• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.722 votes
Profile

R.I.P. #2

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

Jos Bergenhenegouwen is overleden..

De stem van Veronica ! Hij kon verhalen vertellen op de radio als geen ander ! RIP 🪦.

Jos Bergenhenegouwen overleden - Spreekbuis.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

RIP Helmut Berger

Oostenrijkse acteur Helmut Berger (1944-2023) was de muze van Luchino Visconti en een Adonis voor het leven - de Volkskrant

de Volkskrant wrote:

Vredig, maar toch nog onverwacht. Dat liet zijn agent weten bij het overlijden van de Oostenrijkse acteur Helmut Berger, afgelopen donderdag. Berger werd 78, en hij zal vooral herinnerd worden om zijn androgyne rollen in Italiaanse films uit de jaren zestig en zeventig.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

rip helmut

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vermeende zoon Alain Delon dood gevonden | Telegraaf.nl

Telegraaf wrote:

De 60-jarige fotograaf Ari Boulogne werd gevonden in zijn woonhuis in de Franse hoofdstad. Persbureau AFP meldt op basis van een Franse krant dat de politie onderzoekt wat de doodsoorzaak van Boulogne is.

Hoewel Delon altijd heeft ontkend de vader van Ari te zijn, is die wel opgevoed door de moeder van Delon, Edith Boulogne. Zij had de jongen zelfs samen met haar echtgenoot officieel geadopteerd. Als kind ging Boulogne regelmatig met zijn moeder Nico mee op tournee. Daarnaast speelde hij als tiener in enkele films. Over zijn bijzondere levenspad bracht Boulogne in 2001 een boek uit, getiteld Love Never Forgets.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Best een bekende naam, zonder hele bekende rollen.

Even IMDb bezocht:

Ray Stevenson - IMDb

Hij zat toch wel in grote films. Vaak in bijrollen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kan ook gewoon op MM:

Filmografie Ray Stevenson

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Kak!

Wat jong. Ik zal hem alleen al vanwege Titus Pullo nooit vergeten. Triest.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

What?! Ik vond hem altijd tof in 'Rome'. Jammer dat hij nooit echt grote rollen heeft gehad.

R.I.P. Ray Stevenson.https://i.pinimg.com/originals/5f/45/61/5f45614b6aecffc099f1307524b71ce9.jpg

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik leerde Ray Stevenson kennen via de geweldige serie Rome. Hij viel wel meer op in diverse filmrollen als The Three Musketeers, The Punisher, King Arthur, The Divergent reeks en recent nog RRR. R.I.P.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Luisterde gisteren nog naar 'Goldeneye' en moest toch weer denken wat voor een dijk van een (Bond)nummer dat is.

RIP!

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Jup, was ook de eerste die ik opzette net, omdat ik toen bij de prèmiere van Goldeneye ontdekte hoe fucking goed ze nog steeds was, die artiest waar mijn ouders wel eens naar luisterden. En hoe meer ik hoorde en te weten kwam, hoe meer respect ik voor haar kreeg. Quite a woman.

'Moderne' klassieker, dat nummer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iconische zangeres.

Voor mij ook voor altijd de zangeres van GoldenEye. Maar ze heeft zoveel meer moois gemaakt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

R.I.P. Tina! Een ijzersterke zangeres en één van de strafste comebacks in de jaren '80. Indrukwekkend palmares en heerlijke muziek.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

rip tina

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Ai, R.I.P. Tina Turner. Ik kon altijd wel genieten van haar energieke optredens.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Shit! In memoriam Tina. Leek me echt wel een tof wijffie.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

R.I.P. Anna Mae Bullock

IH88

• 9731 messages
  • 3184 votes

Geweldige zangeres inderdaad. Liep de afgelopen jaren vaak langs het Beatrixtheater in Utrecht naar mijn werk toe (en de bioscoop), en altijd werd er reclame gemaakt voor de musical. Ontelbare keren in de ochtend en avond mee zitten neuriën met 'SImply The Best' haha.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

RIP Tina Turner!

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

ohhhhhhh Kenneth Anger. Held.

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

RIP Kenneth Anger

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.