• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.342 votes
Profile

R.I.P.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Mug wrote:

R.I.P., vreemd bericht om te smijten met belangrijke filmtitels waar hij slechts (voornamelijk) een figurantenrol in speelde...

Komt zo van De Morgen... waarschijnlijk gedaan om toch enkele bekendere titels te kunnen vernoemen zeker?

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

R.I.P

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

606 wrote:

R.I.P

Moet je nu overal R.I.P (hetzelfde bericht)plaatsen, ook al ken je die mensen helemaal niet? Of gaat het meer om het berichtenaantal elke dag wat meer op te krikken?

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Linn wrote:

(quote)

Moet je nu overal R.I.P (hetzelfde bericht)plaatsen, ook al ken je die mensen helemaal niet? Of gaat het meer om het berichtenaantal elke dag wat meer op te krikken?

ja respect voor de overleden mensen ja precies dat vind ik wel zo gepast.

en niet voor de berichten op te krikken

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik heb ook respect voor mensen die overleden zijn, maar hoef het niet 10 keer op een dag hier te plaatsen. Beetje onnodig.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Linn wrote:

Ik heb ook respect voor mensen die overleden zijn, maar hoef het niet 10 keer op een dag hier te plaatsen. Beetje onnodig.

nou tien keer op een dag dat is niet waar.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik weet niet, zie veel berichten met weinig inhoud van je op de site dus soms lijkt het alsof het is om je berichten aantal omhoog te krijgen. Mja bedoel het verder niet verkeerd ofzo voor je je aangevallen voelt. Maar goed back On-topic

Bandit

• 607 messages
  • 4028 votes

Charles Nelson Reilly overleden.

Hier in Nederland niet zo bekend.

Hij is 76 jaar geworden.

• 31154 messages
  • 5451 votes

Bandit wrote:

Charles Nelson Reilly overleden.

Hier in Nederland niet zo bekend.

Hij is 76 jaar geworden.

Hij stierf blijkbaar 25 mei. Was hier inderdaad niet zo bekend. Enkele gastrollen in Love Boat, Here's Lucy, X-Files, Millennium en andere tv-series. Hij speelde vooral toneel en in musicals. Ook verzorgde hij een stem voor animaties zals Spongebob, All dogs go to heaven en Rock-a-doodle.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Presentator Gertjan Dröge overleden

Zojuist is bekend geworden dat televisiepresentator en -maker Gertjan Dröge vandaag in het Amsterdamse Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis is overleden. De presentator werd bekend van programma's als Glamourland. Als acteur was Dröge onder andere te zien in films als De Zeemeerman en Oesje!

Dröge is overleden aan de gevolgen van een agressieve vorm van longkanker.

Gertjan Dröge is 64 jaar geworden.

(afbeelding)

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Triest man. Kreeg het er even koud van

R.I.P.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

dit is echt heel erg.

kanker daar krijg ik de kriebels van je hoort het zo vaak.

Gertjan R.I.P.

starbright boy (moderator films)

• 22413 messages
  • 5077 votes

Ja, daar schrik ik wel even van.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Damn, erge schok dit . Rust zacht.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Ik wist niet eens dat hij kanker had.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik las laatst ergens dat hij was opgenomen in het ziekenhuis. Maar ik wist niet dat het zo erg was

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

kos wrote:

Ik wist niet eens dat hij kanker had.

ik ook niet komt erg onverwachts

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Tja, het is ook niet echt zo dat meneer Dood op de deur klopt om zich aan te kondigen, en ik kan er helaas over meepraten.. meneer Dood komt gewoon binnenvallen, vaak zonder waarschuwing....

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

soom wrote:

Tja, het is ook niet dat meneer Dood op de deur klopt om zich aan te kondigen, en ik kan er helaas over meepraten.. meneer Dood komt gewoon binnenvallen, vaak zonder waarschuwing...

ja erg genoeg wel maar ook als je het weet en erbij bent als het zover is dan komt het ook hard aan en ik kan er ook over mee praten jammer genoeg

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

soom wrote:

Tja, het is ook niet echt zo dat meneer Dood op de deur klopt om zich aan te kondigen, en ik kan er helaas over meepraten.. meneer Dood komt gewoon binnenvallen, vaak zonder waarschuwing....

Niet bij longkanker .

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Hoezo niet bij longkanker? Je weet dat je longkanker hebt, natuurlijk, maar je kunt toch wel vrij onverwacht sterven, hoor...

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

De dood komt altijd onverwacht.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

nooit meer 'gaat het een beetje meneer Droge ?', altijd erg genoten van zijn programma's.

RIP

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

soom wrote:

Hoezo niet bij longkanker? Je weet dat je longkanker hebt, natuurlijk, maar je kunt toch wel vrij onverwacht sterven, hoor...

Als je weet dat je longkanker hebt en een agressieve vorm daarvan lijkt het mij dat je rekening houdt met het feit dat het snel afgelopen kan zijn.

Onverwachts is als je niets vermoedend over het zebrapad loopt en overreden wordt door een drietonner

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ik wist niwt dat hij ziek was. Veel te jong! Kanker, je hoort 't te vaak.

R.I.P.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

arkadi wrote:

Als je weet dat je longkanker hebt en een agressieve vorm daarvan lijkt het mij dat je rekening houdt met het feit dat het snel afgelopen kan zijn.

Hoeft niet, hoor.. Je kunt toch wel onverwacht sterven? Ik vind het een vreemde redenering om ervan uit te gaan dat je niet bij longkanker onverwacht zou kunnen sterven.. Okay, een agressieve vorm van longkanker overleef je niet. Maar dat neemt niet weg dat het toch wel onverwachts kan komen, het moment dat een dierbaar iemand je ontvalt.. Back on topic, alsjeblieft.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

R.I.P.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Sympathiek man, RIP.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Idd, had weleens één van zijn programma's gezien, jammer dat hij zo vroeg is gestorven.

• 31154 messages
  • 5451 votes

Buurman uit 'Witse' overleden

(afbeelding)

De 59-jarige Vlaamse acteur Sjarel Branckaerts is afgelopen weekend plots overleden. Het grote publiek kende Branckaerts vooral van zijn rol als Walter Adriaensen, de buurman van commissaris Witse. Branckaerts was ook te zien in 'Lili en Marleen', 'Kaat en co', 'De kotmadam', 'Zone Stad' en 'Aspe'.

De jonge kijkertjes kenden hem als commissaris Migrain uit de Ketnet-serie "Mega Mindy". De iets oudere jonge kijkertjes kunnen hem gezien hebben in 'Samson en Gert' of de film 'Blinker'.

Branckaerts werd in 1947 in Turnhout geboren. Met zijn vertolking van Cyriel in VRT-fictiereeks 'Wij, heren van Zichem' brak Branckaerts in de jaren 60 door. In de jaren 70 nam hij de rol van Clement Lambrechts in 'De paradijsvogels' op zich.

Voorts speelde Branckaerts rollen in 'Merlina' en de films 'Lijmen/Het been', 'Olivetti 82', 'Pleure pas Germaine' en 'Hop'. Hij was tot 2000 vast verbonden aan de Koninklijke Vlaamse Schouwburg (KVS). (belga/hln)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.