- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Jos Bergenhenegouwen is overleden..
De stem van Veronica ! Hij kon verhalen vertellen op de radio als geen ander ! RIP 🪦.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
RIP Helmut Berger
Vredig, maar toch nog onverwacht. Dat liet zijn agent weten bij het overlijden van de Oostenrijkse acteur Helmut Berger, afgelopen donderdag. Berger werd 78, en hij zal vooral herinnerd worden om zijn androgyne rollen in Italiaanse films uit de jaren zestig en zeventig.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8972 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vermeende zoon Alain Delon dood gevonden | Telegraaf.nl
De 60-jarige fotograaf Ari Boulogne werd gevonden in zijn woonhuis in de Franse hoofdstad. Persbureau AFP meldt op basis van een Franse krant dat de politie onderzoekt wat de doodsoorzaak van Boulogne is.
Hoewel Delon altijd heeft ontkend de vader van Ari te zijn, is die wel opgevoed door de moeder van Delon, Edith Boulogne. Zij had de jongen zelfs samen met haar echtgenoot officieel geadopteerd. Als kind ging Boulogne regelmatig met zijn moeder Nico mee op tournee. Daarnaast speelde hij als tiener in enkele films. Over zijn bijzondere levenspad bracht Boulogne in 2001 een boek uit, getiteld Love Never Forgets.
martijn011
-
- 2034 messages
- 1309 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Best een bekende naam, zonder hele bekende rollen.
Even IMDb bezocht:
Hij zat toch wel in grote films. Vaak in bijrollen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kan ook gewoon op MM:
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Kak!
Wat jong. Ik zal hem alleen al vanwege Titus Pullo nooit vergeten. Triest. 
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
What?! Ik vond hem altijd tof in 'Rome'. Jammer dat hij nooit echt grote rollen heeft gehad.
R.I.P. Ray Stevenson.https://i.pinimg.com/originals/5f/45/61/5f45614b6aecffc099f1307524b71ce9.jpg
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik leerde Ray Stevenson kennen via de geweldige serie Rome. Hij viel wel meer op in diverse filmrollen als The Three Musketeers, The Punisher, King Arthur, The Divergent reeks en recent nog RRR. R.I.P.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Luisterde gisteren nog naar 'Goldeneye' en moest toch weer denken wat voor een dijk van een (Bond)nummer dat is.
RIP!
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Jup, was ook de eerste die ik opzette net, omdat ik toen bij de prèmiere van Goldeneye ontdekte hoe fucking goed ze nog steeds was, die artiest waar mijn ouders wel eens naar luisterden. En hoe meer ik hoorde en te weten kwam, hoe meer respect ik voor haar kreeg. Quite a woman.
'Moderne' klassieker, dat nummer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iconische zangeres.
Voor mij ook voor altijd de zangeres van GoldenEye. Maar ze heeft zoveel meer moois gemaakt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
R.I.P. Tina! Een ijzersterke zangeres en één van de strafste comebacks in de jaren '80. Indrukwekkend palmares en heerlijke muziek.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ai, R.I.P. Tina Turner. Ik kon altijd wel genieten van haar energieke optredens.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Shit! In memoriam Tina. Leek me echt wel een tof wijffie.
IH88
-
- 9731 messages
- 3184 votes
Geweldige zangeres inderdaad. Liep de afgelopen jaren vaak langs het Beatrixtheater in Utrecht naar mijn werk toe (en de bioscoop), en altijd werd er reclame gemaakt voor de musical. Ontelbare keren in de ochtend en avond mee zitten neuriën met 'SImply The Best' haha.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Kenneth Anger Dies: Filmmaker and 'Hollywood Babylon' Author Was 96 - Variety
Kenneth Anger is overleden.
ZAP!
-
- 5462 messages
- 3624 votes
kappeuter (crew films)
-