- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind dat men bij Ajax vooral veel te mild is over die geweldige staf.
De Boers elftal speelt al een heel seizoen dramatisch en zo'n aanvaltrainer als Bergkamp of verdedigingstrainer als Stam.. maken die echt spelers beter?? Really? Eerder tegenovergesteld.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Loopt er nou echt niets anders voor Denswil rond?
Mike van der Hoorn! Die is na lang wikken en wegen door de uitermate bekwame staf van de talentenfabriek gescout.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou, ook even kort mijn verhaal.
Vreselijke dag gister, zowel sportief als qua wangedrag van een groepje ''eigen aanhang''. Ik zet dat tussen haakjes, want ik zie ze niet als Ajacieden. Dit zijn ordinaire hooligans. Keihard aanpakken en veroordelen aub. Nooit meer toelaten in welk stadion ook. Tuig is het. Bah.
Sportief was het ook een kutmiddag. 0-1 voor gekomen en dan 5-1 verliezen. Ik geloof best dat spelers geschrokken waren van het vuurwerk, maar dat is natuurlijk niet de oorzaak. Net zo min als dat het aan de scheids, het weer, het veld of wat ook lag. Gewoon te weinig inzet en strijd gister gezien. En we hebben al geen geweldige spelers voorin, dus het liep niet. En achterin schijnbaar een halffitte Moisander en een Denswil die weer eens beroerd speelde. Ook van Rhijn liet zich te makkelijk verslaan.
Mijn oprechte felicitaties aan nclo die ik de prijs van harte gun. Zwolle was goed, was effectief en gaf wel alles. Leuke club en Ron Jans is een prettige kerel die ik de prijs absoluut ook gun. Als we dan moeten verliezen, dan liever van een Zwolle dan PSV, Feyenoord, Vitesse, Twente etc.
PS: Wat is het toch kut om met een combi naar zo'n wedstrijd te moeten. Naar Amsterdam rijden, via een omweg met de bus naar De Kuip, 's avonds weer lang wachten, weer die lange reis en in Amsterdam ook weer een lange rit voor de boeg. Het neemt de lol wel weg om een bekerfinale te bezoeken zeg. Je bent gewoon een stel koeien op transport. Overigens verbaasde het me wel dat ze al dat vuurwerk in het stadion kregen. Ik ben in Amsterdam en Rotterdam 2x goed gefouilleerd.
PS2: Wel weer hilarisch en sneu tegelijk dat een groepje hier weer de polonaise komt lopen als er weer een mogelijkheidje is. We noemen ze maar ''kossen''. En dan heb je ook nog Materny en Quido die weer hier een wit voetje proberen te halen, haha. Sjesus.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik ben dus twee keer niet gefouilleerd Ajax&Litmanen1, heb ik ook al gezegd
De beveiliging was weer een aanfluiting. Vrienden van mij konden ook zo doorlopen. Het was eigenlijk net zoals bij een normale wedstrijd. Lang niet iedereen wordt (goed) gefouilleerd...
Laatste trein overigens gemist... Gelukkig heb ik een lieve moeder die naar Zwolle wilde reizen. Onbegrijpelijk dat ik de laatste trein heb gemist bij een pot die om 10 over 8 al was afgelopen. Zelfs met een verlenging of penalty's (2007,2011) had ik met gemak de laatste trein.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik ken meerdere mensen die er bij waren gister en 0 keer waren gefouilleerd.
Ps. Mega j0enne smilie voor 'kossen'. Heh.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Nou, ook even kort mijn verhaal.
PS2: Wel weer hilarisch en sneu tegelijk dat een groepje hier weer de polonaise komt lopen als er weer een mogelijkheidje is. We noemen ze maar ''kossen''. En dan heb je ook nog Materny en Quido die weer hier een wit voetje proberen te halen, haha. Sjesus.
http://www.tickld.com/cdn_image_postimage/f255cb79232018e767725cf70307e62b.gif
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben dus twee keer niet gefouilleerd Ajax&Litmanen1, heb ik ook al gezegd
De beveiliging was weer een aanfluiting. Vrienden van mij konden ook zo doorlopen. Het was eigenlijk net zoals bij een normale wedstrijd. Lang niet iedereen wordt (goed) gefouilleerd...
Ik ga niet elk bericht hier teruglezen 
Mij viel ieder geval op dat ze juist vrij strikt hebben gefouilleerd. Maar schijnbaar niet goed genoeg, dat blijkt. Maar je kan moeilijk iedereen 100% checken vrees ik. Als je vuurwerk in je boxershort stopt ofzo, dan zal het wel mee te smokkelen vallen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wit voetje waarmee? Verder vind ik de vergelijking met kos beneden alle peil 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kos was er zelf ook als undercover Ajacied
Overigens kan je een rookpotje zo bij je ballen stoppen. Hier heb je vuurwerkhonden voor nodig en ook die heb ik niet gezien.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Van jou zijn we het gewend. Maar wat Materny opeens allemaal zegt doet me wel een beetje schrikken
Mij ook nog betichten van het feit dat ik blijkbaar al maanden aan het genieten ben van dit Ajax 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je weet wel hoe ik over je supporterschap denk. Sommigen hier duiken alleen op in zulke situaties en houden de mond dicht als er niks te klagen valt.
Maar goed, jullie doen maar.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Alle PEC Zwolle-supporters (en alle niet-Ajacieden
) gefeliciteerd met een volledig terechte overwinning.
Ajax speelde beschamend, maar alle credits voor Jans en zijn spelers die precies deden wat je moet doen om Ajax uit het al zo trage ritme te halen. Laat Daley niet aan de bal komen en dwing Denswil diep te spelen. Resultaat: balverlies.
Moisander nog nooit zo slecht zien spelen en zet Schone eens vanaf het begin in de as van het veld achter Sig. Waarom hij nu al een aantal weken als linksbuiten wordt geposteerd is mij ook een groot raadsel. Begin dan met Kishna.
Het spel van Ajax was even beschamend als het gedrag van enkele idioten (supporters kun je het niet noemen) in een Ajax-shirt.
vd. Sar: 
Oh ja, Liverpool: 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Grootste kul, maar dat heb ik je al vaker getracht uit te leggen A&L. Verder heb ik gister vrij weinig gepost hier over het beschamende spel (had wel een handvol pagina's kunnen vullen). Berusting overheerst, onverwacht komt het niet namelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Overigens ook niet gefouilleerd (al zat ik in een neutraal vak), maar dat wordt ik nooit in een stadion, of ik nu met een rugzak binnenkom of niet.
Enfin, wel schattig dat sinds gisteren eigenlijk alle Nederlandse voetballiefhebbers toch een geslaagd seizoen hebben. Ajax wordt ongetwijfeld kampioen, Zwolle wint de beker, en de rest viert feest vanwege de 5-1.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Enfin, wel schattig dat sinds gisteren eigenlijk alle Nederlandse voetballiefhebbers toch een geslaagd seizoen hebben. Ajax wordt ongetwijfeld kampioen, Zwolle wint de beker, en de rest viert feest vanwege de 5-1.
Haha ja. Nederland heeft zich verenigd. Volgend weekend is Ajax kampioen, 4x op rij. Is het weer stil.
De KNVB zal wel blij zijn trouwens dat de Johan Cruijffschaal nu Zwolle-Ajax ipv een extra Klassieker.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Omdat dit topic te groot is geworden (dat levert vertraging op) gaan we hier verder:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.