• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.882 votes
Profile

R.I.P.

John Milton

• 24229 messages
  • 13394 votes

Jeugdsentiment...

66, echt oud is het niet. Dan ben ik nog niet eens met pensioen. Rotziekte idd.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

The Oceanic Six wrote:

(afbeelding)

Heb SamSam vroeger veel gekeken, maar vond haar rol vooral irritant. Matige actrice, al baseer ik dat alleen op haar Rietje rol. Wel was haar interactie met ''Nol Brouwer'' best geestig. Die man was sowieso de ''ster'' (groot woord, het was maar een matige serie) van SamSam.

Ik denk dat je vooral voor jezelf praat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tattoobob wrote:

(quote)

Ik denk dat je vooral voor jezelf praat.

Dat komt wel eens voor op een forum ja

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Acteur en producer Jerry Weintraub is overleden op 77-jarige leeftijd.

Hier te zien naast Clooney in Ocean's Thirteen (2007)

https://pbs.twimg.com/media/CJQwFq2UAAAUo_7.jpg:large

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

tattoobob wrote:

SamSam-actrice Bea Meulman (66) overleden SamSam-actrice Bea Meulman (66) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

Triest zeg ..weer door die kloteziekte.....ik kon haar zeker waarderen in"SamSam" en nog vele jaren eerder in"Vrouwenvleugel".....R.I.P

Ach jee...

Vrouwenvleugel miste ik vroeger echt geen aflevering van..al die hondsdolle wijven bij mekaar, hilarisch!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

cucciolo wrote:

(quote)

Ach jee...

Vrouwenvleugel miste ik vroeger echt geen aflevering van..al die hondsdolle wijven bij mekaar, hilarisch!

Vrouwenvleugel was inderdaad voor nederlandse begrippen in die tijd een heftige maar heel goede serie.

Brix

• 19680 messages
  • 5117 votes

In Memoriam Jerry Weintraub.... overleden terwijl hij juist bezig was zijn langgekoesterde wens waar te maken, een big budget Tarzan film.

Die komt er toch (David Yates/Warner) want is grotendeels al klaar, maar helaas zal hij het niet meer mogen meemaken.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Er zijn dus blijkbaar echt mensen die naar SamSam keken.

John Milton

• 24229 messages
  • 13394 votes

kos wrote:

Oh ja hoor! In 1994 was ik veertien. Zonder eigen videorecorder, internet of een eigen smaak was er best veel dat je keek. Ik heb dat echt wel twee jaartjes met regelmaat gekeken.

Maarre, als ik dat fragment van Can't buy me love op TMZ zo zie in die link Kos, dan oogt dat nauwelijks hoogstaander hoor

Filmkriebel

• 9967 messages
  • 4654 votes

kos wrote:

(quote)

:-/ teencrush.

Same here

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Jerry Weintraub, Producent van o.a. Oceans 11, 12 13 en Karatekid overleden.

bron

• 10972 messages
  • 2791 votes

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

My bad

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kos wrote:

Het is een raar fenomeen waarvan ik weet dat ik het als kind vaak gezien heb, maar ik kan me er geen seconde van herinneren en de overleden actrice komt me totaal niet bekend voor. Al klinkt dat wat rot misschien in dit topic. Ik gun haar echter niet zo'n vroege dood. Rust in vrede.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The One Ring wrote:

Het is een raar fenomeen waarvan ik weet dat ik het als kind vaak gezien heb, maar ik kan me er geen seconde van herinneren en de overleden actrice komt me totaal niet bekend voor. Al klinkt dat wat rot misschien in dit topic. Ik gun haar echter niet zo'n vroege dood. Rust in vrede.

Een paar jaar geleden kwam het nog wel eens voorbij op Humor TV of hoe die zender ook mocht heten die ik toen nog in mijn tv pakket had. Daardoor nog eens wat afleveringen gekeken, maar toen viel wel heel erg op wat ik als kind door de leeftijd nauwelijks merkte: dat het zeer ongrappig was en dat de meeste castleden echt niet konden acteren. Iets waar de meeste Nederlandse sitcoms wel last van hadden. Alleen Meneer Brouwer was wel leuk.

Wel triest dat iemand op zo'n te jonge leeftijd moet overlijden. Zoiets blijft elke keer weer vervelend om te lezen.

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

tattoobob wrote:

(quote)

Vrouwenvleugel was inderdaad voor nederlandse begrippen in die tijd een heftige maar heel goede serie.

Dat was het zeker! Kan me nog heel veel scenes en personages zo goed voor de geest halen. Zelfs 20 jaar na dato.

John Milton

• 24229 messages
  • 13394 votes

Echt? Oh dat ik niet meer. Een enkele scène nog maar. En datzelfde geldt eigenlijk voor veel van die series die ik toen op TV zag, Spijkerhoek, Vrienden voor het Leven etc. Wel een aantal karakters en acteursnamen. Maar scènes wordt al een stuk lastiger. Was Vrouwenvleugel echt goed? Ik was te jong om dat te beoordelen. In mijn herinnering ligt het soap gehalte erg hoog.

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Peterson! Legendarische schoudervullingen. Rip

John Milton

• 24229 messages
  • 13394 votes

IK vond het ook wel kunnen eigenlijk, hoor. Ik vond het niet stront gooien, gewoon je mening. Hoe je iemands acteerprestaties waardeert staat toch wel een beetje los van hoe je denkt over iemands overlijden? Over de doden niets dan goeds, zeggen sommigen. Ik denk dat de een daar wat zwaarder aan tilt dan de ander. Bij deze alvast, als ik dood ben, mogen jullie rustig zeggen 'die John Milton tikte af en toe toch wel hele rare berichtjes, en hij hield er maar een wat bijzonder filmsmaak op na'. You have my blessing

• 10972 messages
  • 2791 votes

John Milton wrote:

Bij deze alvast, als ik dood ben, mogen jullie rustig zeggen 'die John Milton tikte af en toe toch wel hele rare berichtjes, en hij hield er maar een wat bijzonder filmsmaak op na'. You have my blessing

Dat zou ik nu ook al wel durven zeggen hoor, ik heb je er alleen nog niet op kunnen betrappen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

John Milton wrote:

Bij deze alvast, als ik dood ben, mogen jullie rustig zeggen 'die John Milton tikte af en toe toch wel hele rare berichtjes, en hij hield er maar een wat bijzonder filmsmaak op na'.

Ja daar ga ik niet op wachten. Dus wil ik het bij deze doen. Maar nog vele jaren en veel plezier op MM.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

Mooi gesproken Heer Stephan.

R.I.P. Bea Meulman.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Omar Sharif is overleden: Acteur Omar Sharif overleden | NOS

Ik kan me geen epos uit de Jaren 60 herinneren zonder hem. Maar hij werkte later ook in kleine Frans-Arabische producties en zelfs nog met Jodorowsky. Maar voor dat alles was hij de ster van de Egyptische wave die ergens met Chahine in de Jaren 50 begon. Dat is zeker nog niet vergeten - ook al vrijwel geen mens iets daarvan gezien.

Toch een monumentale figuur. RIP Omar Sharif.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Omar Sharif (83) R.I.P.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

RIP!

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4518 votes

Is De Winter net op tijd met zijn nieuwe boekje waarin enkele personen dachten dat die al gestorven was. Dit was er weer zo'n één, iemand uit een ogenschijnlijk ver verleden die toch nog onder ons was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.