- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Al eens met mozilla firefox geprobeerd?
Met Google-chrom kan ik Allmovie.com wel bereiken, alhoewel ook trager als andere sites.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Als men hier trailers of filmpjes post kan ik die niet meer zien of afspelen (ik zie slechts een wit vlak met het woord 'blokkeren'). Ik heb al geprobeerd flashplayer te uninstallen en weer te installeren, maar dat helpt niet. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe dit is op te lossen?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Even kijken... (in ieder geval firefox)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je hebt toch geen Adblock of iets dergelijks opstaan?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
op meerdere browsers?
Ja, op explorer en Firefox.
Je hebt toch geen Adblock of iets dergelijks opstaan?
Niet dat ik weet. Waar zou ik dat kunnen vinden?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij Firefox zie je in de menubalk onder Extra staan: Adblock plus.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Ik heb Adblock plus nu uitgezet, maar dat helpt niet. Firefox wordt overigens steeds instabieler en loopt nu vaak vast (al voor het uitschakelen van de Adblock!).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien is dit wat: Problemen met het afspelen van video's - YouTube Help - support.google.com
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Niet zozeer computerproblemen, maar dit keer zit ik weer met dat rotte Apple product van mijn vriendin
Dus vooral een vraag voor de IOS experts hehe.
Mijn internet modem is kapot gegaan en vandaag vervangen door een monteur van Ziggo. Nu doet alles het weer zo'n beetje.
Echter deed het draadloze netwerk(wi-fi) van het modem een beetje vaag. Zo kon ik eerst geen verbinding maken met de telefoons(een Samsung Galaxy S Plus en een Iphone 4S).
Gelukkig zit er een WPS knop op het modem, waardoor ik via de WPS knop en de WPS verbinding op de Samsung wel verbinding kan maken met het modem.
Echter heeft de Iphone verder geen WPS optie(why not?) op de telefoon en kan ik dus ook geen verbinding maken met de router via WPS. Het wachtwoord van de wi-fi verbinding wordt ook niet herkend door de Iphone.
Mijn vraag is dus, hoe krijg ik nu een verbinding tussen de Iphone en het modem?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoi,
Vraagje: Hoe kan het dat ik plots geen streepje op de e krijg? Hier lukt het niet, dan krijg ik: ''e
Bij Word hetzelfde verhaal. Dit is pas sinds gisteren en voor zover ik weet heb ik niks aangepast. Als ik het hier probeer lukt het plots wel.

Weet iemand hoe ik het weer normaal krijg?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ligt het niet aan de taalinstellingen(of control shift indrukken)? Het is wel kut idd, kan me herinneren dat ik dat vroeger ook had.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lukt niet. Alt + shift links las ik, werkt niet. Ctrl + shift ook niet.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb ik ook wel eens. Gaat bij mij altijd weer vanzelf normaal nadat ik op alle knoppen heb geramd
Maar hoe het precies moet, geen idee... meestal is het inderdaad een beetje kutten met de ctrl, alt en shift toets.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Systeemherstelletje, werkt altijd.
(Vrouwen hè, voor alles direct systeemherstel.)
Maar kijk, hij doet het!!! éáóíú 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Bij mij heeft dat nooit gewerkt, ik moet altijd Word opstarten via invoegen symbool die letter inladen. Erg irritant. Wel benieuwd wat nu de manier is dus..
Op mn werk werkt het wel trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De oplossing bij mij als dat wel eens gebeurd is rechtsonder op de menubalk even van toetsenbord NL, VS maken of juist andersom. Tot nu toe altijd gewerkt.
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Iemand op deze site aanwezig die veel weet over PC gamen?
Ik heb namelijk dit probleem:
De laatste tijd wanneer ik een spel opstart, blijft de game hangen en valt het beeld van de game weg, en krijg ik een pop-up: ''Nvidia driver stopped responding and has recovered'' (soms krijg ik deze pop-up niet eens, en staat er niks). Ik snap niet hoe dit kan, aangezien ik de nieuwste driver heb voor de videokaart. Het ligt ook niet aan de spellen, aangezien deze het voorheen allemaal wel deden.
Iemand die mij misschien zou kunnen helpen hiermee?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Beste oplossing;
(je moet microsoft "Fix It downloaden, klik op het incoontje helemaal beneden) dit moet alles verhelpen, heeft mij in het verleden ook geholpen 
Anders;
YouTube - How To fix "Display Driver Stopped Responding "
YouTube - Display Driver stopped responding error Fixed! how to (beste oplossing)
Succes!
