• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.192 votes
Profile

Gmail

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Oei

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kan iemand me vertellen wat de maximale grootte is van e-mails die je verzendt via gmail (naar een ander gmail account)?

Maw, hoe groot kan het attachment zijn dat ik bij de e-mail voeg?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

10MB volgens mij

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Hannibal wrote:

10MB volgens mij

ja klopt!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik denk het ook, maar ben niet zeker. Mijn persoonlijk record is 9305 KB, en dat duurt trouwens al lang genoeg .

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als je grotere bestanden wilt mailen, kun je dat ook via deze site.

Hier kun je tot 1 Gigabite mailen, maar de ontvanger moet natuurlijk wel zulke grote mails moeten kunnen ontvangen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Dat is handig, wist niet dat het bestond.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb net met succes een bestand van 16.1 MB verzonden met Gmail.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor de tips!

Yousendit.com is echt een handige service. Het geuploade bestand blijft 7 dagen op een server staan. De ontvanger krijgt een e-mailtje met de link naar het bestand zodat deze 'm kan downloaden van de server.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Oh, dat is inderdaad handig, ik had het nog nooit gebruikt, maar op deze manier kun je hem dus altijd binnenhalen, ook al kan je e-mail niet zulke grote bestanden aan.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Yep, yousendit is erg handig, al werkte de server in het verleden niet zo heel goed, maar dat is volgens mij verholpen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Jammer dat de uploadsnelheid niet je van het is, bij gmail trouwens ook. Een bestand van 10 MB doe je al een tijdje over.

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Ik zou graag een g-mail als e-mail hebben, maar heb daarvoor een invitatie nodig. Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen? Alvast bedankt

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

muchos gracias!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb er ook nog 100 liggen, als iemand geinteresseerd is .

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Precies, ik heb er ook nog 100 te verdelen. Stuur mij een PM als je een invite wil hebben...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Freud wrote:

Ik heb er ook nog 100 liggen, als iemand geinteresseerd is .

Wat kun je daar meer mee doen, of wat is de bedoeling daarvan? Ik heb er al van gehoord, maar ik als non-techneut begrijp er echt niet veel van.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

In het begin was gmail nog niet openbaar, maar waren er toch een aantal mensen die een testaccount kregen. Die mensen hadden dan de mogelijkheid om bekenden te inviteren en ze zo ook een account te geven. Slim gezien natuurlijk, want zo werd het heel hot om zo snel mogelijk een gmail-account te hebben, er is zelfs een tijdje een echte stormloop op internet geweest van mensen die vanalles aanboden om van iemand anders een uitnodiging los te peuteren. Maar goed, uiteindelijk had zowat iedereen wel zijn account en is de hype een beetje overgewaaid. Maar als ik me niet vergis is het zelfs nu niet mogelijk om zomaar een nieuw adres te nemen, je moet nog steeds een uitnodiging krijgen van iemand (of er een naar jezelf sturen natuurlijk). Maar dat is intussen geen probleem meer, want iedereen die al een adres heeft mag 100 uitnodigingen uitdelen, en die krijg je natuurlijk nooit allemaal kwijt. Te meer omdat ze dagelijks terug aangevuld worden .

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Stuur mij er dan ook maar 1

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik zou het ook wel eens willen proberen. Als het niet teveel gevraagd is natuurlijk.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Naar beide 1 verzonden

Bas17

• 986 messages
  • 1010 votes

Gmail is zo 2004, dit is 2005 maar liefst 30 gb ruimte http://www.30gigs.com/

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Yekezzez wrote:

Naar beide 1 verzonden

Oh ja, bedankt nog. Ik had hier van nog iemand eentje ontvangen, maar die heeft mijn dochter aangeslagen.

Karlein

• 1 messages
  • 0 votes

Doe mij ook maar 1 gmail!

Ik zoek me namelijk helemaal suf!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Karlein wrote:

Doe mij ook maar 1 gmail!

Ik zoek me namelijk helemaal suf!

Geef me via pm een mailadres Karlein en ik zend je er eentje toe.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Kan iemand alsjeblieft zo'n invitation naar mij sturen? Het is een link toch? Mijn vader wil er namelijk heel graag 1 hebben.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gestuurd.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Erg bedankt AHWA. Die ik via PM kreeg, zag ik eerder dus heb ik die naar mijn vader opgestuurd. Die van jou is waarschijnlijk dus non-aktief. Sorry sorry.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Sinds een aantal maanden is er een beta van Google Talk uit. Een heerlijk overzichtelijke Instant Messenger zonder al die MSN fratsen. Ik hoop dat Google Talk ook zo basic weet te blijven en dat m'n msn contacten ook overstappen. Als je een gmail account hebt en de client hebt gedownload kun je meteen beginnen zonder jezelf te registreren of iets te activeren.

www.google.com/talk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.