• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.095 votes
Profile

Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik met de Aston Martin Vanquish S op m'n werk: (hij is helaas niet van mij)

(afbeelding)

Aston Martin's zijn zo geil.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mooie foto!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Thanks!

Staan regelmatig mooie auto's in de straat waar ik werk. Alleen deze maand al drie Aston Martins gespot. DB9, DB7 en vandaag de Vanquish.

Ik ben een typ dat bij een Ferrari eventjes kijkt, maar bij een Aston Martin ben ik sowieso minimaal 10 minuten te vinden. Prachtbakken zijn het.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Rij nu tijdelijk in deze (alleen dan donkerblauw), helaas niet voorgoed

(afbeelding)

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

kos wrote:

Ik heb zelf meer met dit soort jongens.

(afbeelding)

en dan niet eens zozeer qua uiterlijk, maar als rijorgasme.

Audi vind ik qua uiterlijk eigenlijk niets speciaals, mijn nonkel heeft nu een nieuwe Audi A6 Break in het donkerblauw. En ik vind dat het niets speciaals uitstraalt.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Ik ben nog iets te jong om auto te rijden. Maar de auto die ik later graag zou willen:

(afbeelding)

En dan ombouwen tot camper, of de camperuitvoering aanpassen.

Maar of dat mogelijk is in de toekomst...

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Ik heb mn ouwetje ingeruild voor wat moderners

(afbeelding)

En de nieuwe:

(afbeelding)

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Prachtig.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Oe, nog twee weken en dan heb ik de eer om deze Aston Martin DB7 Vantage Volante met 5.9L V12 te rijden: (plaatje ff geleend van internet)

voel me net een klein kind dat bijna z'n nieuwe racefiets mag uitpakken...

(afbeelding)

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Ik wist niet dat rijden kinderspel was?

YouTube - Hyundai Santa Fe Commercial

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Vandaag twee uur gereden in de Aston Martin DB7! Tjemig wat een bak is dat zeg! Het was zelfs de GT-versie van de idem zo begeerlijke Vantage die op vele punten is bijgesleuteld.

Niet alleen het exterieur, maar ook het interieur is om te smullen zo mooi. (ook haalt het interieur het niet met de nieuwe modellen)

Uiteraard zit je lekker laag en (typisch AM) zit je ook enorm comfortabel.

Heb zelf niet eens veel rijervaring maar ik raakte na 2 minuten al goed gewend aan de wagen. De 5.9L V12 klinkt als muziek in de oren.

Optrekken in een wagen als dit is echt een genot. Ooh ooh wat gaat dat toch hard, en ik haalde er nog niet eens het maximale uit.

Inhalen op de snelweg is een uiteraard erg verleidelijk piece of cake en het is gewoon heerlijk om met 180 kilometer per uur de wagens achter je te zien veranderen in stipjes.

Ook het bekijks dat je trekt in een Aston Martin is fantastisch.

Heb trouwens nog wel erg geluk gehad, want ik ben de allerlaatste die er 'zomaar' in mocht rijden. Dat veel mensen zo'n mentaliteit hebben om nonchalant om te gaan met geleende spullen is bekend, en helaas heeft dat ertoe geleidt dat de eigenaar niet meer uitleent. Dus ik was behoorlijk lucky.

Aston Martin

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Sjonge, een bevriende kennis of zo? Mag ik zn nummer? .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Auto-recensie

Altijd handig voor toekomstige Aston Martin-buyers.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Minotaures wrote:

Auto-recensie

Altijd handig voor toekomstige Aston Martin-buyers.

True Dit was even in een notendop, maar ik kan er uitgebreider over schrijven. Verder ken ik de wagen natuurijk niet zo goed als een eigenaar, dus echt gedetaileerd gaan wordt lastig.

Sowieso zijn de nieuwe generatie Aston's (Vantage, DB9, DBS etc.) anders dan de DB7. Andere eigenaar (voorheen Ford), andere fabriek, andere materialen etc.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Jonge jonge, allemaal 1ste generatie rijkelui hier

Hoe zit het nou met de mede motorrijders? Ik heb er nog geen één gezien. Ik rij ook op een scooter, dus die mag ook.

Dat hele auto-gebeuren vind ik niet zo spannend, maar meer irritant. Vooral zomer's

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Eentje als deze:

(afbeelding)

Twee jaartjes wachten nog

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Geef mij maar zo'n auto

(afbeelding)

Een 1967 Chevrolet Impala.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik moet ook nog 2 jaar wachten voordat ik mag rijden. Ik wil het liefst een Audi of een dikke Corvette maar ik denk niet dat het mee zal zitten met het geld

Hier is de top 3 auto's die ik wil straks en de auto's die binnen het budget gaan vallen

#3:

Volkswagen Golf 3 Cabrio

(afbeelding)

Deze auto krijg ik als ik 18 ben van m'n pa maar ik denk dat ik hem liever doorverkoop voor mijn top 2 Wel een hele mooie auto.

