• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Bigas Luna, de ontdekker van de grote Spaanse talenten Javier Bardem, Jordi Molla en Penelope Cruz.

RIP Margaret Thatcher, enerzijds geliefd, anderzijds verguisd. Hoe dan ook een invloedrijke vrouw die als een van de eersten haar mannetje stond in de internationale politiek.

RIP Andy Johns, muziekproducent die werkte met bands als The Rolling Stones, Led Zeppelin en artiesten als Eric Clapton.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Maandag is Sara Montiel gestorven: GvA: overlijden Sara Montiel

Zij werd beschouwd als één van de grootste Spaanse filmdiva's en was te zien in oa films als Vera Cruz en Serenade. De actrice werd vorige maand 85 jaar.

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

R.I.P. Sarita Montiel, prachtige vrouw.

Opvallend aanwezig in Vera Cruz, en het enige lichtpuntje in Run of the Arrow (om maar even bij de westerns te blijven)

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Dat is erg jammer, voor de documentaire Sluizer Speaks willen we beelden van Burden of Dreams gebruiken en toen we hem daar een half jaar geleden voor benaderden wilde hij gelijk meewerken (en geloof me dat gaat ook wel eens anders).

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

R.I.P. Sara Montiel !!

R.I.P. Andy Johns !!

R.I.P. Les Blank !!

R.I.P. Margaret Thatcher !! (kan ze eindelijk weer eens samen met haar vriendje Ronald Reagan de vrije markteconomie promoten en daarmee weer een enorme puinzooi veroorzaken, waar ze dan ook is...)

Maargoed, even zonder gekheid, zo'n sterke vrouw, daar moet je toch wel respect voor hebben op zijn minst. RIP.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Drs. DAJA wrote:

(quote)

Dat is erg jammer, voor de documentaire Sluizer Speaks willen we beelden van Burden of Dreams gebruiken en toen we hem daar een half jaar geleden voor benaderden wilde hij gelijk meewerken (en geloof me dat gaat ook wel eens anders).

Dus jij hebt hem persoonlijk 'gekend' (een beetje dan). Het klinkt alsog het een sympathieke man was.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

narva77 wrote:

R.I.P. Margaret Thatcher !! (kan ze eindelijk weer eens samen met haar vriendje Ronald Reagan de vrije markteconomie promoten en daarmee weer een enorme puinzooi veroorzaken, waar ze dan ook is...)

Ik denk dan juist: is ze eindelijk weer samen met haar grote liefde Denis.

Maar ik ben zeker een romanticus...

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ze blijven maar vallen...

Actrice Annette Funicello (70) overleden

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Op Twitter zorgde #nowthatchersdead voor lichte paniek bij fans van Cher...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

"Margaret That cher confusion: Cher is not dead (and neither is Teri Hatcher)"

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Nicolage Rico wrote:

Op Twitter zorgde #nowthatchersdead voor lichte paniek bij fans van Cher...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Ik denk dan juist: is ze eindelijk weer samen met haar grote liefde Denis.

Maar ik ben zeker een romanticus...

Jij bent onlangs de gelukkige moeder geworden van een gezonde baby. Natuurlijk ben je dan een romanticus...

Ik ben een realist, en soms een pessimist...

R.I.P. Annette Funicello !!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ach 'beach babe"Annette Funicello ook al R.I.P.

Daar was ik vroeger nog ooit verkikkerd op (maar op "long distance" natuurlijk)

Er hing wel een foto van haar boven mijn bed.

(En mijn eerste vriendin leek sprekend op haar, maar dat kan geen toeval geweest zijn )

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

R.I.P.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Jason Voorhees- vertolker Richard Brooker overleden

Richard Brooker, de acteur die Jason Voorhees gestalte gaf in Friday the 13th Part III uit 1982, is overleden. De acteur werd voornamelijk bekend om deze rol, die inmiddels door al door veel acteurs is vertolkt. Toch werd zijn versie veelal gezien als de eerste échte Jason, met name omdat de boeman vanaf het derde deel van de serie vaker en nadrukkelijker in beeld werd gebracht en ook voor het eerst zijn befaamde hockeymasker droeg. Brooker speelde nog in een paar andere films en series, waaronder Deathstalker uit 1983, en was een graag geziene gast op beurzen en conventies.

Richard Brooker werd 59 jaar.

Richard Brooker (1954 - 2013)

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

R.I.P. Richard Brooker !!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

R.I.P. Richard Brooker

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

R.I.P. Voorhees!

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Dus jij hebt hem persoonlijk 'gekend' (een beetje dan). Het klinkt alsog het een sympathieke man was.

Dat contact is via mijn producent verlopen maar het was zeker een behulpzame man!

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

Ah,Annette onvergetelijk in Beach blanket bingo en andere beach-films:

Hier Annette in Beach blanket bingo:

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Vandaag is het alweer 13 jaar geleden dat veel te jong een helaas weinig gewaardeerde acteur overleed Major Frank Burns (Larry Linville). Hij kwam door eigen toedoen vaak in hilarische situaties in M*A*S*H

R.I.P Larry

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Richie Havens, Folk Icon, Dead at 72 | Music News | Rolling Stone - rollingstone.com

Toevallig een paar weken geleden ontdekt via de Woodstock film maar direct fan geworden en meer van beginnen opzoeken. Want wat een geniale performer was me dit! Hij deed onder andere de openingsact op Woodstock (Freedom!) en coverde songs van The Beatles en Bob Dylan. Er is weer een folklegende verdwenen

R.I.P.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

De Deense filmactrice en TV-ster in Duitsland,VIVI BACH is plotseling overleden op Ibiza.

De doodsoorzaak was een hartstilstand.

Tussen 1958 en 1974 was ze in 48 films te zien.

Een grote ster was ze in Duitsland,waar ze als zangeres en show-vrouw te zien was in vele tv-uitzendingen.

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

R.I.P. Vivi Bach.

Kwam altijd erg sympatiek over.

Inderdaad een grote naam bij onze Oosterburen, en in de grensstreek.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Vivi Bach R.I.P.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

DEANNA DURBIN ,een van de grootste Hollywoodsterren uit de jaren 30 en 40 is op 91 jarige leeftijd overleden.

WIKIPEDIA(Nederlands):

Deanna Durbin - Wikipedia - nl.wikipedia.org

(afbeelding)

(afbeelding)

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Weer een gevalletje van een kindersterretje die niet met de roem om kon gaan. Ik heb Kris Kross ooit nog live gezien in het voorprogramma van Michael Jackson, nog zo'n kindersterretje die... ach u weet wel.

Chris Kelly, helft van rapduo Kris Kross, op 34-jarige leeftijd overleden :: nrc.nl

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is dat Daddy Mac of Mac Daddy?

RIP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.