- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Zucht! Je snapt heus wel wat ik bedoelde, namelijk dat het hopelijk geen misdrijf is, maar een natuurlijke dood of ongeluk. Dat ze letsel heeft opgenomen had ik zelf ook vernomen, maar er is nog steeds geen uitsluitsel of het een ongeluk of een misdrijf is.
Edit: Hum... nu ik het nog eens terug lees, geef ik toe: het staat er idd wel onhandig zo...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
John Henson -- son of the iconic Jim Henson -- dies of heart attack - CNN.com - edition.cnn.com
Wat onverwacht vroeg, hij was maar 48 jaar. Ik heb het altijd knap gevonden hoe hij er mee in slaagde het imperium van zijn vader recht aan te doen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
In Memoriam: Remo Capitani (87) acteur (o.a.) in vele spaghettiwesterns
Remo Capitani (links) met Terence Hill en Bud Spencer in 'They Call Me Trinity'.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dinsdag is Maria Von Trapp overleden, de laatste overlevende uit de muzikale familie waarop het bekende verhaal van Sound of Music gebaseerd is. Standaard: Maria Von Trapp ...
http://almaleonor.files.wordpress.com/2012/05/maria_von_trapp.jpg
Even de echte Von Trapp familie kort schetsen. Kapitein George Von Trapp had 7 kinderen uit zijn eerste huwelijk met Agathe Whitehead. Die stierf in 1922 en om de 7 kinderen op te voeden, kreeg hij hulp uit een nabije klooster van Maria (Julie Andrews in de film). Vijf jaar later trouwde hij met die Maria en kreeg hij nog 3 kinderen bij. Eind jaren '30 verloor de familie al haar geld onder het Nazi-regime en maakte ze van hun hobby, zingen, hun beroep. De rest kent u wel uit de film.
Het 3e kind uit het eerste huwelijk was Maria Von Trapp. Ze was de laatste van de 7 kinderen die nog leefde. Al werden sommige van haar broers en zussen ook nog vrij oud. De 3 kinderen uit het 2 huwelijk leven trouwens nog, weliswaar op bejaarde leeftijd.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
R.I.P. Harold Ramis, twee geweldige komedies met Bill Murray : Ghostbusters en Groundhog Day.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik ga dit jaar als Ghostbuster met carnaval. Een toevallige ode dan maar.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
R.I.P. Ramis! Ghostbusters is een klassieker, maar ook Stripes en Groundhog Day waren leuk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ben zelf nooit fan geworden van Ghostbusters, maar heb toevallig recent twee films gezien die een ode brachten aan die film: Be Kind Rewind en Zombieland. Groundhog Day vond ik dan wel weer geweldig. R.I.P.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Ik zal hem eeuwig vervloeken wegens Groundhog Day, maar Ghostbusters is toch een leuk stukje jeugd.
RIP Ramis.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Groundhog Day is geweldig, maar verder was het niet heel veel als regisseur.
R.I.P.
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Groundhog Day afgelopen zomer nog gezien. Blijft een geweldige film. R.I.P.
misterfool
-
- 339 messages
- 730 votes
R.i.P: Groundhogday is nog steeds een van de betere comedies die ik gezien heb.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Harold Ramis toch wel een oude held. Niet gedacht dat hij al 69 was!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
R.I.P.
Had altijd nog gehoopt op een Ghost Busters 3 met alle 4 van de oude jeugdhelden in de hoofdrol.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
R.I.P. Harold Ramis.
Ghostbusters, Groundhogday , maar vooral ook in Stripes, denk daarbij aan de scene helemaal aan het begin, waarin hij als gesjeesde leraar Engelse les probeert te geven aan een klas buitenlanders, die geen van allen ook maar 1 woord Engels spreken. Erg leuk!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Vaste prik elke oudjaarsdag, Groundhog Day kijken met Ramis ook nog in een klein bijrolletje.
RIP.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Roger Hill, Cyrus From ‘The Warriors,’ Dead At 65 - geeksofdoom.com
Veruit één van de coolste personages uit één van de coolste films aller tijden.
RIP Roger Hill
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
R.I.P Paco de Lucia.
http://news.bbcimg.co.uk/media/images/73222000/jpg/_73222780_021307415-1.jpg
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Kunstpaus Jan Hoet is overleden.
Kunstpaus Jan Hoet is vandaag overleden. De man was in Vlaanderen een bekend figuur, ook voor niet-kunstliefhebbers. De laatste tijd sukkelde de man nogal met zijn gezondheid. Hij overwon kanker en geraakte enkele jaren terug een tijd in coma. Hij was 77 jaar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
RIP Hoet ... apart gevalletje, maar een geweldige vent.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zat er al lang aan te komen, hij leek meer in het ziekenhuis te liggen dan wat anders. Frappant figuur in ieder geval, zijn mening over het schilderij van Mark Eyskens is legendarisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.