- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik heb niets veranderd, dus waarom zouden de instellingen ineens verkeerd zijn? Ik gebruik Firefox en daar ben ik verder eigenlijk wel tevreden mee.
Register opschonen zegt mij niets, helaas. Maar bedankt, ik ga nog wel even googlen of zo.
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Vervelend man, mij heeft het wel destijds geholpen.
Maar als het goed is heb ik je ook een link gestuurd, waarin word uitgelegd om inderdaad je videokaart uit te schakelen in apparaatbeheer vervolgens je pc uitzetten, videokaart eruit halen, er weer in zetten en je pc opstarten. Dan herkent Windows in de meeste gevallen je video kaart opnieuw en installeert hij hem ook opnieuw. Mocht Windows hem niet zelf herkennen of installeren, doe het dan met de originele bijgeleverde CD-Rom van je videokaart.
Ook is het handig om Driver Genius misschien te pindakazen met bijgeleverde huissleutels (je begrijpt wel wat ik hiermee bedoel?) of jouw videokaart kan jouw game gewoon niet aan (je hebt misschien iets te weinig geheugen om je game te kunnen draaien)
Ik had de link gezien over de videokaart, maar ik had het nog niet geprobeerd omdat ik daar voorzichtig mee wil zijn, ik ben bang dat ik misschien wat beschadig
. Ik zal het dit weekend eens proberen. Ik hoop dat het probleem dan verholpen is. En het ligt niet aan de games, de games deden het voorheen altijd en bij games die grafisch niet zwaar zijn heb ik hetzelfde probleem.
Weet jij misschien hoe het kan dat ik opeens die melding kreeg, terwijl daarvoor alles het prima deed? En natuurlijk bedankt voor je hulp 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Weet jij misschien hoe het kan dat ik opeens die melding kreeg, terwijl daarvoor alles het prima deed? En natuurlijk bedankt voor je hulp
Graag gedaan, hier: How to troubleshoot ?Display driver stopped responding and has recovered?, ATIKMDAG.sys type errors - support.amd.com (zie Issue Cause en Troubleshooting)
Er wordt wat over het probleem en oorzaak omschreven, met nog meer tips! Ik raad je verder toch echt aan om al je drivers van je computer te updaten met het programma Driver Genius of Driver Guide, en vooral de nieuwste versie van DirectX te downloaden en installeren.
Succes verder 
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Sorry voor de late reactie, maar ik ga nu eens proberen Driver Guide te gebruiken. Ik hoop dat het werkt 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mijn muis piept. Wat doen we eraan?
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Graag gedaan, hier: How to troubleshoot ?Display driver stopped responding and has recovered?, ATIKMDAG.sys type errors - support.amd.com (zie Issue Cause en Troubleshooting)
Er wordt wat over het probleem en oorzaak omschreven, met nog meer tips! Ik raad je verder toch echt aan om al je drivers van je computer te updaten met het programma Driver Genius of Driver Guide, en vooral de nieuwste versie van DirectX te downloaden en installeren.
Succes verder
Pas geleden alle drivers geüpdate, heeft helaas niet geholpen, en ik heb de meest recente DirectX...
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Misschien kort door de bocht, maar als alles niet wilt helpen? je belangrijke data opslaan op een USB of een external Harddisk en je computer formatteren en opnieuw Windows installeren

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mijn muis piept. Wat doen we eraan?
Een hamster nemen?
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Misschien kort door de bocht, maar als alles niet wilt helpen? je belangrijke data opslaan op een USB of een external Harddisk en je computer formatteren en opnieuw Windows installeren
Als het echt maar niet wilt ga ik het zeker proberen. Misschien dat de winkel waar ik hem gekocht heb mij kan helpen, en als het niet anders kan ga ik proberen windows opnieuw te installeren.
Nogmaals, erg bedankt voor al je hulp 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Welk programma is geschikt om deze zooi weg te krijgen? Malware / text enhance zooi volgens mij.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Vreemd, ik heb dat soort dingen nooit. Dan kan ik je helaas niet helpen.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Eline, surf je met Google Chrome?
