• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

R.I.P.

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Was nog een paar jaar geleden in het museum van Giger in Zwitserland. Heel indrukwekkend en een mooie ervaring.

R.I.P.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

HR Giger

RIP

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

RIP HR Giger

Was vorig jaar nog in z'n museum in Zwitserland. Erg jammer.

Roger Thornhill

• 6012 messages
  • 2446 votes

R.I.P. H.R. Giger. Dank voor Alien en Brain salad surgery !

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

R.I.P. Giger... Heeft prachtig werk geleverd met Alien

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Regisseur Malik Bendjelloul (36) overleden

http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/malik-bendjelloul-2013-writers-guild-awards-01.jpg

Bendjellouls Searching for Sugarman won in 2013 de Oscar voor beste documentaire.

Bron

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik wilde het net posten, dacht dat ik wel de eerste zou zijn om 7.14 uur. Maar 4.51 uur, zo vroeg hoef zelfs ik er niet uit, al vermoed ik dat jij nog moest gaan slapen...

Wat erg zeg, zo jong. Drie jaar ouder dan ik. Vond erg goede docu, was benieuwd naar wat hij nog meer ging doen...

Ze sluiten misdrijf uit, dan blijven zelfmoord, ongeval, overdosis en natuurlijke oorzaak over?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Voormalige Belgisch premier Jean-Luc Dehaene is overleden. Hij was premier van België tussen 1992 en 1999. De politieker was daarna nog actief als burgemeester van Vilvoorde tot 2007. Sindsdien liet hij wel af en toe zijn stem horen, waaronder de moeilijke regeringsvorming enkele jaren terug. Hij sukkelde al een tijd met zijn gezondheid en is vandaag overleden.

http://www.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2011/10/05/2005554/dexia-houdt-jean-luc-dehaene-weg-uit-londen-id2110831-1000x800-n.jpg

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

John Milton wrote:

Ze sluiten misdrijf uit, dan blijven zelfmoord, ongeval, overdosis en natuurlijke oorzaak over?

Ik vreesde het al een beetje, suicide confirmed

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Film Pegasus wrote:

Voormalige Belgisch premier Jean-Luc Dehaene is overleden. Hij was premier van België tussen 1992 en 1999. De politieker was daarna nog actief als burgemeester van Vilvoorde tot 2007. Sindsdien liet hij wel af en toe zijn stem horen, waaronder de moeilijke regeringsvorming enkele jaren terug. Hij sukkelde al een tijd met zijn gezondheid en is vandaag overleden.

(afbeelding)

Spijtige zaak dat iemand moet sterven - wellicht aan een hersenbloeding - terwijl hij net herstelde van een levensreddende operatie (Pancreaskanker).

Hoewel ik geen christendemocraat ben onderschat ik de impact van z'n beleid niet. Het is de vader de huidige federale staat en hij heeft ons land in de euro geloodst. Een van de belangrijkste naoorlogse premiers.

En natuurlijk de premier uit mijn kindertijd. Dat blijft me het meeste bij.

Na de dood van Wilfried Martens (prem 1981-1992) enkele maanden geleden alweer een gekend ex-premier die gaat.

Blijven enkel nog maar de oude Tindemans (prem 1974-1978), Mark Eyskens (prem apr 81 - dec 81) over. (Naast jongere ex-premiers zoals Verhofstadt, Leterme en Van Rompuy)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Astronaut Wubbo Ockels is vandaag op 68 jarige leeftijd overleden. Ockels was de eerste Nederlander die een rondje maakte in de ruimte.

Oud-astronaut Wubbo Ockels (68) overleden - AD.nl

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Ik zie niet zo snel een film link, maar toch een held, dus RIP Wubbo Ockels

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een held & icoon is te vroeg heengegaan. RIP Wubbo Ockels.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4512 votes

Ik herinner me de man nog bij Pauw & Witteman, hoe hij zijn ziekte bestreed, alsof hij het over een militaire operatie had of weer de ruimte in ging. Niettemin te vroeg op die leeftijd overleden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Laatst een stuk gezien van Ivo Niehe over de strijd van Wubbo tegen zijn ziekte, elke keer afreizen naar Amerika om daar behandeld te worden. En nu heeft hij helaas de strijd verloren.

Zelf heb ik nog een mooie aandenken met daarop de handtekening van Wubbo, een astronauten diploma van Astma fonds uit 1997. Die zal ik voor altijd blijven bewaren.

Rust zacht Wubbo

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

R.I.P. Wubbo Ockels.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dat is even schrikken zeg! Helaas heeft hij de strijd tegen zijn ziekte niet mogen winnen. Voor wie het openhartige interview bij Ivo Niehe heeft gemist: TROS TV Show: zo 23 mrt 2014, 21:20 - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5071 votes

Ockels was een bewonderenswaardig iemand. Niet alleen omdat hij de ruimte inging, maar vooral omdat hij ook creatief was en zonder oogkleppen op ideeën had over de toekomst.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

beavis wrote:

Ik zie niet zo snel een film link,

Bij degene erboven ook niet, maar die discussie gaan we niet voeren...

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Materny wrote:

(quote)

Bij degene erboven ook niet, maar die discussie gaan we niet voeren...

Uiteraard niet, die wordt ook al te vaak opgerakeld. Wilde alleen even aangeven dat het mijn gewoonte is om alleen hier mijn respect te betuigen voor cinematische helden van me, maar dat ik voor Ockels zeer graag een uitzondering maak op die persoonlijke regel.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

R.I.P. Wubbo Ockels, leek me een erg aimable man...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

R.I.P. Gordon Willis (DoP The Godfather trilogy, Annie Hall, Manhattan)

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Heeft veel mooie films van Woody Allen en Alan J. Pakula geschoten.

R.I.P. Gordon Willis

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Australische Formule 1 legende Jack Brabham overleden op 88-jarige leeftijd. Brabham won de wereldtitel in 1959, 1960 en 1966 en had van 1962 tot 1992 zijn eigen team.

Formule 1-legende Jack Brabham (88) overleden | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Rip gordon willis. Godfather, all the pres. men oa

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5071 votes

Gordon Willis, toch wel een van DOP's van de jaren 70 inderdaad.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Werd ook de prince of darkness genoemd wegens veelvuldig gebruik van schaduw. Las ik op FB

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Beetje laat van mij, maar toch: R.I.P. Gordon Willis.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

RIP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.