- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic #2 (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic #2 (centraal topic)
Gh8st
-
- 668 messages
- 2008 votes
Heb me ook aangemeld, je herkent me wel aan mijn avatar 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De tourpoule is open. Bijzondere puntenverdeling vind ik.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heel apart inderdaad. Er zit 1 renner bij die nu letterlijk door 99% gekozen zal worden denk ik.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Anderzijds zitten er zoveel koopjes tussen dat de teams wel gevarieerd zullen worden denk ik. Je moet er een paar buiten laten, met name in de 1-punters sectie, die je normaal voor 2 of zelfs 3 punten nog zou opstellen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Er zijn inderdaad bijzonder weinig zwarte punten toegekend. Slecht 4 renners met 4 zwarte punten of meer. Als je hen thuis durft te laten kan je echt een heel sterk team meenemen, althans op papier. Het kan ook zo zijn dat je dan de top 3 en de groene trui winnaar thuis laat en dan kan je het wel vergeten... Keuzes! Eerst het parcours maar bestuderen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Is er hier geen WK poule????? kansloos!
Jongens, doen we gezellig mee??
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Tour de France poule op Scorito. Voor de liefhebbers:
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Ik doe natuurlijk ook mee
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Top. Wie nog meer?
Hoe meer zielen ... hoe minder kans om te winnen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
De tourpoule is open. Bijzondere puntenverdeling vind ik.
Vreemd inderdaad. Hoewel het nu lastig is omdat er veel renners goedkoop zijn. En er zijn ongekend veel toppers.
Die zwarte punten gaan zeker en vast nog door de malle molen.
Justus18
-
- 694 messages
- 79 votes
Hoe meer zielen ... hoe minder kans om te winnen.
18 deelnemers; een mooi aantal 
Gh8st
-
- 668 messages
- 2008 votes
Ik blijk toch een iets betere voetbal dan wieler kenner te zijn 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Ik blijk toch een iets betere voetbal dan wieler kenner te zijn
Scorito.com, de nummer 1 in sportpoules
Je revanche voor de Tour 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Nog even ter herinnering de link (https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2018/moviemeter?code=cb0ae4b3-ebcf-44b5-ba56-98725d4bbead) voor de subpool op Scorito voor de TDF.
We zijn al met 2 ;p
Mochten er 5 (of 10) liefhebbers zijn die 3 euro voor een spel (of 10 euro voor een jaarabonnement) te veel vinden, dan is er een mogelijkheid om een vriendenpakket aan te schaffen. Dan kunnen er 5 of 10 'vrienden' meespelen voor 1 euro pp.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het roer moet om, dus ik ga dit keer voor wat risico met een 3-punten kluns bij sportpools (er waren zelfs meerdere kandidaten in die categorie).
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dit is een van de lastigste edities (kan zijn dat ik dit elk jaar zeg).
Wat een toppers bij elkaar, zowel klassement als sprint. Haast niet te doen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
Deze is lastig. Alle dure renners zijn slechte klunzen, types die ofwel ineens gaan scoren ofwel afstappen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
33 deelnemers liefst! En voor de late beslissers: Uitnodiging Tourpoule 2018 - subleague MovieMeter - Sportpools Tot een uur of 11.00 morgen kan het nog!
Ik kies dit jaar voor een bescheiden 2-punter als klunsje.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Mwa, vind Barguil een beetje te onvoorspelbaar om mee te nemen als kluns.
Nu ruim 5000 deelnemers in totaal, een stuk meer dan meestal. Opvallend. Maar goed, hoe meer mensen ik kan verslaan des te beter natuurlijk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De Giro had ook al een dikke boost in deelnemers. Misschien omdat Scorito niet meer gratis is?
Warren is idd een beetje een gokje, maar als je die zag spartelen in Dauphine verwacht ik daar niks van. Wel leuk dat je me doorhebt, zo voorspelbaar ben ik dus 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Haha, had 'm ook al door.
Vorig jaar liet Barguil ook niets zien voor de Tour. Maar wil je niet bang maken hey.
al kwam dat door een blessure, maar dat zeg ik er niet bij...
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik wil alvast vergiffenis vragen voor mijn klunskeuze, maar het doel heiligt de middelen: de Vlinder van Maastricht is de aangewezen man.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Aai. De Vlinder. Ik heb sinds hele lange tijd voor een 1-punter gekozen als kluns (voorheen minimaal 2 punten). Rojas is de naam.
Ik wilde om 11:09 uur Quintana erin gooien voor Bardet, maar ik durfde het niet meer aan. Zal je zien dat de deadline verstreken is als ik Bardet er net uit heb gezet.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Sinds ik een keer met 4-punter Quintana 60 punten heb gepakt in een gehele ronde, terwijl hij nota bene 2e eindigde in de eindrangschikking, heb ik hem volgens mij nooit meer opgesteld.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Haha, daarom nam ik 'm in eerste instantie niet (toen werd hij geen 2e toch?) Maar hij heeft ook 2 x boven de 200 punten gepakt in de Tour.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
2016 was het. 5 zwarte punten kostte hij. 86 punten leverde hij op, waarvan 50 punten voor zijn derde plek (achter Froome en Bardet).
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bardet scoort standaard rond de 130-140 punten, Quintana tussen de 60 en 220.
Zal je zien dat het Colombiaantje dit jaar in het geel eindigt.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vind het zelf een Nibali/Bardet parcours. Strijders op alle terreinen (inclusief bergaf). Daarbij zit je nog met de wankele machtsverhoudingen binnen Movistar. Maar de voorbereiding van Quintana lijkt goed, dus ben wel benieuwd naar hem bergop.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het circus is weer op gang geschoten, waarde volgers van de Tour, met een flutritje in de Vendée dat jandorie aan het slot toch nog veranderde in een slagveld: we noteren onder hen die tijd verloren pretendenten als Froompie, Quintana, Porte en Yates, en daarbij nog een pak anderen. Het gebeurde ver achter de zegevierende Fernando 'Quetzal' Gaviria die de 1728e zege dit jaar voor QuickStep behaalde, vóór de plooiende Tourminator en Kuifje.
In de MoMeSubLiga was het ook een kwestie van rechtblijven en in het eerste pelotonnetje binnengeraken, echt afsprinten was slechts aan een enkeling voorbehouden. Wat heet: team Knisper kon halverwege de sprint omkijken en uitgebreid het publiek groeten: niemand in zijn wiel en dus een eclatante ritzege:
1 Knisper 107
2 otherfool 87
3 Nole 82
4 Timmy 79
5 Fox McCloud 77
6 eRCee 76
7 stinissen 71
. Teunnis 71
9 jeroen dn urste 65
. Gh8st 65
Dit leverde de spurtbom uiteraard ook het eerste geel op, terwijl de SubLiga opende op een verdienstelijke 6e plek. Helaas moet ook de gehate lanterne rouge weer uitgedeeld worden, en wel aan El Conquistador met 18 puntjes. Morgen een volgend sprintje, aldus heeft de Tourdirectie besloten, dus dan doen we dat. Graag à demain!