• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik probeer een filmpje te downloaden, maar nu krijg ik bij de Windows Media Player steeds in beeld: 'Windows Media Player is niet voor internet geconfigureerd'. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik ben al aan het prutsen geweest via tips op de Microsoft support-site maar dat helpt niks. Graag uitleg in Jip en Janneke-taal voor computerleken.

pandora73

• 18 messages
  • 26 votes

Windows media player is voor mij altijd al een bron van ergernis geweest , heb je wel eens overwogen om een andere media player te gebruiken?

Ik heb zelf VLC mediaplayer en ik heb practisch nooit een probleem.

En ik krijg ook nooit geen popups meer met kan extentie niet vinden dus is het proberen waard lijkt mij.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Of k-lite codec pack met Media Player Classic (ook een optie)

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

VLC is de oplossing.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Sinds mijn Hotmail is veranderd in outlook, krijg je met de berichten vaak alle vorige berichten in je eigen bericht te zien. dus zelfs als dat bericht niks met het huidige bericht te maken heeft wat iemand anders stuurt. Inmiddels ben ik allang terug naar Hotmail maar het probleem blijft. Hoe kan ik dat veranderen weet iemand dat ???

Bedankt alvast.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Google Chrome laad veel te langzaam pagina's, terwijl Mozilla er geen last van heeft. Ik had hier verleden week ook last van. Gebeurt uit het niets en ging de vorige keer ook weer weg na een paar dagen. Ik gebruik het liefst Chrome omdat ik dat gewend ben.

Iemand die hier ook last van heeft en er een oplossing voor heeft?

Bedankt

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Misschien heb je last van malware, of is je browser gekaapt.

Als je geen virusscanner hebt is het aan te raden om de gratis probeerversie van Kaspersky (1 maand) te downloaden en een volledige scan te doen.

Browser plugins (waarmee je bijvoorbeeld youtube video's kan downloaden) willen ook nog wel eens problemen veroorzaken.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Hulp gevraagd. Ik kan ineens niet meer mailen met Outlook (voorheen Hotmail). Het lijkt alsof er 'iets' blijft hangen, want zowel als ik een nieuwe mail probeer te openen als wanneer ik een mail wil beantwoorden kom ik niet in het scherm waar ik de mail zou kunnen typen. Op mijn Ipad en telefoon kan ik wel 'gewoon' mailen, maar op mijn laptop dus niet. Enig idee hoe dit te verhelpen?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Ik zit met een probleem. Bij mijn ASUS K72F laptop is mijn toetsenbord kapot gegaan (geen garantie meer). Nu heb ik hiervoor een nieuwe besteld en deze heb ik er in gezet. Nu werkt dit toetsenbord echter ook niet (goed). De meeste toetsen doen helemaal niets, maar wanneer ik bijvoorbeeld de backspace intoets krijg ik een u, bij enter een 7 en bij shift een 2 en de - toets is backspace. De invoertaal staat op VS. Dit bericht tik ik nu met een extern toetsenbord, die werkt dus prima. Ik snap er niks van, is er iemand die mij kan helpen ?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik ken dat probleem wel, waarschijnlijk zit gewoon de aansluiting net even scheef. Dat is vaak zo'n dunne plastic strip met een paar plaatjes waar de elektriciteit doorheen gaat, die je vastklemt. Als dat niet precies goed zit, krijg je onvoorspelbare resultaten als je gaat tikken. Ik zou zeggen: gewoon even loshalen (laptop eerst uitzetten natuurlijk) en opnieuw erin zetten. Het kost soms een paar pogingen.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Meerdere keren geprobeerd, zelfde probleem blijft .

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Misschien dat je toetsenbord dan niet kapot was maar juist de aansluiting in je laptop zelf.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

jarno1975 wrote:

Misschien dat je toetsenbord dan niet kapot was maar juist de aansluiting in je laptop zelf.

Toetsenbord is zeker kapot, flesje desperados overheen gegaan.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dan zal het lekker plakken van binnen

Verwacht dat er dan toch ergens een slecht contactje zit.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

jarno1975 wrote:

Dan zal het lekker plakken van binnen

Verwacht dat er dan toch ergens een slecht contactje zit.

Alleen gedeelte van het toetsenbord plakt nog . Binnenkant laptop is niks mee aan de hand.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hoi als ik mijn iphone oplaadt dan gaat het geluid uit. Herkent iemand dat?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waarschijnlijk een fout in je usb oplader. Ook met mijn iPad gehad en bij een andere oplader deed het geluid wel weer. Weet niet of je nog een oplader hebt liggen die er op past, zal dat even proberen dan.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Thanx hij doet het weer (spontaan) nah ja. Een storinkie dan maar

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Ik zit met een probleem. Ik zag het toen ik een PM las en een willekeurig woord oranje werd. Als ik er met de muis overga verschijnt er een kadertje met datingsadvies. Ook gaat mijn internet veel trager en openen er zich vanzelf vensters in mijn chrome in het frans. Nu ik heb een antivirus en die zegt dat er niets aan de hand is. Kan ik dit oplossen of moet ik gewoon mijn computer laten herstellen? Alvast bedankt.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Het beste is om even een register cleaner er over heen te gooien. Probeer even Netgate registry cleaner te pindakazen of Malwarebytes. De gratis versie van malwarebytes is voldoende. Vele virusscanners zien of detecteren de malware, spam of vervuilde register niet. Je computer opnieuw formatteren en Windows opnieuw installeren? Beveel ik niet aan. Tenzij hoofd noodzakelijk. Mocht je dit wel doen, hou er dan rekening mee dat je ruim een halve dag bezig bent om alles weer op orde te krijgen. Je bent zo ie zo al een paar uur kwijt aan de updates.

p.s. ik stuur je wel even een privébericht met de desbetreffende links.

