- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1443 votes
What the hell! Schrik me kapot bij het journaal. Het doet me vaak niet veel bij mensen die je niet kent, maar hier kan ik wel om janken.
Precies dit. Ben er stil van!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Je durft toch bijna niet meer op dit topic te klikken, eerst Schell en nu dit weer 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik dacht dat hij al veel ouder was. Best een groot verlies voor de filmwereld.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
De tering... Ik verslik me net bijna in m'n koffie toen ik dit net las. Zo zonde dit. Wat een topacteur was dit..
nilserr
-
- 158 messages
- 636 votes
Godverdomme, hier wordt je toch even stil van. Gister nog The Master zitten kijken. Een groot acteur is heen gegaan.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Phillip Seymour Hoffman...
Wat een verlies, 1 van de meest getalenteerde acteurs van de laaste decennia.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Wow... hier schrik ik echt van. Had geen idee dat hij zo met zijn verslaving worstelde. Triest voor PSH zelf en zijn familie en vrienden, en een groot gemis voor de filmwereld en filmliefhebbers wereldwijd. RIP.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wow?! Bizar..
RIP Seymour Hoffman
Edit:
Lees nu dat het waarschijnlijk drugs is.. Bah, wat is dat naar zeg!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik verschiet er eerlijk gezegd van hoe jong hij nog was. Ik had hem veel ouder geschat. Vond hem erg geslaagd in The Boat that Rocked.
RIP Hoffman
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Lichtelijk ontdaan, wat verschrikkelijk zonde... Briljant acteur
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Ook fantastisch in Charlie Wilson's war. In welke film eigenlijk niet? Een groot verlies.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
What the hell! Schrik me kapot bij het journaal. Het doet me vaak niet veel bij mensen die je niet kent, maar hier kan ik wel om janken.
Ik heb precies hetzelfde. De beste acteur van zijn generatie wat mij betreft en zo jong gestorven. Dat is echt zeer triest. Rust in vrede.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik schrok mij een bult als ik de digitale krant open klikte... R.I.P. Hoffman. Was maar 10 jaar ouder dan ik...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vreselijk nieuws. Goede acteur ook.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Groot gemis inderdaad, zonde van zo'n getalenteerde en ook nog jonge acteur.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Hoor het net pas van Hoffman, ik schrik me kapot. Veel moois van gezien.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Tjemig, hee! R.I.P. Philip Seymour Hoffman
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Waar is die huil-smiley als je hem nodig hebt? Kan dit echt niet geloven en nog zo tragisch ook! Had er geen idee van dat hij aan die zooi zat... Vind het altijd lastig een echte favoriete acteur te noemen, vooral als iemand me het onverwachtst vraagt, maar meestal kwam ik dan met PSH.
RIP!!!
Edit: Even wat memorabele rollen op een rijtje: Happiness, Love Liza, Magnolia, Boogie Nights, Almost Famous, Before the Devil Knows You're Dead, The Big Lebowski, 25th Hour, Capote, Talented Mr Ripley, Punch Drunk Love, de stem van Max in Mary & Max..... En nog maar 46. *pinkt een traantje weg*
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
"Onbeschrijfelijk groot verlies".
Kan iemand mij op de hoogte brengen betreffende de doodsoorzaak van Philip Seymour Hoffman.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.