• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.552 votes
Profile

Sporttoto en -poules topic #2 (centraal topic)

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Dinsdag 2 Mei

20:45 Real Madrid-Atlético Madrid 3-1

Woensdag 3 Mei

20:45 Monaco-Juventus 1-1

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dinsdag 2 Mei

20:45 Real Madrid-Atlético Madrid 2-0

Woensdag 3 Mei

20:45 Monaco-Juventus 1-1

Justus18

• 691 messages
  • 79 votes

Dinsdag 2 Mei

20:45 Real Madrid-Atlético Madrid 2-1

Woensdag 3 Mei

20:45 Monaco-Juventus 0-0

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Dinsdag 2 Mei

20:45 Real Madrid-Atlético Madrid 3-1

Woensdag 3 Mei

20:45 Monaco-Juventus 0-1

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dinsdag 2 Mei

20:45 Real Madrid-Atlético Madrid 2-1

Woensdag 3 Mei

20:45 Monaco-Juventus 0-1

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Real - Atletico 1-1

Monaco -Juventus 1-1

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Reeds 20 Girini, Girini.

Vrijdag 12:00 sluit de inschrijving op sportpools.net! Mis het niet!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Finisterra wrote:

Ligt het aan mij of hebben ze nogal gegooid met zwarte punten deze keer? En daarbij een aantal flink overgewaardeerd.

Ze hebben zelfs Roberto Ferrari een zwarte punt gegeven...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

De kluns is daarentegen vrij lastig deze reeks.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Nicolage Rico wrote:

De kluns is daarentegen vrij lastig deze reeks.

Wel inderdaad als je een kluns van 2 of meer zwarte punten wil, en die heb je eigenlijk ook nodig met al die goede 3-punters. Toch heb ik voorlopig maar een veilige 1-punt kluns staan...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ook voor mij een 1-punter als kluns. Paar sprintertjes zijn overgewaardeerd, maar ik neem niet graag een sprinter als kluns, die plegen nogal eens af te stappen enzo.

Heb je je nou uitgeschreven bij de Wielerflits-subleage, McSavah?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Vooruit, zal me vandaag uitschrijven. Grote kans nu dat MoMe de winnende subleague wordt, want er staat me toch een ploegje.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik heb gewoon een 4-punter als kluns. Altijd een risico natuurlijk, maar punten die hij scoort kan, kan iemand anders wel weer goedmaken denk ik.

Finisterra, wordt Kruijswijk in België ook als een van de drie favorieten gezien? Volgens mij zijn we in Nederland wel wat opportunistisch. Ik zou hem nog niet op het niveau Quintana of Nibali zetten.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik zet Kruijswijk voor Sportpools wel boven Quintana en Nibali. Dan heb je dus de Gorilla of de Kleerhanger als kluns? 4-punter als kluns is ook te overwegen, maar daar ben ik uiteindelijk altijd te laf voor.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

McSavah wrote:

Vooruit, zal me vandaag uitschrijven. Grote kans nu dat MoMe de winnende subleague wordt, want er staat me toch een ploegje.

Ik ga het helemaal anders doen met een goedkoop en laf klunsje ditmaal. 100% zeker dat-ie niks gaat scoren, da's ook wel eens een fijn gevoel...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

SpoPoWaarschuwing vanaf de MoMeWielerApp: Stefano Pirazzi en Nicola Ruffoni betrapt op doping, Bardiani-CSF wacht straf | WielerFlits

Pas uw teams aan / zorg voor reserves!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

otherfool wrote:

(quote)

Ik ga het helemaal anders doen met een goedkoop en laf klunsje ditmaal. 100% zeker dat-ie niks gaat scoren, da's ook wel eens een fijn gevoel...

Een volstrekt onverwachte Giro-winnaar dit jaar dus, ook leuk

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Knisper wrote:

Finisterra, wordt Kruijswijk in België ook als een van de drie favorieten gezien? Volgens mij zijn we in Nederland wel wat opportunistisch. Ik zou hem nog niet op het niveau Quintana of Nibali zetten.

Heb niet zoveel Belgische media gelezen over de Giro, maar ook hier wordt hij steevast genoemd bij de toppers. Terecht overigens. Al vond ik 4 punten teveel bij SP gezien zeer veel sterke driepunters die ik vooraf even hoog zou inschatten.

Dit is mijn pronostiek voor de eindstand (waarbij alles achter topfavoriet Quintana me vooraf inwisselbaar lijkt):

1. Quintana

2. Pinot

3. Yates

4. Dumoulin

5. Nibali

6. Kruijswijk

7. Landa

8. Zakarin

9. Mollema

10. Thomas

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Hierbij de uitslagen. Iets later, kreeg gister onverwacht bezoek van wat vrienden.

Driemaal 0 punten deze ronde trouwens, en twee winnaars. En j0enne slaat klein gaatje. Er zijn nog 100 punten te verdienen, waarvan alleen al 40 voor de finale, dus kleine gaatjes zeggen weinig. Ajax&Litmanen1 en TheBunk zijn nu niet meer in de race voor de eindoverwinning.

1 . j0enne 661,5 (36)

2 . Nicolage Rico 643 (21)

2 . Stinissen 641 (21)

4 . happie 635,5 (15)

5 . mjk87 610 (42)

6 . MatthijsGr00t 597,5 (0)

7 . Materny 590 (0)

8 . Justus18 581,5 (21)

9 . Gh8st 574 (42)

10 . Ajax&Litmanen1 553,5 (0)

11 . TheBunk 516 (27)

Rondewinnaars:

1e ronde: Gh8st 79

2e ronde: j0enne 90

3e ronde: j0enne 102

4e ronde: Nicolage Rico 88

5e ronde: happie 88

6e ronde: stinissen 74

1/8 finale (1e): j0enne 69

1/8 finale (2e): MatthijsGr00t 64,5

1/4 finale (1e): happie 38

1/4 finale (2e): happie 64

1/2 finale (1e): mjk87, Gh8st 42

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Finisterra wrote:

(quote)

Heb niet zoveel Belgische media gelezen over de Giro, maar ook hier wordt hij steevast genoemd bij de toppers. Terecht overigens. Al vond ik 4 punten teveel bij SP gezien zeer veel sterke driepunters die ik vooraf even hoog zou inschatten.

