• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.165 votes
Profile

R.I.P.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

= juiste smiley

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

De zelfmoord van Tony Scott is een mysterie.

klik

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

mikey wrote:

= juiste smiley

Of deze: gewoon.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De zelfmoord van Tony Scott is een mysterie. Joh .

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Naomi Watts wrote:

De zelfmoord van Tony Scott is een mysterie. Joh .

Ja want jij wist natuurlijk al dat er geen sprake van kanker bleek te zijn, maar dat hij waarschijnlijk al jaren depressief was. Maar of dat de daadwerkelijke oorzaak is, weet niemand. Nou ja jij dan misschien.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

België verliest nog enkele politieke kopstukken. Na Michel Daerden (5 augustus) zijn nu ook Etienne Mangé (18 augustus), Patrick Lachaert (19 augustus) en Guy Spitaels (21 augustus) overleden.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

't leek me wel zo gepast om nog even een video aan Tony Scott te wijden:

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Alleen jammer dat de laatste 20 seconden van je filmpje zo ongepast zijn.

(misschien kijken er nu nog meer mensen naar)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Redlop wrote:

(quote)

Ja want jij wist natuurlijk al dat er geen sprake van kanker bleek te zijn, maar dat hij waarschijnlijk al jaren depressief was. Maar of dat de daadwerkelijke oorzaak is, weet niemand. Nou ja jij dan misschien.

Denk meer dat het NW om de titel van het artikel gaat. Over het algemeen heb je geen idee wat er zich allemaal in het hoofd afspeelt van mensen die dit doen en gebeurt het plots, dus is het eigenlijk altijd een mysterie wat mensen er toe aan zet.

bierbak

• 390 messages
  • 0 votes

Knap Drs. Daja. Hij verdient absoluut respect. Ik vind ook verre van al zijn films goed maar was zeker vooruitstrevend en ie had inderdaad dat gevoel om strak entertainment te brengen.

Leuk dat je Last Boy Scout vermeld hebt (al was het nu niet bepaald het meest interessante clipje), vind ik persoonlijk zijn beste film (uiteraard, niet voor niks staat het in mijn top 10). Hier komt zijn -toch wel vrij unieke- visuele stijl ook het best naar voor vind ik. Dat strakke, videoclipachtige uitzicht en die indringende close-ups werken daar fantastisch goed. Later heeft ie wat overdreven met zijn flashy toestanden waardoor het ritme totaal zoek was (Man on Fire was verschrikkelijk), maar ook zijn projecten an sich waren niet meer zo interessant.

Hoedanook ben ik zeer geschrokken toen ik gisteren het nieuws hoorde op TV. De manier waarop alleen al.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Phillis Diller

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

BenicioDelToro wrote:

RIP Phillis Diller

Enorm populair in de VS...Hier niet zo bekend...Hier drie clips:

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Denk meer dat het NW om de titel van het artikel gaat. Over het algemeen heb je geen idee wat er zich allemaal in het hoofd afspeelt van mensen die dit doen en gebeurt het plots, dus is het eigenlijk altijd een mysterie wat mensen er toe aan zet.

Dit dus.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

rep_robert wrote:

dus is het eigenlijk altijd een mysterie wat mensen er toe aan zet.

Niet mee eens. Er is juist vaak wel een begrijpelijke aanleiding. Drugs (Brood, Whinehouse), depressie (Cobain, Kamerling, Virginia Woolf), ongeneeslijke ziekte etc. Bij Tony Scott leek het laatste het geval, maar bleek dus niet zo te zijn. Vandaar dat de titel niet verkeerd gekozen is.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

ehm heeft winehouse zelfmoord gepleegd

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Valt mij dan wel weer op dat echt daadwerkelijk bij iedere zelfmoord complottheorieën achter wordt gezocht. Alsof wij niet kunnen begrijpen dat een mens niet meer het leven aan kan en dat wij maar een zonne bok moeten zoeken (b.v. in de vorm van Courtney Love bij de zelfmoord van Cobain). Zelfmoord heeft altijd iets heftigs. Daarom RIP Tony Scott en sterkte aan vrouw en kinderen.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

mikey wrote:

ehm heeft winehouse zelfmoord gepleegd

Daar heeft het wel alle schijn van, maar goed er zijn talloze voorbeelden van zeer duidelijke zelfmoord. In dit artikel wordt een relatie gelegd tussen de zware depressie en de zelfmoord van Antonie Kamerling. Maar die suggestie is dus onzin omdat zelfmoord altijd een mysterie blijft.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Winehouse is overleden door een alcoholvergiftiging...

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

En die alcoholvergiftiging is geheel uit de lucht komen vallen, kon Whinehouse niet aan zien komen. Prima, maar daar gaat de discussie niet over. Maar goed, het is natuurlijk al erg genoeg.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Over het algemeen zijn mensen doe zelfmoord plegen manisch depressief, oftewel niet meer te redden. Daar schaar ik dus ook veel mensen onder die dit o.a. uiten d.m.v. drugs of alcohol verslavingen. Wat er in de hoofden van die mensen rondspeelt blijft dus een raadsel

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

@rep_robert

Hahaha, om in de R.I.P terminologie te blijven: Een dooddoener.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Redlop wrote:

Maar die suggestie is dus onzin omdat zelfmoord altijd een mysterie blijft.

Nooit Romeo And Juliet of Cleopatra gezien?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3225 votes

Redlop wrote:

wordt een relatie gelegd tussen de zware depressie en de zelfmoord van Antonie Kamerling. Maar die suggestie is dus onzin omdat zelfmoord altijd een mysterie blijft.

Ja en nee, ik snap wat je bedoelt met mysterie maar iemand die geen depressie heeft zou geen zelfmoord plegen? Niet gepland in ieder geval, dus als je het zo bekijkt is er altijd wel een reden om zoiets te doen.

Niet dat het altijd te begrijpen is, maar je kan jammer genoeg niet in iemands kop kijken.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Astronaut Neil Armstrong is op 82 jarige leeftijd overleden.

Bron: NOS

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik las het net op Twitter, daar brak de hel los.

Rust zacht.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat een enorm icoon van de 20e eeuw.

RIP Armstrong.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Heftig. Nog een paar en er is niemand meer die op de maan is geweest. Icoon van de 20e eeuw.

RIP

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Neil Armstrong

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.