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

david bohm wrote:

Asaharo, surf je met Google Chrome?

Hierbij wat tips van mensen met hetzelfde probleem:

http://productforums.google.com/forum/#!searchin/chrome-nl/coupondropdown/chrome-nl/v-NcB119hdc/-UEZFhIMTLoJ

Het komt erop neer dat je de extensies moet uitschakelen. Dit doe je via dat streepjesmenu rechtsboven>extra>extensies.

Wel even de browser na het verwijderen van de extensies opnieuw opstarten.

Succes ermee, als dit niet werkt dan weet ik het ook niet.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Wellicht kan het daar ook aan liggen. Ik zou dan adviseren om Google Chrome te deinstaleren en weer opnieuw installeren

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Met de extensies te verwijderen lijkt het probleem opgelost. Ik ga inderdaad de Chrome ook verwijderen en opnieuw installeren. Heel erg bedankt david bohm en Movie-Addicted ( ook voor de links en gebruiksaanwijzingen).

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Een vriend van me heeft dus een film site.

Alleen hij heeft dan heel veel bezoekers en dan opeens heel weinig....

Wie weet waar je goed kan adverteren. En gratis.. Of heel weinig geld ??

Want hij wilt graag ook meer bezocht worden aangezien hij er veel moeite in steekt

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Kondoro0614, misschien moet je hier maar eens beginnen met het noemen van die site, dan heb je zo al 144.073 potentiële bezoekers.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

SelmaDuim wrote:

Kondoro0614, misschien moet je hier maar eens beginnen met het noemen van die site, dan heb je zo al 144.073 potentiële bezoekers.

Het is niet mijn site van men vriend . Alleen hij doet het met mijn mail. Dus mijn naam staat er ook xD...

Maar is alles toegestaan hier? (wil geen ban)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Iemand ervaring met Blu-ray afspeel systeem voor op de PC?

Ik heb een computer met een Blu-ray afspeler in, maar geen software om het af te laten spelen. Kan iemand mij mee helpen?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Niet echt een computerprobleem, maar wist even niet waar ik het anders moest posten. Iemand die dit plaatje voor mij kan/wilt uitvergroten naar 200 px breed zonder teveel kwaliteitsverlies: Klik. Zou top zijn!

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen

Het logo van facebook is bij de films die ik wil stemmen weg hebben jullie dat ook en ik zie dit in beeld na het stemmen

Je hebt in je profiel aangegeven dat nieuwe stemmen op Facebook geplaatst moeten worden. Voor je stem daar geplaatst kan worden moet je eerst even inloggen op Facebook, en MovieMeter toestemming geven om dit te doen.

Dit heb ik nooit hoeven doen en ik ben ingelogd op facebook , weten jullie misschien wat ik nu moet doen? Ik heb Firefox

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

stinissen wrote:

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen

Het logo van facebook is bij de films die ik wil stemmen weg hebben jullie dat ook en ik zie dit in beeld na het stemmen

Je hebt in je profiel aangegeven dat nieuwe stemmen op Facebook geplaatst moeten worden. Voor je stem daar geplaatst kan worden moet je eerst even inloggen op Facebook, en MovieMeter toestemming geven om dit te doen.

Dit heb ik nooit hoeven doen en ik ben ingelogd op facebook , weten jullie misschien wat ik nu moet doen? Ik heb Firefox

Goedemorgen Henk,

* Het logo van Facebook is inderdaad verdwenen. Misschien weet Jordy hier meer over? (wellicht heeft dit te maken met onderhoud aan de site of de vernieuwing?)

* Je hebt in je profiel aangegeven etc..etc.. Dit komt mij bekend voor. De laatste tijd zie ik dit niet meer en worden stemmen rechtstreeks op mijn Facebookpagina vermeld (Je ziet dan heel snel even een "pop-upje")

* Dit heb ik nooit hoeven doen etc..etc... Voorheen moest dat volgens mij wel, óók als je bij jouw MovieMeter instellingen dit aangevinkt had of hebt. Ik heb gewoon een snelkoppeling op mijn bureaublad van mijn profiel op Facebook. Sindsdien heb ik deze melding ook niet meer;

Ik gebruik Google Chrome.

(p.s. ik heb het net geprobeerd, en het is inderdaad verdwenen. Ik vermoed dat er iets niet goed gaat.)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.