• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.946 actors
  • 9.370.957 votes
Profile

Bier en andere alcoholische dranken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Filmpje1 wrote:

(quote)

Hij is erg lekker inderdaad, Mijn vader komt veel in Amerika en die was er altijd al lyrisch over.

Het heeft even geduurd voordat ik hem hier vond in een slijter, maar hij is inderdaad erg fijn.

Met je pa kan je praten, de mijne drinkt alleen bier en Jameson . Gelukkig is Makers goed te verkrijgen hier. Amerikanen die ik ken zweren echt bij Makers.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

glennton wrote:

(afbeelding)

De Willeke, een heerlijk blond amsterdams biertje met een fruitige volle smaak, gebrouwen door brouwerij De Prael op de Wallen...:

(afbeelding)

Uitkijken dat je niet per ongeluk wasmiddel erbij giet he..

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

schuimt ie wel mooier...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Inland Rabbit wrote:

schuimt ie wel mooier...

Dat is dan ook weer zo

glennton

• 72 messages
  • 265 votes

Ik hou wel van een goede volle schuimkraag bij het bierdrinken, dus schenk ik het bier met kracht in...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

glennton wrote:

Ik hou wel van een goede volle schuimkraag bij het bierdrinken, dus schenk ik het bier met kracht in...

Sommige bieren slaan gelijk dood, ook al zet je daar veel kracht op. ( Denk bijvoorbeeld aan veel soorten Bock, gelukkig niet allemaal maar wel veel.)

Maar aan de andere kant, je hebt altijd nog je schoonmaak middel erbij staan!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

glennton wrote:

De Espresso Stout van brouwerij Emelisse uit Kamperland. Een donker bier, 9,5%, met een vleugje koffie erin, ik vind hem verrassend heerlijk!

Emelisse is sowieso een erg fijne brouwerij, dit bier heb ik nog niet op maar ga deze ook zeker eens proberen!

Maar beste Glenn, drink jij al je biertjes in je keuken?

glennton

• 72 messages
  • 265 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Emelisse is sowieso een erg fijne brouwerij, dit bier heb ik nog niet op maar ga deze ook zeker eens proberen!

Maar beste Glenn, drink jij al je biertjes in je keuken?

Nee, praktisch niet. Maar ik begrijp wat je bedoelt, de foto's zijn gemaakt in de keuken omdat daar alles aanwezig is, van opener, flesjes bier tot en met de glazen. Het ingeschonken bier drink ik relaxt zittende op mijn burostoel in de computerkamer...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

glennton wrote:

Nee, praktisch niet. Maar ik begrijp wat je bedoelt, de foto's zijn gemaakt in de keuken omdat daar alles aanwezig is, van opener, flesjes bier tot en met de glazen. Het ingeschonken bier drink ik relaxt zittende op mijn burostoel in de computerkamer...

Groot gelijk heb je hoor!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Eindelijk eens de Yamazaki 12 yrs binnen! Ik zal proberen om de fles in een rustig tempo te nuttigen.

http://www.barmekin.eu/media/catalog/product/cache/1/image/600x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/y/a/yamazaki-12.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Yamazaki

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Hij is fijn!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat is hij zeker! De mijne is ook bijna aan vervanging toe. Enjoy!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Thanks! Komt zeker goed.

Moet zeggen dat het vreselijk verslavend is, om goede flessen whisky te kopen en te sparen. De collectie blijft maar groeien.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Je moet er op tijd van drinken

Die Yamazaki, is die vergelijkbaar met de Schotse of is het toch iets anders ?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Afgelopen herfst erg van de Bockbier geweest. Heb nu alles wel zo'n beetje geproefd. Nu op naar het winterbier.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Iemand bekend met deze grappa ?

Ben er zelf erg fan van maar hier in Belgie slecht op enkele plaatsen te krijgen.

http://s3.amazonaws.com/foodspotting-ec2/reviews/2727572/thumb_600.jpg?1352930139

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Zes lekkere bieren voor bij de kerst

Misschien een beetje laat, maar zitten wel twee of drie tussen die me het uitproberen waard lijken

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Saison Dupont Daar kun je inderdaad ook gewoon lekker bij snacken en dineren.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Badalamenti wrote:

Je moet er op tijd van drinken

Die Yamazaki, is die vergelijkbaar met de Schotse of is het toch iets anders ?

Ja, is opzich wel te vergelijken met Scotch. Maar heb er nog maar 1 glas uitgehaald tot nu toe, dus misschien herzie ik deze mening na wat meer glazen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Gister overigens Glenlivet 18 yrs en Ballantines 17 yrs gehad, beide prima te doen.

En na 'm hier voor het eerst gehoord te hebben en daarna wat ''research'' gedaan te hebben wordt dit m'n volgende; Caol Ila 12 yrs.

http://www.lfw.co.uk/acatalog/CaolIla12-LARGE.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jij bent niet bepaald vies van 12-jarigen he Harm-Jan? .

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Naomi Watts wrote:

Jij bent niet bepaald vies van 12-jarigen he Harm-Jan? .

Whaha.

Maar ik begin idd vaak bij de 12 yrs van de single malts, daarna steeds een trapje omhoog. Al was de Lagavulin 16 yrs laatst erg goed moet ik zeggen, de 12 nooit gehad. Misschien kan ik bij een gros de 12 jarigen ook wel overslaan.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Caol Ila

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Tip dankzij jou. Die drankgigant.nl is wel een heerlijke site hoor. Ik ga maar 's wat minder bij de slijterij langs denk ik. Die prijzen schelen nogal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kom gewoon een keer gezellig langs joh . Daar kan je enorm goed slagen. Fysiek shoppen daar is heerlijk en nog eens 15% off omdat de eigenaar een vriend van mijn pa is .

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

En dat zeg je nu pas.....

Gisteren deze nog eens geproefd. Erg lekker

http://www.scotchnsoda.me/wp-content/uploads/2012/11/laphroaig-18yo.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.