Hierbij wat tips van mensen met hetzelfde probleem:
Het komt erop neer dat je de extensies moet uitschakelen. Dit doe je via dat streepjesmenu rechtsboven>extra>extensies.
Wel even de browser na het verwijderen van de extensies opnieuw opstarten.
Succes ermee, als dit niet werkt dan weet ik het ook niet.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t Eline, Pindakaaz: Malwarebytes, Netgate Registry Cleaner en Regcure. Word (denk ik) eens tijd om je vervuilde register op te schonen, junkfiles en malware.
Moet helpen! 
(p.s. wat david bohm omschrijft heeft (denk ik) weinig zin. Extensies hebben in de meeste gevallen alleen veel betrekking op je systeemgeheugen, mocht je Google Chrome als browser gebruiken)
Succes 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toevallig 1u36 geleden gestart met een scan van Malwarebytes. Ben benieuwd. Free version, maar zul je net zien dat je dan moet betalen om de gevonden objecten te kunnen verwijderen.
Ik heb alle extensies uitgeschakeld en het probleem lijkt opgelost te zijn, tenminste op MovieMeter heb ik het niet meer teruggezien.
Bedankt mannen.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Nee met Malwarebytes Free Version heb je dat niet. Met de betaalde versie krijg je er alleen Realtime bescherming en Flashscan bij (voor zover ik weet)
Maar gelukkig, Your'e Welcome 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, mooi! Hopelijk is dat ding bijna klaar, duurt me te lang. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Wat Movie-Addicted zegt klopt. De gratis versie van Malwarebytes biedt voldoende.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Bedankt mannen.
Graag gedaan en een prettige dag gewenst.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Sinds de nieuwe lay-out bij Youtube krijg ik voor eerst een mail met dit bericht:
Quote: 'X' heeft zich op jou geabonneerd op YouTube.'
Dat wil ik helemaal niet, geen enkele 'abonnee'. Maar zie in mijn Youtube account geen mogelijkheid dat te blokkeren.
Wie weet raadt?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wie weet raadt?
- Account
- Inbox
- Adresboek
- Vakje van subscriber die je wil verwijderen aanvinken en op verwijderen klikken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
@Nomak. Dat werk alleen bij Adresboek van voor de wijzigingen bij Youtube.
Die berichten bleken op de Inbox van mijn account te staan. Nog niet eerder gezien maar meteen verwijderd.
Nieuwe aanmelder staat echter onder Abonnee's.
Zal ook nog ff cliptip van Movie-Adducted bekijken,
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ Dogie_Hogan
Die van Movie-Addicted werkt inderdaad. Eerst stond er een link naar een ander filmpje uit 2009.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja dat klopt ik heb hem even snel aangepast, omdat ik er achter kwam dat dit nog met het oude layout was.
Graag gedaan 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik krijg dus melding van Youtube dat een mij onbekend iemand zich op mijn 'kanaal' heeft geabonneerd en die staat dan onder 'Abonnees'.
Heb echter helemaal geen actief kanaal, en kan deze figuur niet verwijderen, staat ook niet in mijn adressenbestand (is ook leeg).
Quote Youtube nij melding onbekende: 'Kanalen die zich op jou abonneren, krijgen een melding wanneer je nieuwe video's uploadt of reageert op video's van anderen (als je ze markeert als favoriet, een reactie plaatst, ze beoordeelt, enzovoort). Je kunt beheren welke van je acties openbaar zichtbaar zijn via je Instellingen voor delen'.
leendert135
-
- 50 messages
- 604 votes
goedemiddag,
Ik zit met een probleem: ik heb een externe harde schijf aangesloten op mijn pc waar ik nu al mijn muziek (+/-140GB) naar heb verplaatst.
Mijn muziek speel ik af in windows mediaplayer alleen kan die mijn muziek niet meer "vinden".
ik had verschillende afspeellijsten gemaakt, moet ik nu alle nummers weer opnieuw in windows mediaplayer afspelen of is er een soort update knop waardoor windows media player de nieuwe locatie van mijn muziek kan vinden?
bvd.