Dit is mijn pronostiek voor de eindstand (waarbij alles achter topfavoriet Quintana me vooraf inwisselbaar lijkt):

1. Quintana

2. Pinot

3. Yates

4. Dumoulin

5. Nibali

6. Kruijswijk

7. Landa

8. Zakarin

9. Mollema

10. Thomas

Ik doe mee:

1. Quintana

2. Kruijswijk

3. Pinot

4. Nibali

5. Landa

6. Yates

7. Mollema

8. Jungels

9. Formolo

10. Pozzovivo

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

1. Quintana

2. Pinot

3. Nibali

4. Yates

5. Kruijswijk

6. Landa

7. Mollema

8. Dumoulin

9. Thomas

10. Zakarin

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

1. Kruijswijk.

2. Landa.

3. Dumoulin.

4. Yates.

5. Mollema.

6. Pinot.

7. Nibali.

8. Van Garderen.

9. Kangert.

10. Thomas.

Beetje wishfull thinking ook n.a.v. m'n sportpools team natuurlijk. Mollema en Dumoulin kan je ook omwisselen.

Bij Quintana heb ik het gevoel dat hij toch eigenlijk op de Tour mikt en de Giro op 90% wil proberen, dan erachter komt dat hij niet kan winnen en het dan laat lopen.

Nibali is goed beschouwd al sinds 2014 over z'n top.

Thomas zal goed meedoen tot de rit dat hij erdoorheen zakt.

In Zakarin geloof ik niet zo eigenlijk, heeft het nog nooit echt laten zien in een grote ronde.

Jungels zie ik ook geen grote stap hebben gemaakt sinds vorig jaar.

Ciccone maar in m'n team gehouden, hopen dat de contra-expertise even op zich laat wachten en niet de hele ploeg de Giro wordt uitgezet...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:

Nibali is goed beschouwd al sinds 2014 over z'n top.

Je bent op de hoogte dat Nibali vorig jaar nog de Giro won?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb ervoor gekozen om Nibali uit mijn ploeg te houden. Ik ga voor Quintana, Kruijswijk, Pinot en Yates. Verder heb ik Dumoulin én Dennis genomen in de hoop dat ze na de tijdrit vooraan staan en boven zichzelf uit gaan presteren. Verona voor de jongerenpunten, Cataldo voor de aanval en hopelijk bergpunten. Voor de sprints gok ik op Gaviria, Modolo, Bonnet, Bauhaus en Savitskiy. Kluns van dienst is Amador en het geheime wapen houden we nog even geheim.

Ik heb nu al spijt dat ik Nibali, Pozzato, Zakarin, Landa, LL Sanchez én Fraile niet heb genomen. Maar het gepuzzel is in ieder geval afgelopen

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nicolage Rico wrote:

Je bent op de hoogte dat Nibali vorig jaar nog de Giro won?

Zeker. Na de koprol van Kruijswijk, die hem een paar dagen eerder 2 minuten (!!!) aan de broek gaf in een klimtijdrit van 10 km en hem verder op elke oplopende strook kon losrijden.

Amador had ik vorig jaar als kluns, dat was niet bepaald een succes.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dan nog was hij 2e geworden. De Haai heeft een hart van een... haai.

In 2015 werd hij ook nog 4e in de Tour. Begrijp dat hij nog wat beter was op zijn hoogtepunt, maar die doet gewoon tot het laatst mee deze Giro.

Haha, twijfelde ook nog over Amador als kluns, maar die deed het de laatste 2 Giro's erg goed en pakte veel teveel punten. Heb nu gekozen voor Pozzo.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik heb weer traditioneel ondergeinvesteerd in sprinters. Wilde eigenlijk Viviani-Modolo-Gaviria, maar kon geen goede vervanger vinden voor Viviani (Porsev 2 punten en Ewan 3 punten, hoe verzinnen ze het). En van die C-sprinters met 0 punten moet ik niks hebben.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Door de traagheid van de site en tóch last-minute wijzigingen te willen doorvoeren een punt overgehouden die ik goed had kunnen besteden. Mocht mijn team onverhoopt toch goed scoren is dat geheel aan de geluksfactor te hangen. Van zelfbenoemde topfavoriet naar klunsteam binnen een dag.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

eRCee wrote:

Ik heb weer traditioneel ondergeinvesteerd in sprinters. Wilde eigenlijk Viviani-Modolo-Gaviria, maar kon geen goede vervanger vinden voor Viviani (Porsev 2 punten en Ewan 3 punten, hoe verzinnen ze het). En van die C-sprinters met 0 punten moet ik niks hebben.

Porsev doet ook niet mee he. Dan had ik Bennett voor 2 punten genomen (die ik in plaats van Fraile had kunnen hebben, al had ik waarschijnlijk eerder voor Costa gekozen). Savitsky is zo'n C-sprinter van 0 punten die ik nog erin wilde brengen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Een volstrekt onverwachte Giro-winnaar dit jaar dus, ook leuk

Zou wel leuk zijn voor Jurgen 'VDB2'... Maar hij mag elke dag lekker de bidonnen voor de Kleerhanger halen en dan keurig op een kwartiertje binnenkomen.

Met onze 25 toppers gaan we WielerFlits (109 knownots) vernederen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.