(p.s. en natuurlijk je Windows versie updaten, óók de optionele software waaronder Hardware)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Geen pc probleem maar mobiel. acer mini liquid.
Vanmorgen na het opstarten van mijn mobiel waren veel contacten weg ? ook komt bij veel contacten whatsapp teken er niet meer te staan.
Ik heb zelfs de contacten opnieuw erin gezet.
Rara hoe kan dit.
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Beste oplossing;
(je moet microsoft "Fix It downloaden, klik op het incoontje helemaal beneden) dit moet alles verhelpen, heeft mij in het verleden ook geholpen 
Anders;
YouTube - How To fix "Display Driver Stopped Responding "
YouTube - Display Driver stopped responding error Fixed! how to (beste oplossing)
Succes!
(p.s. en natuurlijk je Windows versie updaten, óók de optionele software waaronder Hardware)
Erg bedankt voor je hulp, ik ben nu even alles aan het proberen 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Het is een veelvoorkomende oorzaak (in ieder geval). Op het web vind je er veel info over! laat mij weten of het gelukt is 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Geen pc probleem maar mobiel. acer mini liquid.
Vanmorgen na het opstarten van mijn mobiel waren veel contacten weg ? ook komt bij veel contacten whatsapp teken er niet meer te staan.
Ik heb zelfs de contacten opnieuw erin gezet.
Rara hoe kan dit.
Statussen WhatsApp niet beschikbaar | WhatsApp | Whatsappen.nl
Same problem here 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik heb de cookies geleegd, maar ik kan nog steeds geen Youtube filmpjes bekijken op MM. Iemand nog een goed idee?
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Tot zover is het nog niet gelukt, dit heb ik al o.a. geprobeerd:
-PhysX Configuration aangepast
-Power Management Mode van de videokaart van Adaptive naar Prefer Maximum Performance gezet
-Windows 7 geüpdate, video kaart driver geüpdate
-Computer van binnen ontsto
-Windows Fix It gebruikt
-Een ''lijn'' toegevoegd in regedit.exe (zoals op de site van Microsoft stond)
-Windows Experience geüpdate
Misschien werkt het als ik even mijn videokaart loskoppel en opnieuw vastmaak?
Ik weet trouwens niet hoe ik aan dit probleem ben gekomen, ik kreeg het opeens uit het niets toen ik een spel opstarte.
Maarja, nogmaals bedankt voor je hulp 
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Ik heb de cookies geleegd, maar ik kan nog steeds geen Youtube filmpjes bekijken op MM. Iemand nog een goed idee?
Wat voor een melding krijg je?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Tot zover is het nog niet gelukt, dit heb ik al o.a. geprobeerd:
-PhysX Configuration aangepast
-Power Management Mode van de videokaart van Adaptive naar Prefer Maximum Performance gezet
-Windows 7 geüpdate, video kaart driver geüpdate
-Computer van binnen ontsto
-Windows Fix It gebruikt
-Een ''lijn'' toegevoegd in regedit.exe (zoals op de site van Microsoft stond)
-Windows Experience geüpdate
Misschien werkt het als ik even mijn videokaart loskoppel en opnieuw vastmaak?
Ik weet trouwens niet hoe ik aan dit probleem ben gekomen, ik kreeg het opeens uit het niets toen ik een spel opstarte.
Maarja, nogmaals bedankt voor je hulp
Vervelend man, mij heeft het wel destijds geholpen.
Maar als het goed is heb ik je ook een link gestuurd, waarin word uitgelegd om inderdaad je videokaart uit te schakelen in apparaatbeheer vervolgens je pc uitzetten, videokaart eruit halen, er weer in zetten en je pc opstarten. Dan herkent Windows in de meeste gevallen je video kaart opnieuw en installeert hij hem ook opnieuw. Mocht Windows hem niet zelf herkennen of installeren, doe het dan met de originele bijgeleverde CD-Rom van je videokaart.
Ook is het handig om Driver Genius misschien te pindakazen met bijgeleverde huissleutels (je begrijpt wel wat ik hiermee bedoel?) of jouw videokaart kan jouw game gewoon niet aan (je hebt misschien iets te weinig geheugen om je game te kunnen draaien)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Geen melding, maar een wit vlak.
Is het niet eens tijd om je Register op te schonen? misschien een dom antwoord. Of probeer eens een andere Web Browser? misschien staan er bepaalde instellingen in je huidige Web Browser verkeerd