- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Gelukkig een mooie leeftijd bereikt, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet van hem had gehoord.
RIP
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
R.I.P. Ravi Shankar. Vader van de wereldmuziek, inspirator van The Beatles, groot sitarspeler en vader van Norah Jones. Mooie leeftijd toch gehaald!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Spijtige zaak. Deze middag maar wat plaatjes van The Beatles opgelegd. Hier hun 2 meest 'Indische' nummers.
Love You To. Van The Beatles - Revolver (1966) - MusicMeter.nl
Within You Without You. Van The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) - MusicMeter.nl
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Maakte ook de muziek voor mijn nummer 2-film.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Maakte mooie en muzikale dochters, moet ik zeggen. RIP
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In zijn woonplaats Den Haag is de componist en dirigent Otto Ketting (77) overleden.
Ketting geldt als een van de belangrijkste componisten van Nederland. Hij schreef onder meer kamermuziek, symfonieën, muziek voor ballet en kameropera's
Bron / meer info Componist Otto Ketting overleden - NOS Nieuws
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Echt heel erg dit. Kinderen die hun hele leven nog voor zich hebben. Hebben is helaas zeer triest hadden geworden.
R.I.P.
Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Tja, verschrikkelijk! Maar in de VS zijn pistolen en wapens gewoon overal te koop. Word eens tijd dat ze dat gaan afschaffen of strengere maatregelen gaan treffen. Het aantal incidenten zal dan zeker gaan dalen.
Maar goed, dit is gewoon ziek.
Rust in Vrede kids... 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Dit is zeker ziek en tragisch genoeg lang niet 1 van de enige keren dat zoiets op een school gebeurd.
De mensheid lijkt nooit wijzer te worden?
R.I.P.!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gewoon typisch Amerikaans. Die gozer had liefst 4 vuurwapens bij zich, allemaal stonden ze op naam van zijn moeder. Wat moet iemand met 1 vuurwapen thuis, laat staan 4? Dom volk daar zeg.
Maar wel ontzettend zielig voor zo'n school. Je zal als ouder je doodgeschoten kind moeten identificeren...
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Gewoon typisch Amerikaans. Die gozer had liefst 4 vuurwapens bij zich, allemaal stonden ze op naam van zijn moeder. Wat moet iemand met 1 vuurwapen thuis, laat staan 4? Dom volk daar zeg.
Maar wel ontzettend zielig voor zo'n school. Je zal als ouder je doodgeschoten kind moeten identificeren...
Gebeurt ook altijd ( bijna) in Amerika...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gewoon verschrikkelijk en niet te vatten. 

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gebeurt ook altijd ( bijna) in Amerika...
Ook vorig jaar 13 december in het Belgische Luik. 6 doden en 123 gewonden.
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Daarom zei ik ook bijna altijd 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
RIP aan die kindjes. Iets wat geen enkele ouder zou mogen meemaken. Vreselijk. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Actrice Diane Lensink overleden - NOS Nieuws
Lensink speelde onder meer in de televisieseries Baantjer en Pleidooi.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
R.I.P. Tony Cabana

Charmezanger Tony Cabana is uit het leven gestapt. De man was zanger en uitbater van de succesvolle discotheek Copacabana. Geboren en getogen Amsterdammer, maar al enige tijd woonachtig in Vlaanderen. Hij zong vooral schlagerhits en was in zijn genre geen onbekende naam. De man werd 54 jaar. Hij pleegde gisteren zelfmoord.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
En laten we vooral de 334 doden waaronder 186 kinderen op de school in Beslan niet vergeten...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
R.I.P. Tony Cabana
Soms lijkt het als of zelfmoorden in de afgelopen jaren zijn toegenomen? Het blijft erg zielig hoe iemand totaal geen lichtpuntjes meer in het leven kan zien.. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Jack Klugman overleden (90)

Bekend van de TV series " Quincy Me", " The Odd Couple" en van 12 Angry men.

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Dat is schrikken! Ben toevallig weer The Odd Couple aan het terugkijken.
Wel een mooie leeftijd gehaald, maar het is toch even schrikken 
RIP..
-
- 23442 messages
- 76929 votes
R.I.P Jack Klugman en bedankt voor een van de beste detective serie ooit namelijk Quincy, M.E.
Volgens mijn nooit uitgezonden in Nederland maar gelukkig wel in Duitsland.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
R.i.p. Charles Durning, 89 jaar geworden.
-edit-
Vreselijk genoten van deze acteur, vooral The Hudsucker Proxy (1e foto) en O Brother, Where Art Thou? (2e foto, rechts) schieten meteen te binnen:

Hij begon kennelijk al in 1953, maar werd een stuk bekender door zijn rol als corrupte cop in The Sting. Laatste film zou Scavenger Killers moeten zijn, een horror met o.a. Eric Roberts en Robert Loggia. More...
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
RIP!
Blijven er nog juryleden over uit '12 Angry Men' ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.