- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Ligt er ook aan hoe ver je van een centrale afzit en hoeveel gebruikers er op dat moment tussen zitten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Zoals bij alle providers en dus ook bij XS4all staat er TOT 16 mbit.
Actie Internet van XS4ALL: met eersteklas modem en gratis installatie
Ik heb XS4all en Ziggo gehad en nu KPN Glasvezel en bij allemaal haalde ik niet de beloofde snelheid. Nn bij KPN is het helemaal gortig, daar haal ik net de helft!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Dat is ook niet erg snel film fan, maar waarschijnlijk is dat ook het hoogste haalbaar?
Heb XS4ALL weer gebeld, de gene die ik nu aan de lijn kreeg zei dat het ook aan het telefoon kastje zelf kon liggen dat tie bijvoorbeeld vies van binnen was ofzo daarbij sprak hij uit eigen ervaring.
Maar goed, uit ervaring weet ik dat de 1,6MB wel gehaald kan worden, dus het is niet zo dat die snelheid helemaal niet zou kunnen..
Mocht het terug gezet worden naar 10 mbits, dus ongeveer het zelfde als jij hebt Film fan dan ga ik inderdaad 10 euro minder betalen, maar goed al met al blijft het behoorlijk balen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bestaat er een manier om via online een systeemherstel van een Windows XP uit te voeren???
Ik start deze ochtend mijn pc op en blijkbaar moet er een al een ouder virus zich 'schuilgehouden' hebben. Ik geloof dat ik ergens nog iets gezien heb via een korte reactie van mijn virusbeschermer en denk dat het om een Trojaans Paard gaat. Misschien een virus die pas opstart op 1-1-11 of zo...
Ik heb geen taakbalk meer, ik kan mijn menu start niet meer oproepen, zelfs niet via mijn toetsenbord en heb geen geluid.
Ik kan wel bij alle programma's die een snelkoppeling op het bureaublad hebben. Via deze weg kan ik ook online.
Dit zullen ' kosten' zijn zeker? 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Kan je wel je virusscanner laten draaien? En probeer een spyware removal programma te downloaden en uit te voeren.
Edit:
Of opstarten in veilige modus (safe modus) en dan kun je systeemherstel volgens mij opstarten
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kan je wel je virusscanner laten draaien? En probeer een spyware removal programma te downloaden en uit te voeren.
Die heeft zijn werk al gedaan, een paar virussen eruit gehaald, maar verder tevergeefs.
En hoe doe je dit? Op dit gebied ben ik nogal een nOOb zie je.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb net de 30 dagen gratis Spywarefighter gedownload en die is nu aan het zoeken.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
En houd apparatuur dat zendt uit de buurt van je modem, je basisstation o.a..
10 mbit is te hoog op een monteur aan te sturen weet ik. Dus je provider zal hier actie voor gaan ondernemen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb net de 30 dagen gratis Spywarefighter gedownload en die is nu aan het zoeken.
Werkt ook al niet. Ik denk dat ik mijn nieuwjaarscenten niet aan films zal moeten geven. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Werkt ook al niet. Ik denk dat ik mijn nieuwjaarscenten niet aan films zal moeten geven.
Ik denk dat je windows opnieuw moet installeren had ik een paar dagen geleden ook je wordt er gek van van die rot virrusen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb een probleempje. Ten eerste, ik ben niet echt technisch. Maar daar valt mee te leven. Maar ik kan dus niet zo makkelijk problemen oplossen mbt instellingen of iets dergelijks. Nu hoop ik dat ik een veelvoorkomende fout heb die makkelijk op te lossen is, namelijk het volgende.
Ik werk op een Imac van apple. En die maakt heel af en toe plotseling krakend en krassend geluid uit de luidsprekers alsof er een soort kortsluiting ontstaat.
Is dit inderdaad een veel voorkomende fout de de apple imac's en is dit op te lossen, of moet ik naar een reparateur of iets dergelijks?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zou eerst even testen waar het probleem vandaan komt. Even andere speakers aansluiten en dan weet je of het je speakers zijn of dat het aan bvb. je geluidskaart ligt.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Dat is inderdaad wel een idee. Ga het gelijk even doen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Met nieuwe speakers eraan gebeurde het weer, maar nu ben ik er achter gekomen dat het steeds bij een zelfde wav. bestand gebeurt. Er zit een fout in dat bestand waardoor mijn final cut pro het niet goed kan lezen, neem ik aan. Wat ik wel vreemd vind is dat het gekraak niet steeds het zelfde klinkt, waar je bij een fout bestand wel van uit mag gaan, en ik het probleem niet heb als ik het wav. file'tje buiten fcp om luister..
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Off-topic misschien, maar de nieuwe COMMODORE 64: LINK.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wilde net een game spelen maar met het starten krijg ik dit.
No capable 3D hardware found on your system.
This game requires Direct3D compatible hardware that support
either T&L or vertex and pixal shaders version 1.1 or higher.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Heb je die game al eerder gespeeld?
Welke game en en welke videokaart heb je?
Laatste drivers voor je videokaart geïnstalleerd?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb je die game al eerder gespeeld?
Welke game en en welke videokaart heb je?
Laatste drivers voor je videokaart geïnstalleerd?
Ik heb de game nog nooit op deze nieuwe pc gespeeld
Het is True crime streets of LA.
Ik weet verders niet hoe ik wat moet installeren voor video kaart.
En hoe kom ik erachter welke video kaart ik heb ?
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Configuratiescherm - eigenschappen voor beeldscherm - geavanceerd - adapter
Daar staat het type videokaart dat je hebt.
Als ik naar de minimale systeemeisen kijk is het al een erg oude spel volgens mij??
Minimale systeemeisen:
Pentium III 800Mhz
Windows98/00/ME/XP
128Mb RAM
32-3DMb
Welke windows versie heb je?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het ligt niet aan je beeldscherm. Ik denk dat het spel niet op Vista draait.
Wat je zou kunnen proberen is dit
Nee helpt niet 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Dan ben ik bang dat het spel te oud is om op Vista te draaien...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Of Vista is gewoon crap. Ik weet niet in hoeverre je bedreven bent met de pc maar je zou een dualboot kunnen draaien met Linux, al lijkt me dat wel erg veel moeite voor een spelletje. Kun je eigenlijk spellen van Microsoft spelen op Linux? Anders werk je via wine om het te draaien maar het kan zijn dat ik hier de bal mis slaag.
edit: nog iemand met hetzelfde probleem:
True Crime: Streets of LA Vista Compatibility Problem - Neowin Forums
En iemand bij wie het wel werkt:
VISTA works?? - True Crime: Streets Of L.A. - Neoseeker Forums
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bedankt Metalfist voor je hulp, zou eens kijken wat ik er van snap.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Linux gaat uiteraard nooit werken. Dat spel draait daar niet op.
Wat je wel kan doen is (zoals Metalfist al aangaf) een dualboot maken maar dan met Windows XP.
OF
Installeer windows 7, daar zit een XP mode in.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
OF
Hoe doe ik dat ?
Raak ik dan ook dingen kwijt ?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Linux gaat uiteraard nooit werken. Dat spel draait daar niet op.
Wat je wel kan doen is (zoals Metalfist al aangaf) een dualboot maken maar dan met Windows XP.
OF
Ook niet via Wine? Ben absoluut geen pc gamer dus ik heb amper spellen voor de PC, en al helemaal niet op Linux of je moet de pinguïn spelletjes meerekenen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Directx gedownload, en heb je de juiste versie?
.