jim Kelly

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

BERNIE NOLAN,de leadzangeres van de Engelse popgroep "The Nolans" is op 52 jarige leeftijd overleden na een gevecht van 4 jaar tegen kanker.

De Nolans scoorde twee grote hits in Nederland met deze twee liedjes...beide leadvocals van de overleden Bernie.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Er zullen hier waarschijnlijk weinig mensen zijn die hem kennen, maar op 3 Juli is journalist Ryan Davis overleden. Davis heeft bij Gamespot en tot het moment van overlijden bij Giantbomb gewerkt. Heb tal van videogame quick looks met hem bekeken en reviews van hem gelezen. RIP. Hij was pas 34 jaar en de week voor zijn overlijden getrouwd. Hij was op huwelijksreis.

(afbeelding)

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P. de dochter van Pierce Brosnan, eerst zijn vrouw al verloren en nou zijn dochter...wat ontzettend heftig!

Ook Ryan Davis, zo jong en op huwelijksreis...zo ontzettend triest.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Amar Bose, grondlegger van het Amerikaanse luidsprekerimperium Bose, is op 83-jarige leeftijd overleden.

Luidsprekerpionier Bose (83) overleden - Wetenschap & Gezondheid - VK - volkskrant.nl

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

RIP Cory Monteith.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

RIP Corey Monteith mijn favoriete Glee acteur! Ik ben erg geschrokken van dit bericht. Glee zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Finn Hudson

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

RIP Cory. Verschrikkelijk nieuws! Ben totaal in shock. Glee zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Een bericht over hem:

Glee-ster Cory Monteith (31) dood gevonden in hotelkamer | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Overdosis volgens Amerikaanse media. Had als tiener al stevige drugsproblemen. Zonde.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

R.I.P. Cory... Zo jong sterven is toch altijd even verschieten...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wow, was al een tijd met Glee gestopt maar dit is toch wel even schrikken. Hij had inderdaad al een tijd serieuze problemen maar ik dacht dat hij juist aan de beterhand was

RIP

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

R.I.P. Cory., een van de lichtpuntjes van Glee Verrassend maar ook weer niet. Afkicken is bijna niet te doen als je al van zo jong af aan verslaafd bent. Rust zacht.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Als Glee-fan is dit erg schrikken. Cory is een groot verlies. RIP Cory Monteith

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Was geen fan van Glee, maar wist dat hij problemen had. Veel te jong gestorven natuurlijk, R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Cory Monteith. Heb nog nooit iets van Glee gezien, maar als iemand van je eigen leeftijd sterft is dat toch wel even slikken...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Glee nooit echt gekeken maar dit is wel tragisch nieuws zeg, 31 jaren jong RIP!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

R.I.P. zéér jong heengegaan...

Perfectly clear

• 283 messages
  • 18 votes

Ik wil absoluut niet zeggen dat die gozer het over zich zelf heeft afgeroepen hoor maar ik zou zelf ook zwaar aan de drugs gaan na een paar seizoenen gespeeld te hebben in dat hysterische Glee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.