- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
R.I.P. Dom DeLuise
Ik vond hem erg grappig in The End. (geen grap
)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Hij was de reden dat ik Silence of the Hams meer dan tien maal heb gezien (ik was nog jong....). RIP Dom
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
*Snif* weer een jeugdheld minder. In mijn jonge jaren Cannonball Run misschien ook wel een stuk of 10 keer gezien.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik kwam er pas achter dat hij nog leefde. Ik dacht dat hij al jaren dood was.
Same here.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Ken hem wel, zat volgens mij veel in een stoel met een stom (golf?)petje op. Enig idee welk TV programma dat was?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Rip Dom DeLuise.
Vroeger toch regelmatig Candid Camera gezien. Was in ieder geval een gezellige en sympathieke man.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ken hem wel, zat volgens mij veel in een stoel met een stom (golf?)petje op. Enig idee welk TV programma dat was?
Candid Camera
En ook ik dacht eigenlijk dat de beste man al dood was.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Vond Dom DeLuise in Candid Camera altijd een verschrikkelijke kerel, alhoewel Captain Chaos wel wat credits verdient.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik kende hem van Stanley de trol (Troll in Central Park).
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
ZANGERES VIOLA WILLS OVERLEDEN.
Zangeres VIOLA WILLS is op 6 mei aan kanker overleden.
Ze was het best bekend van de hit :"Gonna get along without you now"
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Viola. Jouw uitvoering van If You Could Read My Mind zal wat mij betreft altijd de beste blijven.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Enkele acteurs/actrices die onlangs zijn overleden:
SUSAN WILLIS overleed op 14 mei op 83 jarige leeftijd.
Willis was een succesvolle Broadway-actrice die speelde naast sterren als Ethel Merman en Sir Alec Guinness.
Op latere leeftijd op de TV te zien in o.a: Sex and the City (als de oudere buurvrouw van Cynthia Nixon) en ook in All
My Children,Law & Order, Third Watch, S.V.U., Million Dollar Mysteries
Films o.a:Clint Eastwood's Mystic River , The
Majestic met Jim Carey, What About Bob met Bill Murray,
She Devil met Meryl Streep, The
Faculty. Ook was ze te zien in de Paul Newman-filmsThe Effect of
Gamma Rays on Man-in-the-Moon, Marigolds, Ropewalk, and
Petty Crimes.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur FRANK ALETTER overleed op 83 jarige leeftijd.

Aletter Speelde vele rollen in bekende TV-shows,vanaf de jaren 50.
"Matlock"..."Falcon Crest"..."T.J. Hooker"..."Dallas"..."The Golden Girls" ..."Murder, She Wrote"..."Hotel"...."CHiPs"..."Lou Grant" ..."The Love Boat"..."Fantasy Island"..."Columbo"..."The Bionic Woman" ..."All in the Family"..."Rich Man, Poor Man"..."Kojak" ..."Mannix"..."Planet of the Apes"..."The Six Million Dollar Man"..."Ironside"..."The Lucy Show" Veel andere.....
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Kinderster uit de jaren 50 BILLY BOOTH overleed op 54 jarige leeftijd aan een leverziekte.
Booth was het best bekend uit de TV-serie:""Dennis the Menace"..waarin hij van 1959 tot 1961 de beste vriend van Dennis, Tommy Anderson,speelde.
Verder was hij nog te zien in een aantal TV-series en films uit de jaren 50 en 60.
Billy Booth (links) met Jay North.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Actrice MONICA BLEIBTREU overleed op 65 jarige leeftijd aan kanker.
Monica Bleibtreu (Wenen, 4 mei 1944 - Hamburg, 14 mei 2009) was een Oostenrijks actrice, toneeldocente en scenarioschrijfster.
Bleibtrau was de dochter van een theaterdirecteur en kwam uit een familie van acteurs. Zij studeerde toneel aan het "Max-Reinhardt-Seminar" in Wenen en speelde de eerste jaren van haar carrière uitsluitend toneel. TV- en filmwerk deed zij pas sinds 1971, maar zij bleef nog hoofdzakelijk actief in het theater, in Berlijn, München en het Burgtheater in Wenen. Van 1993 tot 1998 was Monica Bleibtreu toneeldocente in Hamburg. Zij kreeg diverse prijzen voor haar acteerwerk. In mei 2009 stierf Monica Bleibtrau aan kanker. Zij was de moeder van acteur Moritz Bleibtreu.

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb haar laatst nog gezien in de miniserie Die Manns. Uitstekende actrice. RIP.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Er wordt beweerd dat Patrick Swayze dood is, maar het wordt ontkend.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Elke keer dat ik zie dat er weer een bericht in dit topic is geplaatst vraag ik me af of het wellicht over Patrick Swayze gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.