#2:

Volkswagen Golf 2

(afbeelding)

Die ronde koplampen zijn onweerstaanbaar! Stuk mooier als de Golfen die volgden

#1:

Opel Manta

(afbeelding)

Prachtige auto. Zo sportief en tegerlijkertijd ook o' zo fout!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rianneke_Dan wrote:

Geef mij maar zo'n auto

(afbeelding)

Een 1967 Chevrolet Impala.

Mooie auto. Die heeft Dean toch ook? .

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

U-96 wrote:

Vandaag twee uur gereden in de Aston Martin DB7! Tjemig wat een bak is dat zeg! Het was zelfs de GT-versie van de idem zo begeerlijke Vantage die op vele punten is bijgesleuteld.

Optrekken in een wagen als dit is echt een genot. Ooh ooh wat gaat dat toch hard, en ik haalde er nog niet eens het maximale uit.

Inhalen op de snelweg is een uiteraard erg verleidelijk piece of cake en het is gewoon heerlijk om met 180 kilometer per uur de wagens achter je te zien veranderen in stipjes.

Aston Martin

Cool dat je eindelijk dan met een Aston hebt kunnen rijden. Mooi, man!

Ik snap dat de verleiding groot is, zeker wanneer je lekker laag er in zit en het aan een halve raceauto doet denken, maar toch lijkt het me vrij link om daar 180 km per uur mee te gaan rijden op de snelweg.

Wat wanneer je gepakt wordt, dan is het rijbewijs inleveren en auto kwijt.

Zeker wanneer het je eigen wagen niet is (en dan heb ik het nog niet over idioten, die vlak voor je neus plotseling naar links gaan om ook in te willen gaan halen).

Ik zelf rijd nooit dat soort van snelheden, hoe verleidelijk het ook is. De gedachte dat hij veel harder kan, is voor mij al genoeg.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Mooie auto. Die heeft Dean toch ook? .

Jup

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

thunderball wrote:

Cool dat je eindelijk dan met een Aston hebt kunnen rijden. Mooi, man!

Ja echt, het was een droom die uitkwam. Man, wat een ervaring is dat zeg... (al had ik een DB9 of Vantage wel iets cooler gevonden)

Eigenaar noemde me nog een lucky bastard, aangezien ik volgens hem een van de weinigen was.

Ik snap dat de verleiding groot is, zeker wanneer je lekker laag er in zit en het aan een halve raceauto doet denken, maar toch lijkt het me vrij link om daar 180 km per uur mee te gaan rijden op de snelweg.

Wat wanneer je gepakt wordt, dan is het rijbewijs inleveren en auto kwijt.

Yes, da's waar. Maar echt, het is zoooo verleidelijk dat gespedaal in te trappen (u kent 't met de Esprit ). Bij 180 lag bij mij toch echt de grens.

Mooiste is toch wel, iedereen gaat voor je opzij. Foute gedachte, ik weet het, maar het hoort er gewoon bij.

Zeker wanneer het je eigen wagen niet is (en dan heb ik het nog niet over idioten, die vlak voor je neus plotseling naar links gaan om ook in te willen gaan halen).

Yes, da's vervelend. Heb dat toen gehad met een of andere BMW. Was ook deels mijn fout. (gaf te weinig gas en de BMW zat achter een vrachtwagen)

Ik zelf rijd nooit dat soort van snelheden, hoe verleidelijk het ook is. De gedachte dat hij veel harder kan, is voor mij al genoeg.

Leef je uit in Duitsland!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

En ooh wat was het teleurstellend om vervolgens in een (oververhitte) Corsa te stappen...

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik vind Lamborghini's toch wel de mooiste auto's, lekker sportief. Rij zelf verder niet in een auto

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Mijn toekomstige speeltje:

(afbeelding)

(afbeelding)

Alfa Romeo GT Veloce

Mocht ik geld teveel hebben. .

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

kos wrote:

Mijn toekomstige speeltje:

(afbeelding)

(afbeelding)

Alfa Romeo GT Veloce

Mocht ik geld teveel hebben. .

Je hebt in ieder geval smaak! Prachtige wagen!!

Heb zelf ook 2 Alfa's gehad, een van voor de facelift, en een SW van na de facelift. Rijgedrag is echt super.

Helaas heb ik hem moeten verkopen doordat ik een leaseauto kreeg.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

U-96 wrote:

Vandaag twee uur gereden in de Aston Martin DB7! T

PICS!! Or it didn't happen

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Helaas!! Heb er echt spijt van, maar we zijn er niet aan toegekomen. Eigenaar zat ook met een enorme spoedklus.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

(afbeelding)

Mijn patserbak.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

@Kos: Nice, nice, nice....

@Zavo: Ik leef met je mee. Onze Aygo lijkt er aardig op

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.