- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele politieke opmerkingen verwijderd, daar is MovieMeter niet de geschikte plek voor.
Verder is met van Mierlo wat mij betreft wel een icoon van de vaderlandse politiek heengegaan, een bewonderenswaardig man.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
R.I.P. Corey Haim, deed het toch goed in Silver Bullet en Lucas.
R.I.P. Hans van Mierlo.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Jean Ferrat? Ach...
R.I.P.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
ACTEUR PETER GRAVES (83) OVERLEDEN
De Amerikaanse acteur Peter Graves, bekend van de serie Mission Impossible, is overleden. Hij was 83 jaar en stierf in zijn huis vlakbij Los Angeles na een hartaanval. Tussen 1966 en 1973 speelde hij Jim Phelps, directeur van de Mission Impossible Force.
Dat was een elitekorps van geheim agenten die de meest onmogelijke opdrachten kreeg. In 1971 kreeg Graves voor zijn rol in de serie een Golden Globe Award.
Peter Graves speelde in meer dan 70 series en films, zoals 'Airplane' en 'Stalag 17'.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
R.I.P. Corey Haim. Erg zonde was ooit een veel belovend talent....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Roger, Roger. We've got clearance, Clarence. Damn.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
R.I.P.> Peter Graves
Voor mij zal hij in gedachten altijd Jim Newton, eigenaar van de 'Broken Wheel' Ranch blijven.
In mijn jeugdjaren was hij wekelijks, via de beeldbuis, te gast in onze huiskamer, samen met adoptief-zoon Joey, en de mopperende oude ranchknecht Pete.
En natuurlijk dé ster van de TV serie die ik bedoel, het prachtige en intelligente paard FURY.
Peter Graves' broer is overigens James Arness, beter bekend als Marshal Matt Dillon, uit de western TV serie 'Gunsmoke'.

Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Joey, do you like movies about gladiators?
R.I.P. Peter Graves
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Speelde hij niet die pedofiel in Airplane?
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Fess Parker !!?
Aah...dát doet dus echt flink pijn hier 
Een van mijn eerste idolen.
Wel een mooie ('Daniel Boone') foto ten afscheid Dogie, bedankt.
Ik ga straks maar een van zijn films in mijn DVD speler stoppen en bekijken (voor de zóveelste keer) als ere saluut.
R.I.P. Fess
(Hier ben ik even niet goed van)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Robert Culp overleden.

Los Angeles, California (CNN) -- Robert Culp, the actor who rose to fame as secret agent Kelly Robinson on the groundbreaking 1960s TV series "I Spy" and later played Ray Romano's father-in-law on "Everybody Loves Raymond," has died. He was 79.
Culp died after falling on a sidewalk near a Los Angeles park, said his publicist, Dick Delson. Delson had no further details.
-------
Hij speelde ook de president in The Pelican Brief
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
R.I.P. Robert Culp
Mij blijft vooral zijn mooie rol in 'Hannie Caulder' bij.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik ken hem van een paar rollen in Columbo.
R.I.P. Robert Culp
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Dr. Breen dood
. Als die sukkels van Valve eens wat eerder Episode 3 hadden gemaakt had hij nog de stem kunnen doen (mocht zijn personage nog leven). Niet gemakkelijk te vervangen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.